Писаренко Лариса Михайлівна
Постійний URI для цього зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Лінгвістичний підхід до трактування сутності поняття «ментальність»(ВД "Гельветика", 2018) Писаренко, Лариса Михайлівна; Писаренко, Л. М.; Писаренко, Лариса Михайловна; Pysarenko, Larysa M.Документ Маніпуляції громадською думкою в період передвиборчої кампанії(ВД "Гельветика", 2019) Писаренко, Лариса Михайлівна; Писаренко, Л. М.; Писаренко, Лариса Михайловна; Pysarenko, Larysa M.Документ Фейки як інструменти інформаційної війни(Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2022) Писаренко, Лариса Михайлівна; Писаренко, Л. М.; Pysarenko, Larysa M.Документ Комунікативна пропаганда та маніпуляція в гаслах та слоганах політичних лідерів(Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021) Писаренко, Лариса Михайлівна; Писаренко, Л. М.; Писаренко, Лариса Михайловна; Pysarenko, Larysa M.Документ Теорія та історія реклами : навчально-методичний посібник(Одеса : Фенікс, 2019) Грушевська, Юлія Андріївна; Грушевська, Ю. А.; Грушевская, Юлия Андреевна; Hrushevska, Yuliia A.; Барабанова, Наталія Ростиславівна; Барабанова, Н. Р.; Барабанова, Наталия Ростиславовна; Barabanova, Nataliia R.; Назаренко, Оксана Миколаївна; Назаренко, О. М.; Назаренко, Оксана Николаевна; Nazarenko, Oksana M.; Писаренко, Лариса Михайлівна; Писаренко, Л. М.; Писаренко, Лариса Михайловна; Pysarenko, Larysa M.У навчально-методичному посібнику розглядаються ключові теми для оволодіння матеріалом навчального курсу «Теорія та історія реклами». Відповідно до програми дисципліни висвітлюються основні поняття рекламної діяльності, питання історії розвитку реклами, основи рекламного менеджменту. Після теоретичного матеріалу представлені завдання для практичних занять, додатки та глосарій. Додатки містять різноманітні відомості, потрібні для практичного здійснення рекламної діяльності. У глосарії наведені визначення понять, розуміння яких необхідне для успішного засвоєння матеріалу дисципліни «Теорія та історія реклами». Посібник розрахований на студентів факультету журналістики (спеціалізація «реклама і зв’язки з громадськістю»).Документ Висвітлення теми пандемії коронавірусу COVID-19 в одеських ЗМІ(Одеса : Гельветика, 2020) Писаренко, Лариса Михайлівна; Писаренко, Л. М.; Писаренко, Лариса Михайловна; Pysarenko, Larysa M.Документ Комунікативна інтенція питальних заголовків журналістського тексту(Одеса : Гельветика, 2020) Назаренко, Оксана Миколаївна; Назаренко, О. М.; Назаренко, Оксана Николаевна; Nazarenko, Oksana M.; Писаренко, Лариса Михайлівна; Писаренко, Л. М.; Писаренко, Лариса Михайловна; Pysarenko, Larysa M.Документ Вплив ЗМІ на свідомість українців(2017) Писаренко, Лариса Михайлівна; Писаренко, Лариса Михайловна; Pysarenko, Larysa M.Документ ЗМІ як соціальний інститут впливу на громадську думку(Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2018) Писаренко, Лариса Михайлівна; Писаренко, Лариса Михайловна; Pysarenko, Larysa M.Документ Психологія формування комунікативної компетентності юристів(Одеса: Фенікс, 2012) Писаренко, Л. М.; Писаренко, Л. М.; Pysarenko, L. M.Документ Особливості висвітлення політичної тематики в газеті "Слово"(Одеса : Юридична література, 2016-05-20) Писаренко, Лариса Михайлівна; Писаренко, Лариса Михайловна; Pysarenko, L. M.Документ Формування комунікативної компетентності майбутніх юристів у процесі професійної підготовки(2013) Писаренко, Л. М.; Писаренко, Л. М.; Pisarenko, L. M.Документ Професійна компетентність як умова формування професіоналізму фахівців(Одеса : Фенікс, 2012) Писаренко, Л. М.; Pysarenko, L.