eNUOLAIR

Репозитарій (відкритий електронний архів) Національного університету «Одеська юридична академія»

Ласкаво просимо до Електронного архіву Національного університету «Одеська юридична академія».
Архів містить електронні версії наукових публікацій та навчально-методичних розробок наукових співробітників, викладачів та аспірантів університету.
Проект реалізовано на базі програмного забезпечення DSpace© та підтримується Науковою бібліотекою НУ «Одеська юридична академія».

 

Нові надходження

Документ
Робоча програма навчальної дисципліни Педагогіка та етика професійної діяльності. Галузь знань 01 «Освіта/Педагогіка». Спеціальність 014.09 – «Середня освіта (Інформатика)». Освітня програма «Інформатика та програмування». Другий (магістерський) рівень
(Одеса, 2024) Єрмакова, Світлана Станіславівна
Нові завдання, поставлені перед вищою школою, вимагають пошуку шляхів вдосконалення навчального процесу у вищих закладах освіти. Перехід до реалізації нової парадигми вищої освіти означає оновлення всіх її сторін: змісту, форм організації, методів і засобів навчання, а найважливіше – підготовки науково-педагогічних працівників. Навчальна дисципліна «Педагогіка та етика професійної діяльності» передбачає розв'язання низки завдань фундаментальної та прикладної професійної підготовки фахівців, їхньої готовності до викладацької діяльності, зокрема: опанування системою знань про закономірності освітнього процесу, професійної підготовки висококваліфікованих і конкурентоспроможних фахівців у галузі освіти відповідно до вітчизняних та європейських стандартів; основи управління педагогічним процесом у навчальному закладі; форми, методи і засоби формування особистості майбутнього фахівця; професійно-педагогічну діяльність викладача вищої школи, розвиток професійно-педагогічних умінь.
Документ
Робоча програма навчальної дисципліни Машинне навчання. Галузь знань 01 «Освіта/Педагогіка». Спеціальність 014.09 – «Середня освіта (Інформатика)». Освітня програма «Інформатика та програмування». Другий (магістерський) рівень
(Одеса, 2024) Русу, Олександр Петрович
Дисципліна «Машинне навчання» знайомить здобувачів з особливостями використання алгоритмів та методів машинного навчання. При вивченні дисципліни особливу увагу приділяється питанням алгоритмізації та програмної реалізації методів та технологій, що розглядуються у цій дисципліні. Завдання дисципліни полягає в отриманні здобувачами важливих компетенцій з питань розвитку існуючих і використанню нових підходів проектування, розробки та використання засобів машинного навчання, а також засвоєнні методів їх підготовки для практичного застосування.
Документ
Робоча програма навчальної дисципліни Інформаційно-комунікаційні технології. Галузь знань 01 «Освіта/Педагогіка». Спеціальність 014.09 – «Середня освіта (Інформатика)». Освітня програма «Інформатика та програмування». Другий (магістерський) рівень
(Одеса, 2024) Мірошник, Марина Анатоліївна
У дисципліні «Інформаційно-комунікаційні технології» вивчаються питання розроблення стратегій зберігання, архівування та резервного копіювання даних IoT для довгострокового аналізу та звітності. Визначення стратегій масштабування та розширення IoT-інфраструктури для відповіді на зростання обсягу даних та потреб користувачів. Важливі для розгляду є такі аспекти IoT, як інфраструктури для збору, зберігання, обробки та аналізу даних, які надходять від сенсорів та пристроїв IoT. Ця інфраструктура може включати в себе хмарні платформи, централізовані сервери, бази даних та інші технології.
Документ
Робоча програма навчальної дисципліни Big data та хмарні технології. Галузь знань 01 «Освіта/Педагогіка». Спеціальність 014.09 – «Середня освіта (Інформатика)». Освітня програма «Інформатика та програмування». Другий (магістерський) рівень
(Одеса, 2024) Соловська, Ірина Миколаївна
Дисципліна «Big Data та хмарні технології» формує у здобувачів необхідний обсяг теоретичних і практичних знань про великі данні Big Data, методи та засоби їхнього аналізу та обробки, основних принципів управління великими даними. Вивчення дисципліни забезпечує володіння знаннями щодо хмарних технологій та технологій віртуалізації, гіпервізорів, систем управління, балансування трафіку хмарних ресурсів та забезпечення гарантованої якості обслуговування. Знання, отриманні при вивченні дисципліни «Big Data та хмарні технології» дозволять здобувачам виконувати інтелектуальний аналіз та обробку великих даних, формувати віртуальні хмарні середовища та володіти навичками контейнерної віртуалізації, володінню інструментами конфігурування віртуальних хмарних ресурсів і способами оцінки ефективності хмарної інфраструктури.
Документ
Методичний посібник з дисципліни «Англійська мова за професійним спрямуванням» для студентів 1 курсу магістратури спеціальності 053 Психологія (заочна форма навчання)
(Одеса, 2024) Шарапановська, Ю. В.; Рожелюк, Ірина Ярославівна; Першина, Любов Володимирівна; Горицька, Олена Вікторівна
Надані методичні вказівки містять рекомендації та опорний матеріал для студентів 1 курсу магістратури спеціальності 053 Психологія (заочна форма навчання) факультету лінгвістики та перекладу з дисципліни «Англійська мова за професійним спрямуванням».