Визначено зміст і значення маркетингу. Розглянуто основні категорії
маркетингу, надано уявлення про маркетинг як філософію бізнесу і реальний
процес в сфері бізнес-діяльності. Систематизовано принципи організації
маркетингу, основи управління життєвим циклом продукту. Особливу увагу
приділено питанням управління маркетингом в міжнародній діяльності.
Навчально-методичний посібник призначений для здобувачів вищої
освіти, що отримують ступінь бакалавра та магістра у галузі знань 07
«Управління та адміністрування» зі спеціальності 073 «Менеджмент», буде
корисним для підготовки здобувачів, що отримують освіту з економічних та
правових спеціальностей.
Description:
Кібік О. М. Маркетинг : навчально-методичний посібник / О. М. Кібік, В. О. Котлубай, Ю. В. Хаймінова, К. С. Нестерова, Н. Ю. Калмикова. - Одеса : НУ "ОЮА", 2020. - 68 с.