Особливості соціологічного оцінювання конкурентного інноваційного потенціалу вищого навчального закладу

Show simple item record

dc.contributor.author Іщенко, А. М.
dc.contributor.author Ищенко, А. Н.
dc.contributor.author Ischenko, A. M.
dc.contributor.author Іваненко, О. М.
dc.contributor.author Иваненко, Е. Н.
dc.contributor.author Іваненко, О. М.
dc.contributor.author Иваненко, Е. Н.
dc.contributor.author Ivanenko, O. M.
dc.date.accessioned 2019-08-22T08:57:44Z
dc.date.available 2019-08-22T08:57:44Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Іщенко А. М. Особливості соціологічного оцінювання конкурентного інноваційного потенціалу вищого навчального закладу / А. М. Іщенко, О. М. Іваненко // Актуальні проблеми філософії та соціології: Науково-практичний журнал / Голов. ред. Д. В. Яковлев; відпов. секретар І. В. Шамша; Міністерство освіти і науки України; Національний університет "Одеська юридична академія". - Одеса, 2016. - Вип. 11. - С. 52-55. en_US
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/11300/11958
dc.description Іщенко А. М. Особливості соціологічного оцінювання конкурентного інноваційного потенціалу вищого навчального закладу / А. М. Іщенко, О. М. Іваненко // Актуальні проблеми філософії та соціології: Науково-практичний журнал / Голов. ред. Д. В. Яковлев; відпов. секретар І. В. Шамша; Міністерство освіти і науки України; Національний університет "Одеська юридична академія". - Одеса, 2016. - Вип. 11. - С. 52-55. en_US
dc.description.abstract Статтю присвячено виявленню особливостей соціологічного оцінювання конкурентного інноваційного потенціалу вищого навчального закладу. Система вищої освіти в Україні на сучасному етапі розвитку потребує інноваційних змін, що є безперечною складовою конкурентоспроможності вищого навчального закладу. Розвиток інновацій у системі надання освітніх послуг надає можливості вищому навчальному закладові досягати лідируючих позицій у рейтингу вищих навчальних закладів. Конкуренція передусім забезпечує постійний розвиток науково-технічного та інноваційного прогресу в освітній сфері. Розглянуто й досліджено основні показники оцінки інноваційного потенціалу, серед яких необхідно виділити підвищення показників якості освіти, поєднання теоретичних і науково-практичних методів навчання, висококваліфікований і компетентний професорсько-викладацький склад. На прикладі НТУУ «КПІ» засвідчено, що соціологічні дослідження й інструментарій є ефективною можливістю оцінювання якості підготовки випускників вищого навчального закладу. en_US
dc.description.abstract Статья посвящена выявлению особенностей социологической оценки конкурентного инновационного потенциала вуза. Система высшего образования в Украине на современном этапе развития требует инновационных изменений, что является несомненной составляющей конкурентоспособности вузов. Развитие инноваций в системе предоставления образовательных услуг предоставляет возможности высшему учебному заведению достигать лидирующих позиций в рейтинге высших учебных заведений. Конкуренция, в первую очередь, обеспечивает постоянное развитие научно-технического и инновационного прогресса в образовательной сфере. Рассмотрены и исследованы основные показатели оценки инновационного потенциала, среди которых необходимо выделить повышение показателей качества образования, сочетание теоретических и научно-практических методов обучения, высококвалифицированный и компетентный профессорско-преподавательский состав. На примере НТУУ «КПИ» засвидетельствовано, что социологические исследования и инструментарий являются эффективной возможностью оценки качества подготовки выпускников вуза.
dc.description.abstract The article is devoted to revealing features of sociological assessment of the competitive potential of innovative university. The higher education system in Ukraine at the present stage of development requires innovative changes, which is a component of the competitiveness of universities. The development of innovations in the system of educational services provides opportunities of higher educational institutions to achieve a leading position in the ranking of higher education institutions. Competing in the first place, to ensure the continuous development of scientific and technological progress and innovation in education. Considered and investigated the main indicators of innovation capacity assessment, including the need to highlight the increase in indicators of quality education, a combination of theoretical and scientific-practical teaching methods, highly qualified professors and teaching staff. For example, NTUU “KPI” testified that the case studies and tools – is an effective way to assess the quality of preparation of a graduate student.
dc.language.iso other en_US
dc.subject конкурентний потенціал вищого навчального закладу en_US
dc.subject соціологічний інструментарій en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject конкурентный потенциал вуза en_US
dc.subject социологический инструментарий en_US
dc.subject конкурентоспособность en_US
dc.subject competitive potential of universities en_US
dc.subject sociological tools en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.title Особливості соціологічного оцінювання конкурентного інноваційного потенціалу вищого навчального закладу en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record