** Робочі Програми кафедри інформаційних технологій
Постійний URI для цього зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Робоча програма навчальної дисципліни Іноземна мова для професійної діяльності. Галузь знань 01 «Освіта/Педагогіка». Спеціальність 014.09 – «Середня освіта (Інформатика)». Освітня програма «Інформатика та програмування». Другий (магістерський) рівень(Одеса, 2024) Шкворченко, Наталія МиколаївнаДисципліна «Іноземна мова для професійної діяльності» надає змогу здобувачам другого ступеня вищої освіти оволодіти спрямовано на розвиток комунікативних компетентностей і навичок професійного спілкування та письма англійською мовою. Курс має на меті забезпечити вміння професійної міжособистісної взаємодії англійською мовою, розвинути ораторські навички, а також навички усної та письмової презентації результатів професійної діяльності грамотною англійською мовою.Документ Робоча програма навчальної дисципліни Математичні методи в наукових дослідженнях. Галузь знань 01 «Освіта/Педагогіка». Спеціальність 014.09 – «Середня освіта (Інформатика)». Освітня програма «Інформатика та програмування». Другий (магістерський) рівень(Одеса, 2024) Стрелковська, Ірина ВікторівнаДисципліна «Математичні методи в наукових дослідженнях» надає змогу здобувачам другого ступеня вищої освіти оволодіти спеціальними професійними інформативно-комунікативними компетентностями, пов’язаними з використанням математичних методів, моделей та інформаційних технологій у рамках виконання їх самостійного дослідження та у подальшій науково-дослідницькій діяльності.Документ Робоча програма навчальної дисципліни Основи наукових досліджень та правовий супровід. Галузь знань 01 «Освіта/Педагогіка». Спеціальність 014.09 – «Середня освіта (Інформатика)». Освітня програма «Інформатика та програмування». Другий (магістерський) рівень(Одеса, 2024) Манько, Денис ГригоровичДисципліна «Основи наукових досліджень та правовий супровід» надає змогу здобувачам другого ступеня вищої освіти оволодіти спеціальними професійними компетентностями, створює перспективу розширення й поглилення ними власного досвіду дослідницької роботи від найпростіших її форм (підготовка виступу на семінарському занятті, рефератів з конкретної дисципліни тощо) до виконання кваліфікаційних робіт та підготовки наукових публікацій.Документ Робоча програма навчальної дисципліни Сучасні методи викладання інформатики. Галузь знань 01 «Освіта/Педагогіка». Спеціальність 014.09 – «Середня освіта (Інформатика)». Освітня програма «Інформатика та програмування». Другий (магістерський) рівень(Одеса, 2024) Горбачов, Віктор ЕдуардовичНавчальна дисципліна «Сучасні методи викладання інформатики» відноситься до циклу дисциплін професійної підготовки та передбачає формування у майбутніх вчителів інформатики методичних компетенцій як складових професійної компетенції майбутнього вчителя шляхом засвоєння та апробації системного поєднання загально дидактичних методів навчання, сучасних технологій навчання, оптимальної організації навчального процесу.Документ Робоча програма навчальної дисципліни Педагогіка та етика професійної діяльності. Галузь знань 01 «Освіта/Педагогіка». Спеціальність 014.09 – «Середня освіта (Інформатика)». Освітня програма «Інформатика та програмування». Другий (магістерський) рівень(Одеса, 2024) Єрмакова, Світлана СтаніславівнаНові завдання, поставлені перед вищою школою, вимагають пошуку шляхів вдосконалення навчального процесу у вищих закладах освіти. Перехід до реалізації нової парадигми вищої освіти означає оновлення всіх її сторін: змісту, форм організації, методів і засобів навчання, а найважливіше – підготовки науково-педагогічних працівників. Навчальна дисципліна «Педагогіка та етика професійної діяльності» передбачає розв'язання низки завдань фундаментальної та прикладної професійної підготовки фахівців, їхньої готовності до викладацької діяльності, зокрема: опанування системою знань про закономірності освітнього процесу, професійної підготовки висококваліфікованих і конкурентоспроможних фахівців у галузі освіти відповідно до вітчизняних та європейських стандартів; основи управління педагогічним процесом у навчальному закладі; форми, методи і засоби формування особистості майбутнього фахівця; професійно-педагогічну діяльність викладача вищої школи, розвиток професійно-педагогічних умінь.Документ Робоча програма навчальної дисципліни Машинне навчання. Галузь знань 01 «Освіта/Педагогіка». Спеціальність 014.09 – «Середня освіта (Інформатика)». Освітня програма «Інформатика та програмування». Другий (магістерський) рівень(Одеса, 2024) Русу, Олександр ПетровичДисципліна «Машинне навчання» знайомить здобувачів з особливостями використання алгоритмів та методів машинного навчання. При вивченні дисципліни особливу увагу приділяється питанням алгоритмізації та програмної реалізації методів та технологій, що розглядуються у цій дисципліні. Завдання дисципліни полягає в отриманні здобувачами важливих компетенцій з питань розвитку існуючих і використанню нових підходів проектування, розробки та використання засобів машинного навчання, а також засвоєнні методів їх підготовки для практичного застосування.Документ Робоча програма навчальної дисципліни Інформаційно-комунікаційні технології. Галузь знань 01 «Освіта/Педагогіка». Спеціальність 014.09 – «Середня освіта (Інформатика)». Освітня програма «Інформатика та програмування». Другий (магістерський) рівень(Одеса, 2024) Мірошник, Марина АнатоліївнаУ дисципліні «Інформаційно-комунікаційні технології» вивчаються питання розроблення стратегій зберігання, архівування та резервного копіювання даних IoT для довгострокового аналізу та звітності. Визначення стратегій масштабування та розширення IoT-інфраструктури для відповіді на зростання обсягу даних та потреб користувачів. Важливі для розгляду є такі аспекти IoT, як інфраструктури для збору, зберігання, обробки та аналізу даних, які надходять від сенсорів та пристроїв IoT. Ця інфраструктура може включати в себе хмарні платформи, централізовані сервери, бази даних та інші технології.Документ Робоча програма навчальної дисципліни Big data та хмарні технології. Галузь знань 01 «Освіта/Педагогіка». Спеціальність 014.09 – «Середня освіта (Інформатика)». Освітня програма «Інформатика та програмування». Другий (магістерський) рівень(Одеса, 2024) Соловська, Ірина МиколаївнаДисципліна «Big Data та хмарні технології» формує у здобувачів необхідний обсяг теоретичних і практичних знань про великі данні Big Data, методи та засоби їхнього аналізу та обробки, основних принципів управління великими даними. Вивчення дисципліни забезпечує володіння знаннями щодо хмарних технологій та технологій віртуалізації, гіпервізорів, систем управління, балансування трафіку хмарних ресурсів та забезпечення гарантованої якості обслуговування. Знання, отриманні при вивченні дисципліни «Big Data та хмарні технології» дозволять здобувачам виконувати інтелектуальний аналіз та обробку великих даних, формувати віртуальні хмарні середовища та володіти навичками контейнерної віртуалізації, володінню інструментами конфігурування віртуальних хмарних ресурсів і способами оцінки ефективності хмарної інфраструктури.