Принятие решения в условиях распространения слухов как неформальной коммуникативной единицы

Завантаження...
Ескіз

Дата

2017-10-06

Автори

Мороз, М. Г.
Мороз, М. Г.
Moroz, M. G.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Одеса

Анотація

Бібліографічний опис

Мороз М. Г. Принятие решения в условиях распространения слухов как неформальной коммуникативной единицы / М. Г. Мороз // «UChoice: 4P» Ukrainian Choice: Public Policy, Politics, Psychology: матер. Третьої міждисципл. наук-практ. конфер. (м. Одеса, 6 жовтня 2017 р.) / за заг. ред. Д. В. Яковлева. – Одеса : Національний університет «Одеська юридична академія», 2017. – С. 5-6.

Ключові слова

соціологічні науки, комунікація, чутки, замовна стаття, социологические науки, коммуникация, слухи, заказная статья, sociological sciences, communication, rumor, ordered articles

Цитування

Мороз М. Г. Принятие решения в условиях распространения слухов как неформальной коммуникативной единицы / М. Г. Мороз // «UChoice: 4P» Ukrainian Choice: Public Policy, Politics, Psychology: матер. Третьої міждисципл. наук-практ. конфер. (м. Одеса, 6 жовтня 2017 р.) / за заг. ред. Д. В. Яковлева. – Одеса : Національний університет «Одеська юридична академія», 2017. – С. 5-6.