Розвиток друкованих ЗМІ в країнах з перехідною економікою: досвід Польщі і Болгарії
Завантаження...
Дата
2010
Автори
Бондарева, А. Ф.
Bondareva, А.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
This article considers an experience of mass media dissociating from the state
in the east Europe countries of former socialistic bloc. The experience of inculcation
of multinational corporations into mass media market of Poland Republic and
Bulgaria Republic at the period of this countries transitioning from planned
economy to the market one was considered. This experience can be used through
forming of Ukrainian public policy concerning mass media.
Бібліографічний опис
Бондарева А. Ф. Розвиток друкованих ЗМІ в країнах з перехідною економікою: досвід Польщі і Болгарії / А. Ф. Бондарева // Актуальні проблеми політики : зб. наук. пр. / редкол. : С. В. Ківалов (голов. ред.), Л. І. Кормич (заст. голов. ред.), Ю. П. Аленін [та ін.] ; МОНмолодьспорт України, НУ ОЮА. - Одеса : Фенікс, 2010. - Вип. 40. - С. 317-325.
Ключові слова
друковані ЗМІ в Польщі і Болгарії, державна політика в сфері ЗМІ, засоби масової інформації Польщі та Болгарії, средства масовой информации Польши и Болгарии, государственная политика в сфере СМИ, печатные СМИ в Польше и Болгарии
Цитування
Бондарева А. Ф. Розвиток друкованих ЗМІ в країнах з перехідною економікою: досвід Польщі і Болгарії / А. Ф. Бондарева // Актуальні проблеми політики : зб. наук. пр. / редкол. : С. В. Ківалов (голов. ред.), Л. І. Кормич (заст. голов. ред.), Ю. П. Аленін [та ін.] ; МОНмолодьспорт України, НУ ОЮА. - Одеса : Фенікс, 2010. - Вип. 40. - С. 317-325.