Мережевий маркетинг як форма організації ринку розповсюдження товарів та послуг в Україні

Завантаження...
Ескіз

Дата

2013

Автори

Биков, І. О.
Bykov, I.
Быков И. О.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Одеса : Фенікс

Анотація

Бібліографічний опис

Биков І. О. Мережевий маркетинг як форма організації ринку розповсюдження товарів та послуг в Україні / І. О. Биков // Економіко-правовий розвиток сучасної України : матер. ІIІ Всеукр. наук. конф. студ., аспір. та молодих вчених (22-23 листопада 2013 р., м. Одеса) / за ред. д.е.н., проф. О. М. Кібік, д.ю.н., проф. О. П. Подцерковного ; Національн. ун-т «Одеська юридична академія» – Одеса : Фенікс, 2013. – С. 102-104.

Ключові слова

мережевий маркетинг, торгівельна діяльність в Україні, підприємницво в Україні, сетевой маркетинг, торговая деятельность в Украине, предпринимательство в Украине, network marketing, multilevel marketing, Trading activity in Ukraine, business in Ukraine

Цитування

Биков І. О. Мережевий маркетинг як форма організації ринку розповсюдження товарів та послуг в Україні / І. О. Биков // Економіко-правовий розвиток сучасної України : матер. ІIІ Всеукр. наук. конф. студ., аспір. та молодих вчених (22-23 листопада 2013 р., м. Одеса) / за ред. д.е.н., проф. О. М. Кібік, д.ю.н., проф. О. П. Подцерковного ; Національн. ун-т «Одеська юридична академія» – Одеса : Фенікс, 2013. – С. 102-104.