Стаття присвячена аналізу правової основи регулювання залізничної діяльності як однієї з останніх галузей транспортної сфери ЄС. яка була піддана процесу лібералізації. Висвітлюються аспекти, які ускладнюють побудову загального
залізничного ринку та забезпечення сумісності залізничної мережі, здійснення
гармонізації залізничних систем країн-учасниць ЄС, а особлива увага приділяється правовим нормам чотирьох залізничних пакетів і результатами їх прийняття.
Статья посвящена анализу правовой основы регулирования железнодорожной деятельности как одной из последних отраслей транспортной сферы ЕС, которая была подвержена процессу либерализации. Освещаются аспекты, затрудняющие построение общего железнодорожного рынка и обеспечение совместимости железнодорожной сети, осуществление гармонизации железнодорожных систем стран-участниц ЕС, а особое внимание уделяется правовым нормам четырёх железнодорожных пакетов и результатам их принятия.
The article analyzes the legal framework of regulation the railway as the one of the last sectors of tire EU transport sector, which has been a subject to the process of liberalization. It highlights tire aspects that make it difficult to build a common railway market and ensure interoperability of the railway network, the implementation of tire harmonization of the Member States rail systems, and special attention is paid to the legal norms of the four railway packages and the results of their decision.