Концепт TEACHER в автобіографічному дискурсі лауреатів Нобелівської премії
Завантаження...
Дата
2014
Автори
Сердійчук, Л. П.
Сердийчук, Л. П.
Serdiychuk, L. P.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Одеса : Гельветика
Анотація
У статті розглядається польовий устрій одного з ключових концептів автобіографічного дискурсу — концепту TEACHER, а також аналізуються мовленнєві засоби йогорепрезентації.
Бібліографічний опис
Сердійчук Л. П. Концепт TEACHER в автобіографічному дискурсі лауреатів Нобелівської премії / Л. П. Сердійчук // Одеський лінгвістичний вісник. – 2014. – Вип.4. – С. 225-228.
Ключові слова
концепт, ключовий концепт, автобіографічний дискурс, автобіографічний текст, концептуальна метафора, ключевой концепт, автобиографический дискурс, автобиографический текст, концептуальная метафора, concept, hey concept, autobiographic discourse, autobiographic text, conceptual metaphor
Цитування
Сердійчук Л. П. Концепт TEACHER в автобіографічному дискурсі лауреатів Нобелівської премії / Л. П. Сердійчук // Одеський лінгвістичний вісник. – 2014. – Вип.4. – С. 225-228.