На сьогоднішній час у вітчизняній юридичній літературі немає єдиного підходу до визначення ознак та класифікації органу державної влади. Ряд авторів вважає, що до основних ключових ознак, що характеризують орган державної влади, можна віднести те, що правову основу його створення та функціонування передбачено нормативно-правовими актами. Проте вони не досить чітко відображають специфічні ознаки органу державної влади, які і виокремлюють його від інших суб'єктів, в тому числі державних підприємств, установ та організацій. Мета цієї статті полягає в тому, щоб розкрити основні ознаки, які характеризують органи державної влади, та
з’ясувати основні критерії їх класифікації. У зв’язку з цим у статті проаналізовано різні теоретичні погляди в контексті важливості даного питання для конституційно-правового регулювання здійснення держави влади та виявлено ознаки органу державної влади, що відмежовують його від інших державних установ та організацій. Через з'ясування основних критеріїв класифікації органів державної влади вияснено їхню специфіку та діалектичний зв'язок єдності та різноманіття під час здійснення ними державної влади в системі державного механізму.
Досліджено основні ознаки, які характеризують органи державної влади, що, у свою чергу, дозволило виявити ряд специфічних ознак, які виокремлюють їх від інших суб’єктів, в тому числі державних підприємств, установ та організацій.
До найголовнішої такої ознаки відноситься належність повноважень здійснювати державно-владні функції у певній сфері державної діяльності, в результаті чого і проявляється їх суверенна воля, яка у сукупності з іншими ознаками органів державної влади є втіленням державного суверенітету. Проаналізувавши різні теоретичні погляди, з'ясовано, що не зважаючи на різноманітну класифікацію органів державної влади, всі вони виконують важливу роль у системі державного механізму та становлять каркасну конструкцію, яка у своїй різноманітній специфіці має діалектичний зв'язок єдності, що в
сукупності і є державоутворюючою складовою, за допомогою якої функціонує держава.
На сегодняшнее время в отечественной юридической литературе нет единого подхода к определению признаков и классификации органа государственной власти. Ряд авторов считает, что к основным ключевым признакам, характеризующим орган государственной власти, можно отнести то, что правовую основу его создания и функционирования предусмотрено нормативно-правовыми актами. Однако они недостаточно четко отражают специфические признаки органа государственной власти, и отделяют его от других субъектов, в том числе государственных предприятий, учреждений и организаций. Цель этой статьи заключается в том, чтобы раскрыть основные признаки, характеризующие органы государственной власти, и
выяснить основные критерии их классификации. В связи с этим в статье проанализированы различные теоретические взгляды в контексте важности данного вопроса для конституционно-правового регулирования осуществления государства власти и выявлены признаки органа государственной власти, отграничивающие его от других государственных учреждений и организаций. Путем выяснения основных критериев классификации органов государственной власти выяснено их специфику и диалектическую связь их единства и многообразия при осуществлении ими государственной власти в системе государственного механизма.
Исследованы основные признаки, характеризующие органы государственной власти, что, в свою очередь, позволило выявить ряд специфических признаков, которые отделяют их от других субъектов, в том числе государственных предприятий, учреждений и организаций.
К главному такому признаку относится принадлежность полномочий осуществлять государственно-властные функции в определенной сфере государственной деятельности, в результате чего и проявляется их суверенная воля, которая в совокупности с другими признаками органов государственной власти является воплощением государственного суверенитета. Проанализировав различные теоретические взгляды, установлено, что несмотря на различную классификацию органов государственной власти, все они играют важную роль в системе государственного механизма и составляют каркасную конструкцию, которая в своей разнообразной специфике имеет диалектическую связь единства, что в
совокупности и является государствообразующей составляющей, с помощью которой функционирует государство.
At present, there is no single approach in the domestic legal literature to defining the
characteristics and classification of a public authority. A number of authors believe that the
basic, key features that characterize a public authority include the fact that the legal basis for
its creation and operation is provided for by legal acts. However, the specific features of a public
authority that differentiate it from other entities, including state-owned enterprises, institutions
and organizations, are not sufficiently clearly displayed. to clarify the main criteria for their
classification. In this connection, the article analyzes various theoretical views in the context of
the importance of this issue for the constitutional and legal regulation of the exercise of state
power and identifies signs of a state authority that differentiate it from other state institutions
and organizations. By clarifying the basic criteria for the classification of public authorities,
their specificity and dialectical relation of unity and diversity in the exercise of state power
in the system of state mechanism have been clarified. The basic features that characterize
public authorities have been investigated, which in turn has revealed a number of specific
features that set it apart from other entities, including state-owned enterprises, institutions
and organizations. The most important of these features is the attribution of powers to perform
state-governmental functions in a certain sphere of state activity, which results in his sovereign
will, which, in conjunction with other state authorities, is the embodiment of state sovereignty.
Analyzing different theoretical views, it is found that despite the diverse classification of public
authorities, they all play an important role in the system of state mechanism and make a frame
structure, which in its diverse specificity has a dialectical connection of unity, which in the
aggregate is the state - forming component by which the state functions.