Автор у статті намагається розглянути становлення та розвиток української освітньої політики. У статті показано плюси та мінуси системи освіти, яка панувала в Радянському Союзі, й системи Європейського Союзу, тобто Болонської системи. Кожна з них володіє певними перевагами і недоліками, більшу частину з яких ми розглядаємо у статті. На думку автора, під час формування державної освітньої політики Україна, як і Європейський Союз свого часу, має знайти тонку межу – баланс між несхожістю і єдністю двох різних систем освіти: радянської освіти, яка дісталася у спадок після розпаду СРСР, та європейської освіти, яка була об’єднана вимогами Болонської конвенції. Крім того, необхідно домагатися
постійного професійного зростання всіх категорій населення.
Автор в статье пытается рассмотреть становление и развитие украинской образовательной политики. В статье показано плюсы и минусы система образования, царившая в Советском Союзе, и система Европейского Союза, то есть Болонской системы. Каждая из них обладает определенными преимуществами и недостатками, большую часть из которых мы рассматриваем в статье. По мнению автора, при формировании государственной образовательной политики Украины, как и Европейский Союз в свое время, должна найти тонкую грань – баланс между непохожестью и единством двух разных систем образования: советского образования, доставшегося в наследство после распада СССР, и европейского образования, которая была объединена требованиями Болонской конвенции. Кроме того, необходимо добиваться постоянного профессионального роста всех категорий населения.
The author of the article tries to consider the formation and development of Ukrainian education policy. The article shows the pros and cons of the education system which prevailed in the Soviet Union and the European Union, i.e. the Bologna system. Each of them has certain advantages and disadvantages, most of which we review in the article. The author believes that the formation of the national education policy Ukraine as the European Union at one
time must find the thin border i.e. the balance between difference and unity of two different educational systems such as Soviet education, which inherited after the collapse of the Soviet Union, and European education, which was the combined requirements of the Bologna Process. In addition, it is necessary to achieve the constant
professional development of all categories of people.