Домінанти функціонування бренда в соціальному середовищі

Завантаження...
Ескіз

Дата

2018

Автори

Немерцева, Дар'я Олегівна
Nemertseva, Daria O.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Анотація

Бібліографічний опис

Немерцева Д. О. Домінанти функціонування бренда в соціальному середовищі / Д. О. Немерцева // Верховенство права очима правників-початківців : матеріали Всеукр. наук. конф. студентів та аспірантів (м. Одеса, 24 листоп. 2018 р.) / за ред. Г. О. Ульянової ; уклад.: Ю. Д. Батан, А. Д. Шкільнюк [та ін.]. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2018. – С. 623-625.

Ключові слова

бренд, брендинг, людина, соціум, середовище, бренд, брендинг, человек, социум, среда, brand, branding, man, society, environment

Цитування

Немерцева Д. О. Домінанти функціонування бренда в соціальному середовищі / Д. О. Немерцева // Верховенство права очима правників-початківців : матеріали Всеукр. наук. конф. студентів та аспірантів (м. Одеса, 24 листоп. 2018 р.) / за ред. Г. О. Ульянової ; уклад.: Ю. Д. Батан, А. Д. Шкільнюк [та ін.]. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2018. – С. 623-625.