Формування масової свідомості та електоральний вибір

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Дубовик, Н. А.
dc.contributor.author Дубовик, Н. А.
dc.contributor.author Dubovyk, N. A.
dc.date.accessioned 2017-03-20T08:58:38Z
dc.date.available 2017-03-20T08:58:38Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Дубовик Н. А. Формування масової свідомості та електоральний вибір / Н. А. Дубовик // S.P.A.C.E. Society, Politics, Administration in Central Europe : електронний науково-практичний журнал / редкол.: Д. В. Яковлев (голов. ред.), К. М. Вітман (заст. голов. ред.), Д. Ю. Дворніченко (відп. секр.) [та ін.] ; НУ «ОЮА». – Одеса, 2017. – Вип. 2. – С. 24-28. ru_RU
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11300/7337
dc.description Дубовик Н. А. Формування масової свідомості та електоральний вибір / Н. А. Дубовик // S.P.A.C.E. Society, Politics, Administration in Central Europe : електронний науково-практичний журнал / редкол.: Д. В. Яковлев (голов. ред.), К. М. Вітман (заст. голов. ред.), Д. Ю. Дворніченко (відп. секр.) [та ін.] ; НУ «ОЮА». – Одеса, 2017. – Вип. 2. – С. 24-28. ru_RU
dc.description.abstract Свідомість та активна поведінка громадян щодо виборчого процесу, динамічність і складність сучасних політичних процесів ставлять проблему електорального вибору на чільне місце в політологічних дослідженнях. Епоха мас продукує замикання політичних процесів самих у собі. Лише на час виборів суб’єкти політики намагаються апелювати до ірраціональних почуттів мас та шляхом створення вдалого «пакету» іміджу й політичної реклами привернути увагу електорату до власної персони. Потім політичні сили зосереджуються на інтересах, які абсолютно не мають державного підґрунтя та відображають більше тимчасові пріоритети певних угрупувань. Маси усуваються від політики й стають ворожими до неї. Вихід із такої ситуації – створення широкої мережі незалежних громадських і політичних об’єднань знизу з урахуванням особливостей функціонування несвідомого складника спільнот та використанням зрозумілої мови спілкування з масами. ru_RU
dc.description.abstract Сознательное и активное поведение граждан по отношению к избирательному процессу, динамичность и сложность современных политических процессов ставят проблему электорального выбора на значимое место в политических исследованиях. Эпоха масс производит замыкание политических процессов в самих себе. Только на время выборов субъекты политики пытаются апеллировать к иррациональным чувствам масс и путем создания позитивного «пакета» имиджа и политической рекламы привлечь внимание электората к собственной персоне. Затем политические силы сосредотачиваются на интересах, которые абсолютно не следуют государственным интересам и отражают скорее временные приоритеты определенных группировок. Массы устраняются от политики и становятся враждебны к ней. Выход из такой ситуации – создание широкой сети независимых общественных и политических объединений снизу, учитывая особенности функциониро- вания бессознательной составляющей общества и использование понятного языка общения с массами. ru
dc.description.abstract Conscious and active behavior of citizens in relation to the electoral process, dynamism and complexity of con- temporary political processes pose the problem of electoral choice at an important place in political studies. The era of mass producing the closure of political processes in themselves. Only at election time political entities are trying to appeal to irrational feelings of the masses, and by creating a positive “package” of image and political advertising to attract the attention of the electorate to his own person. Then, the political forces are focusing on the interests that are absolutely do not follow state interests and reflect the priorities identified shortly groups. The masses are removed from politics and become hostile to it. Out of this situation – to create a wide network of independent social and political organizations from below, taking into account the peculiarities of the unconscious part of the society and the use of understandable language to communicate with the masses. en
dc.language.iso other ru_RU
dc.publisher Одеса ru_RU
dc.subject масова свідомість ru_RU
dc.subject електоральний вибір ru_RU
dc.subject еліта ru_RU
dc.subject політична свідомість ru_RU
dc.subject виборчий процес ru_RU
dc.subject массовое сознание ru_RU
dc.subject электоральный выбор ru_RU
dc.subject элита ru_RU
dc.subject политическое сознание ru_RU
dc.subject избирательный процесс ru_RU
dc.subject mass consciousness ru_RU
dc.subject electoral choice ru_RU
dc.subject elite ru_RU
dc.subject political consciousness ru_RU
dc.subject election process ru_RU
dc.title Формування масової свідомості та електоральний вибір ru_RU
dc.type Article ru_RU


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию