Мережевий маркетинг як форма організації ринку розповсюдження товарів та послуг в Україні
Завантаження...
Дата
2013
Автори
Биков, І. О.
Bykov, I.
Быков И. О.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Одеса : Фенікс
Анотація
Бібліографічний опис
Биков І. О. Мережевий маркетинг як форма організації ринку розповсюдження товарів та послуг в Україні / І. О. Биков // Економіко-правовий розвиток сучасної України : матер. ІIІ Всеукр. наук. конф. студ., аспір. та молодих вчених (22-23 листопада 2013 р., м. Одеса) / за ред. д.е.н., проф. О. М. Кібік, д.ю.н., проф. О. П. Подцерковного ; Національн. ун-т «Одеська юридична академія» – Одеса : Фенікс, 2013. – С. 102-104.
Ключові слова
мережевий маркетинг, торгівельна діяльність в Україні, підприємницво в Україні, сетевой маркетинг, торговая деятельность в Украине, предпринимательство в Украине, network marketing, multilevel marketing, Trading activity in Ukraine, business in Ukraine
Цитування
Биков І. О. Мережевий маркетинг як форма організації ринку розповсюдження товарів та послуг в Україні / І. О. Биков // Економіко-правовий розвиток сучасної України : матер. ІIІ Всеукр. наук. конф. студ., аспір. та молодих вчених (22-23 листопада 2013 р., м. Одеса) / за ред. д.е.н., проф. О. М. Кібік, д.ю.н., проф. О. П. Подцерковного ; Національн. ун-т «Одеська юридична академія» – Одеса : Фенікс, 2013. – С. 102-104.