Інфокомунікаційні технології як чинник впливу на електоральний простір

Завантаження...
Ескіз

Дата

2015

Автори

Єхнич, А. В.
Ехнич, А. В.
Ehnich, A. V.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Одеса: Фенікс

Анотація

У статті розглянуто інфокомунікаційні технології, які впливають на електоральний простір в цілому та на вибір електорату зокрема.

Бібліографічний опис

Єхнич А. В. Інфокомунікаційні технології як чинник впливу на електоральний простір / А. В. Єхнич // Актуальні проблеми політики зб. наук. пр. / редкол.: С. В. Ківалов (голов. ред.), Л. І. Кормич (заст. голов. ред.), М. А. Польовий (відп. секр.) [та ін.] ; НУ «ОЮА», Південноукр. центр гендер. проблем. – Одеса : Фенікс, 2015. – Вип. 55. – С. 162-166.

Ключові слова

інфокомунікаційні технології, електоральний простір, вибір електорату, инфокоммуникационные технологии, электоральное пространство, выбор электората, examines information, communication technologies, electoral space

Цитування

Єхнич А. В. Інфокомунікаційні технології як чинник впливу на електоральний простір / А. В. Єхнич // Актуальні проблеми політики зб. наук. пр. / редкол.: С. В. Ківалов (голов. ред.), Л. І. Кормич (заст. голов. ред.), М. А. Польовий (відп. секр.) [та ін.] ; НУ «ОЮА», Південноукр. центр гендер. проблем. – Одеса : Фенікс, 2015. – Вип. 55. – С. 162-166.