Концепт TEACHER в автобіографічному дискурсі лауреатів Нобелівської премії

Завантаження...
Ескіз

Дата

2014

Автори

Сердійчук, Л. П.
Сердийчук, Л. П.
Serdiychuk, L. P.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Одеса : Гельветика

Анотація

У статті розглядається польовий устрій одного з ключових концептів автобіографічного дискурсу — концепту TEACHER, а також аналізуються мовленнєві засоби йогорепрезентації.

Бібліографічний опис

Сердійчук Л. П. Концепт TEACHER в автобіографічному дискурсі лауреатів Нобелівської премії / Л. П. Сердійчук // Одеський лінгвістичний вісник. – 2014. – Вип.4. – С. 225-228.

Ключові слова

концепт, ключовий концепт, автобіографічний дискурс, автобіографічний текст, концептуальна метафора, ключевой концепт, автобиографический дискурс, автобиографический текст, концептуальная метафора, concept, hey concept, autobiographic discourse, autobiographic text, conceptual metaphor

Цитування

Сердійчук Л. П. Концепт TEACHER в автобіографічному дискурсі лауреатів Нобелівської премії / Л. П. Сердійчук // Одеський лінгвістичний вісник. – 2014. – Вип.4. – С. 225-228.