Building strategies in the field of the contemporary human rights study is based exclusively on the above-mentioned doctrinal-normative and social ideological approaches forming the foundation of the constitutional law of the democratic countries in the sphere of the human rights outlining, understanding, recognition and employment. But of special importance there is the author's approach to the realization of the human rights study performed by the representatives of the human population's young generation in the framework of the humanitarian education in the academic sphere. They live in the new conditions of the further advance of the globalization's global tendencies, which is connected with the human rights phenomenology and its strategic role and importance in the human society's existence and stable functioning.
Побудова стратегій у галузі сучасного вивчення прав людини базується виключно на згаданих вище доктринально-нормативних та соціальних ідеологічних підходах, що становлять основу конституційного права демократичних країн у сфері окреслення, розуміння, визнання прав людини та працевлаштування. Але особливого значення набуває авторський підхід до реалізації дослідження прав людини, проведеного представниками молодого покоління людської популяції в рамках гуманітарної освіти в академічній сфері. Вони живуть у нових умовах подальшого просування світових тенденцій глобалізації, що пов'язано з феноменологією прав людини та її стратегічною роллю та значенням у існуванні та стабільному функціонуванні людського суспільства.
Построение стратегий в области современного изучения прав человека базируется исключительно на упомянутых выше доктринально-нормативных и социальных идеологических подходах, составляющие основу конституционного права демократических стран в сфере определения, понимания, признания прав человека и трудоустройства. Но особое значение приобретает авторский подход к реализации исследования прав человека, проведенного представителями молодого поколения человеческой популяции в рамках гуманитарного образования в академической сфере. Они живут в новых условиях дальнейшего продвижения мировых тенденций глобализации, что связано с феноменологией прав человека и ее стратегической ролью и значением в существовании и стабильном функционировании человеческого общества.