Ціннісний вимір віртуального університету: між традицією та інноваціями

Завантаження...
Ескіз

Дата

2016

Автори

Цзоу, Ч.
Zou, C.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті автор аналізує специфіку віртуальної освіти, виявляє цінності класичного та віртуального університету. У статті представлений ціннісний потенціал віртуальної системи освіти для сучасної особистості. Автор статті доводить необхідність переосмислення феномена освіти на сучасному етапі її розвитку через виникнення нових елементів в освітньо-науковій системі, таких як «віртуальний університет», «віртуальна освіта», «дистанційна освіта». Існування таких форм освіти є необхідною умовою сучасного інформаційного суспільства, а входження елемента освіти до віртуального простору є закономірним етапом її розвитку. У статті представляє важливість існування єдиного освітньо-наукового простору і необхідність впровадження вітчизняного наукового співтовариства до європейських процесів в науці і освіті. Такий підхід української освіти та науки до світових процесів конструктивно вплине на розвиток вітчизняної науки.
В статье автор анализирует специфику виртуального образования, выявляет ценности классического и виртуального университета. В статье представлен ценностный потенциал виртуальной системы образования для современной личности. Автор статьи доказывает необходимость переосмысления феномена образования на современном этапе ее развития из-за возникновения новых элементов в образовательно-научной системе, таких как «виртуальный университет», «виртуальное образование», «дистанционное образование». Существование таких форм образования является необходимым условием современного информационного общества, а вхождение элемента образования в виртуальное пространство является закономерным этапом ее развития. В статье представляется важность существования единого научно-об-разовательного пространства и необходимость внедрения отечественного научного сообщества к европейским процессам в науке и образовании. Такой подход украинского образования и науки к мировым процессам конструктивно повлияет на развитие отечественной науки.
In this article the author analyzes the specific virtual education showing the values of classical and virtual university. The author analyzes the value potential of virtual education system for the contemporary individual. The author proves the necessity of rethinking the phenomenon of education at the present stage of its development through the emergence of new elements in the education and research system, such as «virtual university», «virtual education», «distance education». Such forms of education are the requirements of the modern information society and education entering element to the virtual space is a logical step in its development. The article presents the importance of a unified educational and scientific space, and the need to implement the national scientific community into European processes in science and education. This approach Ukrainian Education and Science constructively to global processes affect the development of domestic science.

Бібліографічний опис

Цзоу Ч. Ціннісний вимір віртуального університету: між традицією та інноваціями / Ч. Цзоу // Актуальні проблеми філософії та соціології: Науково-практичний журнал / Голов. ред. Д. В. Яковлев; відпов. секретар І. В. Шамша; Міністерство освіти і науки України; Національний університет "Одеська юридична академія". - Одеса, 2016. - Вип. 12. - С. 135-138.

Ключові слова

цінності, віртуальний університет, інформаційний простір, дистанційна освіта, віртуальна освіта, відкритий університет, ценности, виртуальный университет, информационное пространство, дистанционное образование, виртуальное образование, открытый университет, values, virtual university, information space, distance education, virtual education, open university

Цитування

Цзоу Ч. Ціннісний вимір віртуального університету: між традицією та інноваціями / Ч. Цзоу // Актуальні проблеми філософії та соціології: Науково-практичний журнал / Голов. ред. Д. В. Яковлев; відпов. секретар І. В. Шамша; Міністерство освіти і науки України; Національний університет "Одеська юридична академія". - Одеса, 2016. - Вип. 12. - С. 135-138.