Соціологічний аналіз оцінки якості вищої освіти
Завантаження...
Дата
2017
Автори
Заєць, О. М.
Заец, Е. Н.
Zaets, O. M
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Одеса
Анотація
Досліджено поняття якості вищої освіти як соціальної категорії, виявлено ключові етапи її оцінки. У ході роботи проаналізовано основні показники якості вищої освіти, сучасні вимоги до результатів освітнього процесу. На основі виявлених критеріїв і стандартів висунуто теоретично обґрунтовані рекомендації щодо вдосконалення якості освіти у вищих навчальних закладах.
Исследовано понятие качества высшего образования как социальной категории, выявлены ключевые этапы его оценки. В ходе работы проанализированы основные показатели качества высшего образования, современные требования к результатам образовательного процесса. На основе выявленных критериев и стандартов выдвинуто теоретически обоснованные рекомендации по совершенствованию качества образования в высших учебных заведениях.
The concept of the quality of higher education as a social category has been explored, and key stapes of its evaluation have been identified. In the course of the work, the main indicators of the quality of higher education, modern requirements to the results of the educational process were analyzed. Based on the identified criteria and standards, theoretically grounded recommendations for improving the quality of education in higher education institutions were put forward.
Исследовано понятие качества высшего образования как социальной категории, выявлены ключевые этапы его оценки. В ходе работы проанализированы основные показатели качества высшего образования, современные требования к результатам образовательного процесса. На основе выявленных критериев и стандартов выдвинуто теоретически обоснованные рекомендации по совершенствованию качества образования в высших учебных заведениях.
The concept of the quality of higher education as a social category has been explored, and key stapes of its evaluation have been identified. In the course of the work, the main indicators of the quality of higher education, modern requirements to the results of the educational process were analyzed. Based on the identified criteria and standards, theoretically grounded recommendations for improving the quality of education in higher education institutions were put forward.
Бібліографічний опис
Заєць О. М. Соціологічний аналіз оцінки якості вищої освіти/ О. М. Заєць // S.P.A.C.E. Society, Politics, Administration in Central Europe : електронний науково-практичний журнал / редкол.: Д. В. Яковлев (голов. ред.), К. М. Вітман (заст. голов. ред.), Д. Ю. Дворніченко (відп. секр.) [та ін.] ; НУ «ОЮА». – Одеса, 2017. – Вип. 5. – C. 4-6.
Ключові слова
соціологічний аналіз освіти, оцінка якості вищої освіти, соціально-економічна ефективність освіти, соціологічний моніторинг якості освіти, социологический анализ образования, оценка качества высшего образования, социально-экономическая эффективность образования, социологический мониторинг качества образования, sociological analysis of education, assessment of the quality of higher education, socio-economic efficiency of education, sociological monitoring of the quality of education
Цитування
Заєць О. М. Соціологічний аналіз оцінки якості вищої освіти/ О. М. Заєць // S.P.A.C.E. Society, Politics, Administration in Central Europe : електронний науково-практичний журнал / редкол.: Д. В. Яковлев (голов. ред.), К. М. Вітман (заст. голов. ред.), Д. Ю. Дворніченко (відп. секр.) [та ін.] ; НУ «ОЮА». – Одеса, 2017. – Вип. 5. – C. 4-6.