Виконано компаративне дослідження досвіду здійснення компетентнісного
підходу при оцінюванні якості освіти в провідних зарубіжних країнах.
Надано характеристику особливостей структури та змісту реалізації
компетентнісного підходу в освітніх системах США, Великобританії,
Франції та Німеччини. Визначено риси подібності та розбіжності в його
реалізації.
A comparative research was carried out for study of experience in the implementation of a competence approach to the evaluation of quality of education in leading
foreign countries. The peculiarities of structure and the essence of implementation
of a competence approach in educational systems of USA, Great Britain, France
and Germany are characterized. The features of similarity and difference in its
implementation are defined.
Выполнено компаративное исследование опыта осуществления компетентностного подхода при оценивании качества образования в ведущих зарубежных странах. Представлена характеристика особенностей структуры
и содержания реализации компетентностного подхода в образовательных
системах США, Великобритании, Франции и Германии. Определены черты
подобия и отличия в его реализации.