Домінанти функціонування бренда в соціальному середовищі
Завантаження...
Дата
2018
Автори
Немерцева, Дар'я Олегівна
Nemertseva, Daria O.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Бібліографічний опис
Немерцева Д. О. Домінанти функціонування бренда в соціальному середовищі / Д. О. Немерцева // Верховенство права очима правників-початківців : матеріали Всеукр. наук. конф. студентів та аспірантів (м. Одеса, 24 листоп. 2018 р.) / за ред. Г. О. Ульянової ; уклад.: Ю. Д. Батан, А. Д. Шкільнюк [та ін.]. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2018. – С. 623-625.
Ключові слова
бренд, брендинг, людина, соціум, середовище, бренд, брендинг, человек, социум, среда, brand, branding, man, society, environment
Цитування
Немерцева Д. О. Домінанти функціонування бренда в соціальному середовищі / Д. О. Немерцева // Верховенство права очима правників-початківців : матеріали Всеукр. наук. конф. студентів та аспірантів (м. Одеса, 24 листоп. 2018 р.) / за ред. Г. О. Ульянової ; уклад.: Ю. Д. Батан, А. Д. Шкільнюк [та ін.]. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2018. – С. 623-625.