Реалії існування неетичного рекламного контенту в Україні: законодавчий аспект

Завантаження...
Ескіз

Дата

2016-05-20

Автори

Андрєєва, Олександра Сергіївна
Андреева, Александра Сергеевна
Andrieieva, O. S.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Одеса : Юридична література

Анотація

Бібліографічний опис

Андрєєва О. С. Реалії існування неетичного рекламного контенту в Україні: законодавчий аспект / О. С. Андрєєва // Правові та інституційні механізми забезпечення розвитку держави та права в умовах євроінтеграції : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (20 травня 2016 р., м. Одеса) : у 2 т. Т. 1 / відп. ред. М. В. Афанасьєва. - Одеса : Юридична література, 2016. - С. 636-638.

Ключові слова

неетичний рекламний контент, реклама як соціальний інститут, морально-етичні сторони рекламної комунікації, етика реклами, Закон України "Про рекламу", неэтичный рекламный контент, реклама как социальный институт, морально-этические стороны рекламной коммуникации, этика рекламы, Закон Украины "О рекламе", unethical advertising content, advertising as a social institution, moral and ethical aspects of advertising communication, ethics of advertising, Law of Ukraine "On Advertising"

Цитування

Андрєєва О. С. Реалії існування неетичного рекламного контенту в Україні: законодавчий аспект / О. С. Андрєєва // Правові та інституційні механізми забезпечення розвитку держави та права в умовах євроінтеграції : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (20 травня 2016 р., м. Одеса) : у 2 т. Т. 1 / відп. ред. М. В. Афанасьєва. - Одеса : Юридична література, 2016. - С. 636-638.