** Робочі програми та сілабуси навчальних дисциплін кафедри комп'ютерної інженерії та інноваційних технологій
Постійний URI для цього зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Робоча програма навчальної дисципліни Кіберпсихологія. Галузь знань 12 «Інформаційні технології». Спеціальність 125 «Кібербезпека та захист інформації». Освітня програма Кібербезпека. Другий (магістерський) рівень(Одеса, 2024) Бедан, Вікторія БорисівнаКіберпсихологія» є обов’язковою дисципліною професійної підготовки магістрів, що спрямована на вивчення соціально-психологічних та культурних феноменів кіберпростору, психологічних аспектів взаємодії комп’ютерних та інтернет-технологій з особистістю, особливостей віртуального спілкування та міжособистісної взаємодії, патогенних ефектів віртуального простору. Навчальна дисципліна «Кіберпсихологія» знайомить здобувачів вищої освіти з соціально-психологічними та культурними феноменами кіберпростору. Дисципліна спрямована на підготовку до професійної діяльності в умовах інтенсивного розвитку інтернет-середовища та розповсюдження медіаконтенту. Під час опанування навчальною дисципліною вивчаються психологічні аспекти взаємодії комп’ютерних та інтернет-технологій з особистістю, психологічні аспекти віртуального спілкування, патогенні ефекти віртуального простору (адикція, відхід у віртуальність, комп’ютерна та ігрова залежність, залежність від соціальних мереж, кіберсексуальність як девіація). Розглядаються поняття віртуальної ідентичності, тролінгу, колективного інтелекту. Знання з «Кіберпсихології» допоможуть здобувачам розвинути навички ефективного спілкування в інтернет-просторі (спілкування в соціальних мережах, самомаркетинг, спілкування діловими партнерами); компетентності діагностування та подолання негативних впливів кіберсередовища на особистість, що стане в нагоді в майбутній практичній діяльності.Документ Силабус навчальної дисципліни Основи наукових досліджень та правовий супровід. Галузь знань 12 «Інформаційні технології». Спеціальність 125 «Кібербезпека та захист інформації». Освітня програма Кібербезпека. Другий (магістерський) рівень(Одеса, 2024) Манько, Денис ГригоровичДисципліна «Основи наукових досліджень та правовий супровід» надає змогу здобувачам другого ступеня вищої освіти оволодіти спеціальними професійними компетентностями, створює перспективу розширення й поглиблення ними власного досвіду дослідницької роботи від найпростіших її форм (підготовка виступу на семінарському занятті, рефератів з конкретної дисципліни тощо) до виконання кваліфікаційних робіт та підготовки наукових публікацій. Метою викладення дисципліни «Основи наукових досліджень та правовий супровід» є формування компетентності щодо розширення й поглиблення знань студентів, які навчаються за магістерською програмою, відносно теоретичних засад, методології, технологій та організації наукових досліджень, а також розвиток умінь i навичок науково-дослідної роботи, які мають реалізуватися ними при підготовці магістерських робіт.Документ Силабус навчальної дисципліни Методи побудови криптографічних систем. Галузь знань 12 «Інформаційні технології». Спеціальність 125 «Кібербезпека та захист інформації». Освітня програма Кібербезпека. Другий (магістерський) рівень(Одеса, 2024) Йона, Лариса ГригорівнаМетоди побудови криптографічних систем є складовою частиною навчального процесу у підготовці фахівців зі спеціальності 125 «Кібербезпека та захист інформації», а також обов’язковим компонентом освітньої програми для здобуття освітнього рівня «магістр» та має на меті формування у здобувачів уявлення про принципи побудови симетричних та асиметричних криптографічних систем, проблеми захисту інформації від порушення її конфіденційності, цілісності та доступності; принципи побудови та режими роботи блокових алгоритмів шифрування; розгляд концепції криптосистем з відкритим ключем; методи побудови схем електронно-цифрових підписів та керування криптографічними ключами.Документ Робоча програма навчальної дисципліни Інформаційна безпека інноваційної діяльності. Галузь знань 12 «Інформаційні технології». Спеціальність 125 «Кібербезпека та захист інформації». Освітня програма Кібербезпека. Другий (магістерський) рівень(Одеса, 2024) Радівілова, Тамара Анатоліївна; Йона Лариса ГригорівнаДисципліна «Інформаційна безпека інноваційної діяльності» формує у здобувачів необхідний обсяг теоретичних і практичних знань про основні технології, що реалізуються концепцією захисту інформації, яка зберігається та передається у телекомунікаційних системах та мережах від порушення її властивостей, а саме конфіденційності, цілісності та доступності, надання знань фахівцям з сучасних методів захисту інформаційного середовища інноваційних підприємств, тенденцій в галузі захисту інноваційної діяльності, аналіз загроз та ризиків витоку конфіденційної інформації для забезпечення конкурентних переваг інноваційних підприємств, особливостей формування і роботи систем інформаційної безпеки в інноваційних підприємствах та організаціях.Документ Силабус навчальної дисципліни Кіберпсихологія. Галузь знань 12 «Інформаційні технології». Спеціальність 125 «Кібербезпека та захист інформації». Освітня програма Кібербезпека. Другий (магістерський) рівень(Одеса, 2024) Бедан, Вікторія Борисівна«Кіберпсихологія» є обов’язковою дисципліною професійної підготовки магістрів, що спрямована на вивчення соціально-психологічних та культурних феноменів кіберпростору, психологічних аспектів взаємодії комп’ютерних та інтернет-технологій з особистістю, особливостей віртуального спілкування та міжособистісної взаємодії, патогенних ефектів віртуального простору. Навчальна дисципліна «Кіберпсихологія» знайомить здобувачів вищої освіти з соціально-психологічними та культурними феноменами кіберпростору. Дисципліна спрямована на підготовку до професійної діяльності в умовах інтенсивного розвитку інтернет-середовища та розповсюдження медіаконтенту. Під час опанування навчальною дисципліною вивчаються психологічні аспекти взаємодії комп’ютерних та інтернет-технологій з особистістю, психологічні аспекти віртуального спілкування, патогенні ефекти віртуального простору (адикція, відхід у віртуальність, комп’ютерна та ігрова залежність, залежність від соціальних мереж, кіберсексуальність як девіація). Розглядаються поняття віртуальної ідентичності, тролінгу, колективного інтелекту. Знання з «Кіберпсихології» допоможуть здобувачам розвинути навички ефективного спілкування в інтернет-просторі (спілкування в соціальних мережах, самомаркетинг, спілкування діловими партнерами); компетентності діагностування та подолання негативних впливів кіберсередовища на особистість, що стане в нагоді в майбутній практичній діяльності.Документ Робоча програма навчальної дисципліни Основи наукових досліджень та правовий супровід. Галузь знань 12 «Інформаційні технології». Спеціальність 125 «Кібербезпека та захист інформації». Освітня програма Кібербезпека. Другий (магістерський) рівень(Одеса, 2024) Манько, Денис ГригоровичДисципліна «Основи наукових досліджень та правовий супровід» надає змогу здобувачам другого ступеня вищої освіти оволодіти спеціальними професійними компетентностями, створює перспективу розширення й поглиблення ними власного досвіду дослідницької роботи від найпростіших її форм (підготовка виступу на семінарському занятті, рефератів з конкретної дисципліни тощо) до виконання кваліфікаційних робіт та підготовки наукових публікацій. Метою викладення дисципліни «Основи наукових досліджень та правовий супровід» є формування компетентності щодо розширення й поглиблення знань студентів, які навчаються за магістерською програмою, відносно теоретичних засад, методології, технологій та організації наукових досліджень, а також розвиток умінь i навичок науково-дослідної роботи, які мають реалізуватися ними при підготовці магістерських робіт.Документ Робоча програма навчальної дисципліни Криптологія. Галузь знань 12 «Інформаційні технології». Спеціальність 125 «Кібербезпека та захист інформації». Освітня програма Кібербезпека. Другий (магістерський) рівень(Одеса, 2024) Онацький, Олексій ВіталійовичДисципліна Криптологія є складовою частиною навчального процесу у підготовці фахівців зі спеціальності 125 «Кібербезпека та захист інформації», а також обов’язковим компонентом освітньої програми для здобуття освітнього рівня «магістр» та має на меті формування у здобувачів уявлення про принципи побудови симетричних та асиметричних криптографічних систем, проблеми захисту інформації від порушення її конфіденційності, цілісності та доступності; принципи побудови та режими роботи блокових алгоритмів шифрування; розгляд концепції криптосистем з відкритим ключем; методи побудови схем електронно-цифрових підписів та керування криптографічними ключами.Документ Силабус навчальної дисципліни Інформаційна безпека інноваційної діяльності. Галузь знань 12 «Інформаційні технології». Спеціальність 125 «Кібербезпека та захист інформації». Освітня програма Кібербезпека. Другий (магістерський) рівень(Одеса, 2024) Радівілова, Тамара Анатоліївна; Йона, Лариса ГригорівнаІнформаційна безпека інноваційної діяльності є складовою частиною навчального процесу у підготовці фахівців зі спеціальності 125 «Кібербезпека та захист інформації», а також обов’язковим компонентом освітньої програми для здобуття освітнього рівня «магістр» та має на меті формування у здобувачів уявлення про проблеми захисту інформації від порушення її конфіденційності, цілісності та доступності; надання знань фахівцям з сучасних методів захисту інформаційного середовища інноваційних підприємств, тенденцій в галузі захисту інноваційної діяльності, аналіз загроз та ризиків витоку конфіденційної інформації для забезпечення конкурентних переваг інноваційних підприємств, особливостей формування і роботи систем інформаційної безпеки в інноваційних підприємствах та організаціях. Метою викладання навчальної дисципліни Інформаційна безпека інноваційної діяльності є забезпечення здобувачів знаннями з питань попередження, прогнозування та мінімізації втрат від несанкціонованого доступу до конфіденційної інформації при інноваційній діяльності у системах комунікацій з урахуванням сучасного стану та перспективних напрямів розвитку систем та технологій захисту інформації, сформувати у здобувача здатність досліджувати, розробляти, впроваджувати та супроводжувати методи і засоби криптографічного та технічного захисту інформації на об’єктах інформаційної діяльності та критичної інфраструктури, в інформаційних системах, а також здатність оцінювати ефективність їх використання, згідно встановленої стратегії і політики інформаційної безпеки та/або кібербезпеки організації. Передумови для вивчення дисципліни – знання і вміння, отримані студентом при вивченні навчальних дисциплін бакалаврської підготовки.Документ Робоча програма навчальної дисципліни Методи побудови криптографічних систем Галузь знань 12 «Інформаційні технології». Спеціальність 125 «Кібербезпека та захист інформації». Освітня програма Кібербезпека. Другий (магістерський) рівень(Одеса, 2024) Йона, Лариса ГригорівнаДисципліна Методи побудови криптографічних систем є складовою частиною навчального процесу у підготовці фахівців зі спеціальності 125 «Кібербезпека та захист інформації», а також обов’язковим компонентом освітньої програми для здобуття освітнього рівня «магістр» та має на меті формування у здобувачів уявлення про принципи побудови симетричних та асиметричних криптографічних систем, проблеми захисту інформації від порушення її конфіденційності, цілісності та доступності; принципи побудови та режими роботи блокових алгоритмів шифрування; розгляд концепції криптосистем з відкритим ключем; методи побудови схем електронно-цифрових підписів та керування криптографічними ключами.Документ Силабус навчальної дисципліни Іноземна мова для професійної діяльності. Галузь знань 12 «Інформаційні технології». Спеціальність 125 «Кібербезпека та захист інформації». Освітня програма Кібербезпека. Другий (магістерський) рівень(Одеса, 2024) Шкворченко, Наталія МиколаївнаДисципліна «Іноземна мова для професійної діяльності» надає змогу здобувачам другого ступеня вищої освіти спрямована на розвиток комунікативних компетентностей і навичок професійного спілкування та письма англійською мовою. Курс має на меті забезпечити вміння професійної міжособистісної взаємодії англійською мовою, розвинути ораторські навички, а також навички усної та письмової презентації результатів професійної діяльності грамотною англійською мовою. Метою викладення дисципліни «Іноземна мова для професійної діяльності» є формування компетентності щодо ділової та професійної усної і письмової комунікації англійською мовою.Документ Силабус навчальної дисципліни Криптологія. Галузь знань 12 «Інформаційні технології». Спеціальність 125 «Кібербезпека та захист інформації». Освітня програма Кібербезпека. Другий (магістерський) рівень(Одеса, 2024) Йона, Лариса Григорівна; Онацький, Олексій ВіталійовичКриптологія є складовою частиною навчального процесу у підготовці фахівців зі спеціальності 125 «Кібербезпека та захист інформації», а також обов’язковим компонентом освітньої програми для здобуття освітнього рівня «магістр» та має на меті формування у здобувачів уявлення про принципи побудови симетричних та асиметричних криптографічних систем, проблеми захисту інформації від порушення її конфіденційності, цілісності та доступності; принципи побудови та режими роботи блокових алгоритмів шифрування; розгляд концепції криптосистем з відкритим ключем; методи побудови схем електронно-цифрових підписів та керування криптографічними ключами. Метою викладання навчальної дисципліни Криптологія є забезпечення здобувачів знаннями з питань принципів побудови криптографічних систем та проблем захисту інформації у системах комунікацій від порушення її конфіденційності, цілісності та доступності з урахуванням сучасного стану та перспективних напрямів розвитку криптографії.Документ Положення факультету кібербезпеки, програмної інженерії та комп’ютерних наук про підготовку та захист кваліфікаційних робіт бакалаврів та магістрів денної та заочної форми навчання : методичний посібник(Одеса, 2023) Стрелковська, Ірина Вікторівна; Соловська, Ірина Миколаївна; Григор’єва, Тетяна Ігорівна; Гура, Володимир Ігорович; Розенвассер, Денис МихайловичНормативний документ для всіх випускників, їхніх керівників та рецензентів за спеціальностями: 014 Середня освіта (інформатика), 121 Інженерія програмного забезпечення, 122 Комп'ютерні науки, 123 Комп’ютерна інженерія, 125 Кібербезпека та захист інформації, 172 Електронні комунікації та радіотехніка.