У статті розглянуто категоріальний комплекс вивчення проблеми виховання майбутніх фахівців у системі вищої професійної освіти. Проаналізовано три загальних поняття щодо характеристики людини. Розглянуто провідну ідеологему
досягнення збалансованого розвитку майбутнього фахівця в освітньому просторі сучасного ВНЗ, яка базується на основі людиноцентризму й екосоціогуманізму. Охарактеризовано світ- системний підхід стосовно вивчення соціально-економічного розвитку суспільства, який вимагає виховання майбутніх фахівців в іншому світоглядному й ідеологічному горизонті. Проаналізовано ряд понять у контексті еволюційного розвитку планетарного соціального світу.
В статье рассмотрен категориальный комплекс изучения проблемы воспитания будущих специалистов в системе высшего профессионального образования. Проанализированы три общих понятия относительно характеристики человека. Рассмотрена ведущая идеологема достижения сбалансированного развития будущего специалиста в образовательном пространстве современного ВУЗа, которая базируется на основе человекоцентризма и экосоциогуманизма. Охарактеризован миросистемный подход касательно изучения социально-экономического развития общества, которое требует воспитания будущих специалистов в другом мировоззренческом и идеологическом горизонте. Проанализирован ряд понятий в контексте эволюционного развития планетарного социального организма.
The article deals with the categorical complex of studying the problem of education of future specialists in the system of higher professional education. Three general concepts regarding the characteristics of man are analyzed. The leading ideology of achieving a balanced development of the future specialist in the educational space of the modern university is considered, which is based on the basis of human centeredness and eco-socialism. The world-system approach is described with regard to the study of the social and economic development of society, which requires the education of future specialists in another ideological horizon. A number of concepts are analyzed in the context of the evolutionary development of the planetary social organism.