У навчально-методичному посібнику містяться матеріали, що відповідають вимогам навчальної дисципліни «Правові засади рекламної діяльності»: зміст навчальної дисципліни за темами лекцій та практичних занять, методичні рекомендації для підготовки до семінарських занять, завдання до самостійної роботи, теми для самостійного опрацювання, перелік нормативно-правових актів, роз’яснень, рекомендацій та узагальнень судової практики, перелік основної навчальної та навчально-методичної літератури рекомендованої для ознайомлення під час вивчення курсу, питання для перевірки знань з курсу, тестові завдання. Навчально-методичний посібник розрахований на студентів вищих навчальних закладів, для підготовки здобувачів вищої освіти за першим (бакалаврським) рівнем спеціальності «Журналістика», спеціалізації «Реклама і зв’язки з громадськістю (PR)».
The textbook contains materials that meet the requirements of the discipline "Legal principles of advertising": the content of the discipline on the topics of lectures and practical classes, guidelines for preparing for seminars, tasks for independent work, topics for independent study, list of normative -legal acts, explanations, recommendations and generalizations of judicial practice, a list of basic educational and educational literature recommended for review during the course, questions to test knowledge of the course, test tasks. The textbook is designed for students of higher educational institutions to prepare applicants for higher education in the first (bachelor's) level of "Journalism", specialization "Advertising and Public Relations (PR)".