Вибори президента України 2019 року та прихід до влади представника не політичного істеблішменту, а особи з іншого соціального середовища, дають підстави дослідити досвід управлінської діяльності високого рівня саме представниками творчої спільноти, зокрема шоу-бізнесу, в інших країнах, виділити досягнення та складнощі, що можна вважати «типовими» під час виконання таких повноважень.
Выборы президента Украины 2019 и приход к власти представителя не политического истеблишмента, а лица из другой социальной группы, дают основания исследовать опыт управленческой деятельности высокого уровня именно представителями творческого сообщества, в частности шоу-бизнеса, в других странах, выделить достижения и сложности, которые можно считать «типичными» при выполнении таких полномочий.
The coming to power, as a result of the presidential elections of 2019 in Ukraine, a representative not of the political establishment, but an individual from another social group, gives grounds to explore the foreign experience of the high-level management activity by representatives of the creative community, in particular show business, as well as to highlight achievements and complexities “typical” in the exercise of such powers.