Марущак Анна Валеріївна
Постійний URI для цього зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Право пересування та правові підстави його обмеження у період дії військового стану(Одеса, 2022) Марущак, Анна Валеріївна; Марущак, А. В.; Марущак, Анна Валерьевна; Marushchak, Anna V.Документ Законодавче закріплення повноважень Рахункової палати(ВД "Гельветика", 2019) Марущак, Анна Валеріївна; Марущак, А. В.; Марущак, Анна Валерьевна; Marushchak, Anna V.Документ Правова основа дерогації як правомірного обмеження прав людини(Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2022) Марущак, Анна Валеріївна; Марущак, А. В.; Marushchak, Anna V.Документ Гармонізація українського законодавства з правом європейського союзу як необхідний чинник розвитку громадянського суспільства(Чернівці, 2021) Марущак, А. В.; Марущак, Анна Валеріївна; Марущак, Анна Валерьевна; Marushchak, Anna V.Документ The Place of Cryptocurrency in the System of Financial Instruments(Editorial Primmate S. A. S., 2019) Гнатовська, Альона Ільдусівна; Гнатовська, А. І.; Гнатовская, Алена Ильдусовна; Hnatovska, Alona I.; Манжосова, Олена Вікторівна; Манжосова, О. В.; Манжосова, Елена Викторовна; Manzhosova, Olena V.; Марущак, Анна Валеріївна; Марущак, А. В.; Марущак, Анна Валерьевна; Marushchak, Anna V.; Олексій, Уляна Олександрівна; Олексій, У. О.; Олексий, Ульяна Александровна; Oleksii, Uliana O.The article deals with the problems of determining the place of the cryptocurrency in the system of financial instruments and the study of its legal status in Ukraine and in the world. The problems of influence of cryptocurrencies on the economy of Ukraine and other countries across the world, potential threats posed by the cryptocurrency system for users of such systems and ways of legal regulation of cryptocurrency transactions are considered. The terminology that is widely used in the cryptocurrency field is analyzed, the main types of cryptocurrencies and the technologies on which they function are considered. Their characteristic features, positive and innovative concepts, which were introduced with their appearance, are identified. The legal status of cryptocurrencies and their prevalence has been investigated. The modern concepts of regulation of the cryptocurrency market in Ukraine and in the world are characterized. In the course of researching the subject of the article, the authors conclude that it is necessary to establish state control over the regulation of the legal status of cryptocurrency and prevent its possible negative impact on the country's economy. It was also concluded that a draft law would be considered that would address the issue of regulation and control of cryptocurrency transactions.Документ Problems and prospects of deepening EU-Ukrainian relations(Baltija Publishing, 2019) Латковський, Павло Павлович; Латковський, П. П.; Латковский, Павел Павлович; Latkovskyi, Pavlo P.; Марущак, Анна Валеріївна; Марущак, А. В.; Марущак, Анна Валерьевна; Marushchak, Anna V.Three countries: Georgia, Moldova, and Ukraine have concluded European Union Association Agreements, under similar terms and conditions of European Partnership. Analytical review allowed determining that in their political integrative development, they have similar problems and ways to overcome them. They are distinguished by a relatively high level of democratic freedoms and political pluralism; however, none of them can be considered as a consolidated democracy, these countries have hybrid political regimes. Among the main obstacles occurring on the way of their integration processes, one can distinguish problems associated with ethical, regional, and cultural conflicts; specific features of the formation of constitutional systems; features of the formation of PR technologies of government and society; deep-rooted corruption and influence of oligarchs in party systems and, as a consequence, propensity to use non-constitutional means of political struggle and economic development. Despite these structural problems, favouring European values and norms demonstrated by societies of the three countries holds the promise of consolidating democratic institutions and overcoming problems. The purpose of the article is to determine problems and prospects of deepening relations of the EU with three countries: Ukraine, Moldova, and Georgia, and to substantiate theses stating that consistent and reinforced integration of the European Union in this region is crucial for further success and development of all actors of this process. Georgia, Moldova, and Ukraine do not compose a single region (both in a geographical and economic context); however, since 2014 they are developing according to the same scenarios. Their aspiration to integration has provoked problems in relations with Russia and intensified opposition to the policy of Europeanisation within the countries. In Ukraine, the most difficult and severe events took place: it passed through government overthrow, loss of territory, and military actions in Donbas caused by Russia, which continue to this day. For Moldova and Georgia, the choice of democratic imperatives also had grave consequences. In Georgia, they were identified as two long-term wars for the separation in Abkhazia and South Ossetia; ended with the defeat of central authorities and creation of two unrecognized states. Moldova has faced a similar problem in Transnistria in 1992. In all countries, Russian armed forces were important actors who played an important role in determining the results of these conflicts. According to the Democracy Index, Moldova is evaluated as “imperfect democracy”; Georgia – as “hybrid regime”; Ukraine has moved below, from the category of “imperfect democracy” to the lowest “hybrid regime”. Over the political pressure of Russia, the EU and Ukraine postpone the provisional application of the DCFTA (Deep and Comprehensive Free Trade Area) to January 1, 2019. There are marked positive consequences of Ukrainian export to the EU, which volume has increased by 30% in 2017. The structure of exports to the EU has shifted towards machines and equipment, fats and oils of vegetable or animal origin, ready-made meals, and products of animal origin. The EU share in Ukrainian exports and imports has also increased due to a significant reduction in trade with Russia. The application of the EU tariff quotas for agricultural production has increased over the 2014–2017 years because Ukrainian producers have gradually overcome the problems with food safety and weak demand for their production. European choice is an extremely important factor for continuous democratization of all these three countries. In spite of competition among European and Eurasian identities, each of them considers itself a European country. The choice to continue the path of association with Europe, made by these countries, despite obvious political risks (especially severe for Ukraine), is the best evidence of their real adherence to European development path.Документ Правові та теоретичні проблеми визначення Інтернет-банкінгу в Україні(Університет банківської справи, 2021) Латковська, Тамара Анатоліївна; Латковська, Т. А.; Латковская, Тамара Анатольевна; Latkovska, Tamara A.; Марущак, Анна Валеріївна; Марущак, А. В.; Марущак, Анна Валерьевна; Marushchak, Anna V.; Олексій, Уляна Олександрівна; Олексій, У. О.; Олексий, Ульяна Александровна; Oleksii, Uliana O.Присвячено дослідженню інтернет-банкінгу з позицій правового регулювання і науково-теоретичного осмислення. Обґрунтовано зростаючу роль інноваційних технологій у сфері банківського обслуговування. Зазначено, що система способів надання банківських послуг характеризується динамічністю і має важливе значення як для всієї банківської системи в цілому, так і для окремого банку. Розглянуто різні наукові підходи до визначення поняття «Інтернет-банкінг». Запропоновано розглядати Інтернет-банкінг як форму банківської діяльності та як форму дистанційного обслуговування клієнтів банку. У першому підході Інтернет-банкінг — це форма банківської діяльності, при здійсненні якої банківські операції проводять за допомогою обміну електронними сигналами, а не шляхом обміну готівкою, чеками чи іншими видами документів. Другий підхід передбачає трактування Інтернет-банкінгу як системи дистанційного обслуговування клієнтів банків, що використовується ними та банками для здійснення банківських операцій та надання банківських послуг виключно за допомогою мережі Інтернет. Досліджено регулювання Інтернет-банкінгу нормативно-правовими актами і підкреслено його вкрай низький рівень. Аргументовано доцільність установлення чітких меж використання Інтернет-банкінгу і чітко окресленого кола банківських послуг, що можуть і, навпаки, не можуть надаватись через Інтернет. Закцентовано увагу на таких системах дистанційного обслуговування клієнтів банку: «телефонний банкінг», «клієнт-банк», «клієнт-Інтернет-банк» та «миттєва безконтактна оплата». Обґрунтовано суттєву ріницю телефонного банкінгу від мобільного банкінгу. У першому варіанті особа отримує послугу по телефону через дзвінок у службу підтримки банку, і в такому разі наявність доступу в Інтернет в даний момент не важлива. А користання мобільним банкінгом для здійснення будь-яких операцій вимагає підключення до Інтернету і можливість використати мобільний додаток, установлений на телефоні, або зайти на відповідний сайт за допомогою персонального комп’ютера.Документ State Fiscal Service as a body of public administration(Riga : Izdevniecība “Baltija Publishing”, 2020) Марущак, Анна Валеріївна; Марущак, А. В.; Марущак, Анна Валерьевна; Marushchak, Anna V.The article examines the scientific and legal characteristics of the State Fiscal Service of Ukraine and the theoretical and legal analysis of its functions and powers. It is proved that the State Fiscal Service is a body of public administration, which is carried out in the field of finance. The normative-legal acts regulating the activity of the State Fiscal Service are studied and the basic scientific concepts of its activity are considered. It is also proved that the powers of the SFS have a sign of discretion. It is substantiated that among the powers of the SFS can be distinguished control, expert-analytical, preventive, renewal. In turn, control powers can be classified depending on the scope of control: powers of tax control, budget, and customs control. The functions of the SFS include control, expert-analytical, prognostic, preventive and the function of fiscal administration.Документ Судові та правоохоронні органи України : навчально-методичний посібник(Чернівці, 2021) Олексій, Уляна Олександрівна; Олексій, У. О.; Олексий, Ульяна Александровна; Oleksii, Uliana O.; Гнатовська, Альона Ільдусівна; Гнатовська, А. І.; Гнатовская, Алена Ильдусовна; Hnatovska, Alona I.; Латковський, Павло Павлович; Латковський, П. П.; Латковский, Павел Павлович; Latkovskyi, Pavlo P.; Марущак, Анна Валеріївна; Марущак, А. В.; Марущак, Анна Валерьевна; Marushchak, Anna V.Навчально-методичний посібник з тестовими завданнями для перевірки знання навчальної дисципліни «Судові та правоохоронні органи України» підготовлено відповідно до вимог державних освітніх стандартів для викладачів закладів вищої освіти та здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, що навчаються за спеціальністю 081 «Право».Документ Задачі для самостійної роботи з адміністративного права України : навчально-методичний посібник(Чернівці, 2021) Гнатовська, Альона Ільдусівна; Гнатовська, А. І.; Гнатовская, Алена Ильдусовна; Hnatovska, Alona I.; Латковська, Тамара Анатоліївна; Латковська, Т. А.; Латковская, Тамара Анатольевна; Latkovska, Tamara A.; Марущак, Анна Валеріївна; Марущак, А. В.; Марущак, Анна Валерьевна; Marushchak, Anna V.; Олексій, Уляна Олександрівна; Олексій, У. О.; Олексий, Ульяна Александровна; Oleksii, Uliana O.Навчально-методичний посібник підготовлено відповідно до вимог державних освітніх стандартів для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, що навчаються за спеціальністю 081 «Право» та викладачів закладів вищої освіти. У даному посібнику представлені ситуаційні завдання, для вирішення яких студенти повинні використовувати набуті теоретичні знання з дисципліни «Адміністративне право» у поєднанні з нормами законодавства України.Документ Конституційне право України : навчально-методичний посібник(Чернівці, 2021) Марущак, Анна Валеріївна; Марущак, А. В.; Марущак, Анна Валерьевна; Marushchak, Anna V.; Мішина, Наталя Вікторівна; Мішина, Н. В.; Мишина, Наталья Викторовна; Mishyna, Natalia V.; Олексій, Уляна Олександрівна; Олексій, У. О.; Олексий, Ульяна Александровна; Oleksii, Uliana O.; Глиняний, Іван Володимирович; Глиняний, І. В.; Глиняный, Иван Владимирович; Hlynianyi, Ivan V.Навчально-методичний посібник з тестовими завданнями для перевірки знання Конституції України підготовлено відповідно до вимог державних освітніх стандартів для викладачів закладів вищої освіти та здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, що навчаються за спеціальністю 081 «Право».Документ Здійснення фінансового нагляду в умовах цифрової трансформації на прикладі Німеччини(Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021) Марущак, Анна Валеріївна; Марущак, А. В.; Марущак, Анна Валерьевна; Marushchak, Anna V.Наукове дослідження присвячене аналізу впливу діджиталізації на реалізацію контрольних повноважень центральним органом нагляду за фінансовими послугами у Німеччині. Охарактеризовані наслідки, що спричинює використання інформаційно-комунікаційних технологій у сфері надання банківських послуг. Обuрунтовано зростаючу роль інноваційних технологій та їх вплив на новації у законодавстві. Поширеність інформаційних та комунікаційних технологій у сучасному світі робить практично неможливим ведення повсякденного життя без цих технологій. Нині важко назвати сферу суспільного життя, якої б не торкнулась діджиталізація, яка являє собою перетворення даних у цифровий формат із застосуванням технологій. Адаптація цифровізації є дуже важливою, зокрема, і для банківського сектору. Справжнім викликом для всієї діяльності, що здійснюється у банківській сфері, стала пандемія COVID-19. Вона створила економічну кризу, яка продовжує зростати через невідповідність між попитом та пропозицією, зміну поведінки покупців та зменшення мобільності людей та товарів. У такий час банки, відповідальні за управління коштами, кредитування та здійснення платежів, повинні підтримувати свої послуги на належному рівні, щоб допомогти людям, які стикаються з певними негайними потребами. Однак робота зі зменшеною кількістю працівників та збільшенням їх навантаження не є ефективним вирішенням проблеми, якщо фінансові установи не застосовують цифрові технології у своїх повсякденних процесах. Яскравим прикладом здійснення ефективного фінансового нагляду та його високої результативності серед європейських країн є діяльність німецького фінансового наглядового органу - BaFin. Завдання BaFin - створити міцну основу для довіри населення, яка б сприяла захисту та розвитку належного функціонування, стабільності та цілісності Німеччини як фінансового центру в рамках європейських інтеграцій та міжнародного співробітництва, а також захисту колективних інтересів споживачів.Документ Сучасний стан польського громадянського суспільства(Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021) Марущак, Анна Валеріївна; Марущак, А. В.; Марущак, Анна Валерьевна; Marushchak, Anna V.Документ Правова природа Державної фіскальної служби України(Одеса : Гельветика, 2020) Марущак, Анна Валеріївна; Марущак, А. В.; Марущак, Анна Валерьевна; Marushchak, Anna V.Документ Історія створення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб(Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2018) Марущак, Анна Валеріївна; Марущак, Анна Валерьевна; Marushchak, Anna V.