Використання нативної реклами: етичний аспект
Завантаження...
Дата
2017
Автори
Грушевська, Юлія Андріївна
Грушевская, Юлия Андреевна
Hrushevska, Yuliia A.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Бібліографічний опис
Грушевська Ю. А. Використання нативної реклами: етичний аспект / Ю. А. Грушевська // Традиції та новації юридичної науки: минуле, сучасність, майбутнє : матер. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Одеса, 19 трав. 2017 р.). У 2-х т. Т. 2 / відп. ред. Г. О. Ульянова. - Одеса : Видавничий дім "Гельветика", 2017. - С. 759-761.
Ключові слова
нативна реклама, природна реклама, контент-маркетинг, нативная реклама, естественная реклама, контент-маркетинг, native advertising, natural advertising, content marketing
Цитування
Грушевська Ю. А. Використання нативної реклами: етичний аспект / Ю. А. Грушевська // Традиції та новації юридичної науки: минуле, сучасність, майбутнє : матер. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Одеса, 19 трав. 2017 р.). У 2-х т. Т. 2 / відп. ред. Г. О. Ульянова. - Одеса : Видавничий дім "Гельветика", 2017. - С. 759-761.