Правова охорона додаткових компонентів бренду

Show simple item record

dc.contributor.author Кузьменко, Т. С.
dc.contributor.author Kuzmenko, T. S.
dc.date.accessioned 2016-02-10T19:14:37Z
dc.date.available 2016-02-10T19:14:37Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Кузьменко Т. С. Правова охорона додаткових компонентів бренду / Т. С. Кузьменко // Актуальні проблеми політики : зб. наук. пр. / редкол. : С. В. Ківалов (голов. ред.), Л. І. Кормич (заст. голов. ред.), Ю. П. Аленін [та ін.] ; МОН України, ОНЮА. – Одеса : Фенікс, 2009. – Вип. 38. – С. 608-614.
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11300/3575
dc.description Кузьменко Т. С. Правова охорона додаткових компонентів бренду / Т. С. Кузьменко // Актуальні проблеми політики : зб. наук. пр. / редкол. : С. В. Ківалов (голов. ред.), Л. І. Кормич (заст. голов. ред.), Ю. П. Аленін [та ін.] ; МОН України, ОНЮА. – Одеса : Фенікс, 2009. – Вип. 38. – С. 608-614.
dc.description.abstract У статті розглядаються питання про правову охорону структурних компонентів бренду. Поряд з основними компонентами бренду: торговими марками, комерційними найменуваннями, географічними позначеннями, певна роль належить додатковим компонентам. Серед додаткових компонентів бренду розглядається слоган і корпоративні герої. Відзначається, що можливість поширення на додаткові компоненти подвійний режим охорони і зумовлює специфіку охорони.
dc.description.abstract В статье рассматриваются вопросы о правовой охране структурных компонентов бренда. Наряду с основными компонентами бренда: торговыми марками, коммерческими наименованиями, географическими обозначениями, определенная роль принадлежит дополнительным компонентам. Среди дополнительных компонентов бренда рассматривается слоган и корпоративные герои. Отмечается, что возможность распространения на дополнительные компоненты двойного режима охраны и обуславливает специфику охраны. ru_RU
dc.description.abstract Questions about the legal safeguard of structural components of brend’s are examined in the article. Along with the basic components of brend’s: by trade marks, commercial names, geographical denotations, a certain role belongs to the additional components. Among the additional components of brend’s: slogan and corporate heroes is examined. It is marked that possibility of distribution on the additional components of the double mode of guard and obuslavlyvaet specific of guard. en
dc.language.iso other
dc.subject поняття «бренд»
dc.subject структурні компоненти бренду
dc.subject рекламний слоган
dc.subject інтелектуальна власність
dc.subject корпоративні герої
dc.subject понятие «бренд» ru_RU
dc.subject структурные компоненты бренда ru_RU
dc.subject рекламный слоган ru_RU
dc.subject интеллектуальная собственность ru_RU
dc.subject корпоративные герои ru_RU
dc.subject the concept of "brand" en
dc.subject structural components brand en
dc.subject slogan en
dc.subject intellectual property en
dc.subject corporate heroes en
dc.title Правова охорона додаткових компонентів бренду
dc.type Article


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record