Вплив залученості на регулювання референційного коду

Завантаження...
Ескіз

Дата

2015

Автори

Вербицька, Н. В.
Вербицкая, Н. В.
Verbytska, N. V.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Одеса : Гельветика

Анотація

У статті розглядається когнітивно-комунікатиена сутність залученості та її вплив на регулювання референційного коду. Встановлено, що регулювання референційного коду відбувається при низькому ступені залученості одного з комунікантів, який характеризується дистанціюванням (відстороненням) від топіка та (само) усуненням одного з комунікантів від інтеракції.

Бібліографічний опис

Вербицька Н. В. Вплив залученості на регулювання референційного коду / Н. В. Вербицька // Одеський лінгвістичний вісник. – 2015. – Вип. 5. – Т. 1 – С. 17-20.

Ключові слова

регулювання референційного коду, залученість, високий ступінь залученості, низький ступінь залученості, адресант, адресат, регулирование референционного кода, вовлеченность, высокая степень вовлеченности, низкая степень вовлеченности, regulation, referential code, involvement, high involvement, low involvement, addresser, addressee

Цитування

Вербицька Н. В. Вплив залученості на регулювання референційного коду / Н. В. Вербицька // Одеський лінгвістичний вісник. – 2015. – Вип. 5. – Т. 1 – С. 17-20.