Досліджено поняття якості вищої освіти як соціальної категорії, виявлено ключові етапи її оцінки. У ході роботи проаналізовано основні показники якості вищої освіти, сучасні вимоги до результатів освітнього процесу. На основі виявлених критеріїв і стандартів висунуто теоретично обґрунтовані рекомендації щодо вдосконалення якості освіти у вищих навчальних закладах.
Исследовано понятие качества высшего образования как социальной категории, выявлены ключевые этапы его оценки. В ходе работы проанализированы основные показатели качества высшего образования, современные требования к результатам образовательного процесса. На основе выявленных критериев и стандартов выдвинуто теоретически обоснованные рекомендации по совершенствованию качества образования в высших учебных заведениях.
The concept of the quality of higher education as a social
category has been explored, and key stapes of its evaluation
have been identified. In the course of the work, the
main indicators of the quality of higher education, modern
requirements to the results of the educational process were
analyzed. Based on the identified criteria and standards,
theoretically grounded recommendations for improving the
quality of education in higher education institutions were
put forward.