У статті висвітлюються основні вироблені наукою та правозастосовною практикою підходи до визначення критеріїв віднесення проток до категорії таких, що використовуються для міжнародного судноплавства. Визначено, які з цих критеріїв є найбільш прийнятними. Надано пропозиції щодо вирішення ситуації, яка склалася навколо спорудження мосту над Керченською протокою, а також визначення правового статусу Керченської протоки і режиму судноплавства нею.
The article highlights the main approaches developed by science and law enforcement to define the criteria for the categorization of the straits as being used for international navigation. The most appropriate ones are determined. Proposals have been made to resolve the situation surrounding the construction of the bridge over the Kerch Strait, as well as to determine the legal status of the Kerch Strait and the regime
of navigation therein.
В статье освещаются основные выработанные наукой и правоприменительной практикой подходы к определению критериев отнесения проливов к категории используемых для международного судоходства. Определены наиболее приемлемые из них. Даны предложения по разрешению ситуации, сложившейся вокруг строительства моста над Керченским проливом, а также определения
правового статуса Керченского пролива и режима судоходства в нем.