Значення візуальної мови у формуванні успішних світових брендів

Завантаження...
Ескіз

Дата

2013

Автори

Ущаповська, І. В.
Ushchapovska, I. V.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Анотація

Бібліографічний опис

Ущаповська І. В. Значення візуальної мови у формуванні успішних світових брендів / І. В. Ущаповська // Правове життя сучасної України : матеріали Міжнар. наук. конф. проф.-викл. та аспірант. складу (м. Одеса, 16-17 травня 2013 р.) / відп. за вип. В. М. Дрьомін ; НУ "ОЮА". Півд. регіон. центр НАПрН України. - Одеса : Фенікс, 2013. - Т. 1. - С. 721-723.

Ключові слова

бренд, візуальна мова, візуальна інформація, візуальна комунікація, бренд, визуальный язык, визуальная информация, визуальная коммуникация, brand, visual language, visual information, visual communication

Цитування

Ущаповська І. В. Значення візуальної мови у формуванні успішних світових брендів / І. В. Ущаповська // Правове життя сучасної України : матеріали Міжнар. наук. конф. проф.-викл. та аспірант. складу (м. Одеса, 16-17 травня 2013 р.) / відп. за вип. В. М. Дрьомін ; НУ "ОЮА". Півд. регіон. центр НАПрН України. - Одеса : Фенікс, 2013. - Т. 1. - С. 721-723.