Стратегія конфронтації в політичному дискурсі (на матеріалі слоганів німецької та української політичної реклами)
Завантаження...
Дата
2014
Автори
Ковальова, Т. П.
Ковалёва, Т. П.
Kovalyova, Т. P.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Одеса : Гельветика
Анотація
У статті досліджуються мовленнєві тактики експліцитного й імпліцитного вираження конфронтаційних відносин між учасниками політичної комунікації в німецьких та українських політичних слоганах. Зіставний аналіз мовних аспектів комунікативної взаємодії в умовах політичного конфлікту розкриває особливості досліджуваних національних політичних дискурсів.
Бібліографічний опис
Ковальова Т. П. Стратегія конфронтації в політичному дискурсі (на матеріалі слоганів німецької та української політичної реклами) / Т. П. Ковальова // Одеський лінгвістичний вісник. – 2014. – Вип. 4. – С. 119-124.
Ключові слова
стратегія конфронтації, комунікативна тактика, експлікація/імплікація, політичний дискурс, політичний слоган, стратегия конфронтации, коммуникативная тактика, экспликация/импликация, политический дискурс, политический слоган, confrontation strategy, communicative tactics, explication/implication, political discourse, political slogan
Цитування
Ковальова Т. П. Стратегія конфронтації в політичному дискурсі (на матеріалі слоганів німецької та української політичної реклами) / Т. П. Ковальова // Одеський лінгвістичний вісник. – 2014. – Вип. 4. – С. 119-124.