Правова охорона додаткових компонентів бренду

Завантаження...
Ескіз

Дата

2009

Автори

Кузьменко, Т. С.
Kuzmenko, T. S.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті розглядаються питання про правову охорону структурних компонентів бренду. Поряд з основними компонентами бренду: торговими марками, комерційними найменуваннями, географічними позначеннями, певна роль належить додатковим компонентам. Серед додаткових компонентів бренду розглядається слоган і корпоративні герої. Відзначається, що можливість поширення на додаткові компоненти подвійний режим охорони і зумовлює специфіку охорони.
В статье рассматриваются вопросы о правовой охране структурных компонентов бренда. Наряду с основными компонентами бренда: торговыми марками, коммерческими наименованиями, географическими обозначениями, определенная роль принадлежит дополнительным компонентам. Среди дополнительных компонентов бренда рассматривается слоган и корпоративные герои. Отмечается, что возможность распространения на дополнительные компоненты двойного режима охраны и обуславливает специфику охраны.
Questions about the legal safeguard of structural components of brend’s are examined in the article. Along with the basic components of brend’s: by trade marks, commercial names, geographical denotations, a certain role belongs to the additional components. Among the additional components of brend’s: slogan and corporate heroes is examined. It is marked that possibility of distribution on the additional components of the double mode of guard and obuslavlyvaet specific of guard.

Бібліографічний опис

Кузьменко Т. С. Правова охорона додаткових компонентів бренду / Т. С. Кузьменко // Актуальні проблеми політики : зб. наук. пр. / редкол. : С. В. Ківалов (голов. ред.), Л. І. Кормич (заст. голов. ред.), Ю. П. Аленін [та ін.] ; МОН України, ОНЮА. – Одеса : Фенікс, 2009. – Вип. 38. – С. 608-614.

Ключові слова

поняття «бренд», структурні компоненти бренду, рекламний слоган, інтелектуальна власність, корпоративні герої, понятие «бренд», структурные компоненты бренда, рекламный слоган, интеллектуальная собственность, корпоративные герои, the concept of "brand", structural components brand, slogan, intellectual property, corporate heroes

Цитування

Кузьменко Т. С. Правова охорона додаткових компонентів бренду / Т. С. Кузьменко // Актуальні проблеми політики : зб. наук. пр. / редкол. : С. В. Ківалов (голов. ред.), Л. І. Кормич (заст. голов. ред.), Ю. П. Аленін [та ін.] ; МОН України, ОНЮА. – Одеса : Фенікс, 2009. – Вип. 38. – С. 608-614.