Тітомир Людмила Анатоліївна

Постійний URI для цього зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз відображається 1 - 20 з 26
  • Документ
    Інноваційні технології – фактор розвитку підприємств сфери гостинності півдня Одеській області
    (Одеса : Міжнар. Гуманітар. Ун-тет, 2023-11-17) Тітомир Людмила Анатоліївна
  • Документ
    Організація та проектування готельного господарства : навчальний посібник
    (Одеса : Маджента, 2021) Д’яконова, Анджела Костянтинівна; Іванченкова, Л. В.; Іванченкова, Лариса Володимирівна; Тітомир, Людмила Анатоліївна; Ряшко, Галина Михайлівна; Федосова, Катерина Сергіївна; Кравчук, Тетяна Вікторівна; Халілова-Чуваєва, Юлія Олександрівна; Коротич, Олена Миколаївна; Савенко, Анастасія Андріївна; Жовтяк, Каріна Олександрівна
    У навчальному посібнику викладено основи обґрунтування та формування інноваційних концепцій готельних підприємств; запропоновані методологічні та практичні підходи щодо проблем розвитку готелів в умовах конкурентного середовища сфери готельного бізнесу. Узагальнено модельне проектування інфраструктурних складових готелів та розглянуті методи розрахунків оцінки інвестиційної привабливості впровадження інноваційних концепцій у готельну сферу для подальшого їх розвитку. Видання рекомендується для студентів спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» галузі знань 24 «Сфера обслуговування» денної та заочної фори навчання СВО бакалавр та магістр.
  • Документ
    Тенденції розвитку і якість обслуговування малих готельних форм в Україні
    (2022) Тітомир, Людмила Анатоліївна; Тітомир, Л. А.; Д’яконова, Анджела Костянтинівна; Д’яконова, А. К.; Жовтяк, Каріна Олександрівна; Жовтяк, К. О.
    Робота присвячена аналізу стану і перспектив розвитку колективних засобів розміщення в Україні. Слід відзначити, що однією з проблем сучасного туризму України, є відсутність закладів розміщення за невелику плату в центральних частинах міста, що суттєво перешкоджає мобільності туристів, їх знайомству з архітектурними і визначними пам’ятниками міста. В Україні є історичний, культурний та рекреаційний потенціал для розвитку сфери гостинності, що дає змогу збільшити туристичний потік та створити нові робочі місця. Для бажаючих подорожувати, витрачаючи невеликі кошти, існують малі засоби розміщення – хостели, капсульні і міні-готелі. В хостелах зупиняється молодь, студенти, пенсіонери, які обмежені в коштах, і віддають перевагу самостійному знайомству з містом і його визначальними пам’ятками. Сьогодні хостел – це невеликий готель, в якому за скромну плату розміщують усіх туристів незалежно від статі, раси, віросповідання та політичних переконань. Існування хостелів дає можливість представникам малозабезпечених верств суспільства та молоді подорожувати по всьому світу. Постояльцям гарантовано швидке оформлення, подобова оплата, зручне окреме ліжко, чиста білизна, душ, персональний сейф для зберігання особистих речей та колективні «зони відпочинку». Останнім часом хостели активно вдосконалюють рівень сервісу та пропонують постояльцям гарячий сніданок, телебачення та інтернет. Для туристів, які не бажають переплачувати, або терпіти незручності, поселяючись на околиці міста, існують також капсульні готелі, які розташовані близько до аеропортів, вокзалів, бізнесових та рекреаційних центрів, в районах з великою кількістю розважальних закладів. Незважаючи на надзвичайний стан в Україні, пов'язаний з воєнним станом і розповсюдженням короновірусної пандемії, малі засоби розміщення гарантують безпечне розміщення, дотримання всіх санітарних норм та правил безпеки, комфортність і якість проживання, які в теперішній час для туристів є актуальними і набувають особливого значення.
  • Документ
    Якість надання послуг як основа конкурентоспроможності готельних підприємств
    (2020) Тітомир, Людмила Анатоліївна; Тітомир, Л. А.; Данилова, О. І.; Данилова, Олена; Titomyr, Liudmyla A.; Danylova, Olena
    У статті охарактеризовані актуальні проблеми розвитку готельних підприємств України. Розглянуті особливості надання послуг та зроблено акцент на необхідності підвищення якості обслуговування гостей. Високий рівень комфорту, що задовольняє найрізноманітніші побутові, господарські та культурні запити гостей, повинен забезпечуватися всіма службами готельного підприємства. Автоматизовані системи бронювання номерів, можливість online ознайомитися із комфортністю номерів та їхнім дизайном стали нагальною потребою. Основними шляхами покращення якості послуг є впровадження систем управління клімат-контролем, освітленням, кадрове забезпечення підприємств, залучення широкого спектру додаткових послуг. Для збільшення кількості гостей необхідним є пропонування можливості суміщення ділових поїздок із відпочинком, пропозиції сімейного відпочинку круглий рік та залучення місцевих жителів до більш широкого використання можливостей додаткових послуг готелів, таких як: дитячі кімнати, арт-студії, spa-послуги, оздоровчі процедури, тренажерні зали тощо. Важливим ресурсом для підвищення конкурентоспроможності є створення готельних ланцюгів та більш тісне співробітництво з туроператорами, які останнім часом не є зорієнтованими на український ринок, а більше працюють із закордонними фірмами та готелями. Зменшення кількості великих готельних підприємств і розповсюдження по всій території України ідей концептуальних дизайн-готелів свідчить про вагомі зміни, що стосуються якості та форми надання послуг. Якісне харчування, зручності у гостьових будинках та стилізованих під природний відпочинок готельних підприємствах, впровадження екологічно чистих технологій та відновлювальної енергетики, доброзичлива і ненав’язлива підтримка гостей – основні складники забезпечення задоволеності гостей та гарантія перетворення їх на постійних споживачів послуг.
  • Документ
    Сучасна інфраструктура готельних комплексів
    (Прага : Oktan Print, 2021) Тітомир, Людмила Анатоліївна; Тітомир, Л. А.; Жовтяк, К. О.
  • Документ
    Стандартизація і обґрунтування управління якістю продукції та послуг у готельно-ресторанному господарстві
    (2021) Тітомир, Людмила Анатоліївна; Тітомир, Л. А.; Д’яконова, Анджела Костянтинівна; Д’яконова, А. К.; Халілова-Чуваєва, Юлія Олександрівна; Халілова-Чуваєва, Ю. О.; Коротич, Олена Миколаївна; Коротич, О. М.; Titomyr, Liudmyla A.; Diakonova, Andzhela K.; Khalilova-Chuvaieva, Yuliia O.; Korotych, Olena M.
    Індустрія гостинності – це галузь економіки, яка швидко розвивається і сприяє розвитку інших галузей економіки країни. Розширюються культурні й ділові зв’язки України з іншими країнами, зростає кількість туристів, які потребують закладів розміщення і сервісу, що відповідають міжнародним стандартам. Тому, останнім часом посилюється увага до якості, безпечності, конкурентоспроможності й стандартизації готельних послуг. Головним завданням підприємств індустрії гостинності є обслуговування гостей нашої країни, забезпечення їх місцем проживання, організація ділових зустрічей, задоволення попиту на якісний відпочинок і розваги. У сфері гостинності широко використовують експертні методи дослідження якості наданих послуг, які базуються на застосуванні бальної шкали оцінювання якості. Для забезпечення якості послуг, що відповідають вимогам світових стандартів, необхідно введення відсутніх у країні єдиних законодавчих вимог, єдиних стандартів, єдиних процесів аналізу й перевірки якості продукції та послуг, що надаються закладами готельно- ресторанного господарства. Використання кваліметричних методів оцінки дозволяє перевести якісні показники в кількісні, що полегшує процес дослідження. Застосовано комплексний метод оцінки якості продукції і послуг, який полягає у вираженні оцінки рівня якості одним числом, отриманим в результаті об’єднання використаних одиничних показників якості в один комплексний показник. У роботі досліджено якість послуг чотирьохзіркового готелю «Gagarinn» у місті Одеса. За анкетуванням визначено, що критерієм якісного обслуговування є організація бронювання, прийому й розміщення в готелі. Встановлено, що гості закладу розміщення за груповими ознаками найбільше цінують професіоналізм і культуру обслуговування, потім зручність розрахунку й стандарт обслуговування. Комплексна оцінка якості обслуговування гостей в закладі розміщення становить 0,65. Отримані результати свідчать, що якість наданих послуг на етапі бронювання, прийому й розміщення гостей в дослідженому готелі відбувається на досить високому рівні.
  • Документ
    Розробка інноваційної комплексної програми гостинності для покращення міжнародних україно-французських відносин
    (Київ : Альфа-ПІК, 2019) Тітомир, Людмила Анатоліївна; Саркісян, Ганна Овсепівна
    Метою виконання роботи є пошук шляхів покращення україно-французьких соціальноекономічних відносин, організація програми гостинності для перебування французських студентів на Україні. Об'єктом аналізу, узагальнень і дослідження виступає розробка заходів для розвитку економічних відносин між досліджуваними країнами через організацію гастрономічних, винний, ділових, науково- пізнавальних, комплекних турів. Завданням роботи передбачено виявлення об'єктів для співпраці, розробку моделі співпраці. За результатами виконаної роботи розроблено проект візиту для французьких студентів на навчальний модуль з урахуванням національних вподобань та запропоновано анімаційні, культурно-розважальні заходи для популяризації французської культури серед української молоді і подальшого культурного обміну між досліджуваними країнами. Одержані результати можуть бути використані в індустрії гостинності для розширення додаткових послуг.
  • Документ
    Розвиток готельних мереж в Україні та шляхи їх розширення в місті Одеса та Одеський області
    (2021) Тітомир, Людмила Анатоліївна; Жовтяк, Каріна Олександрівна; Савенко, Анастасія Андріївна
    Стаття присвячена актуальним питанням у пошуку новітніх шляхів у розширенні готельних мереж, які стосуються сучасних готелів та вітчизняних у місті Одеса включаючи і її область. Розвиток готельних мереж в місті Одеса і області не заважаючи на особливість економіко-географічного розташування, розвинену інфраструктуру як культурну, так і транспортну, а також стрімку відвідуваність туристами за останні роки, готельні мережі міста та області на сьогоднішній день знаходиться на низькому рівні, порівняно із іншими великими містами. Це знеособлює загальний розвиток індустрії гостинності та сферу обслуговування, втрачається престижність та пізнаваність готелів, зростають конкурентні переваги у інших міст України, викуповуються земельні ділянки в центральній частині міста, в курортних та рекреаційних зонах під забудову багатоквартирних споруд, торгівельних підприємств, тим самим забравши місця для створення майбутніх, нових готельних мереж в Одесі та області. Така ситуація негативно позначиться і на нові майбутні робочі місця для жителів міста, що сприятиме лише їхньому виїзду для пошуку нових робочих місць за кордоном. При цьому місто не отримає майбутніх прибутків на оподаткування за рахунок готельних надходжень, що негативно сприятиме економіці та розвитку міста у культурних, розважальних місцях. Перспективний напрям розвитку ринку готельних послуг становить формування національних та регіональних (вітчизняних) готельних мереж, які об’єднані в торговельні марки зі стабільно високим рівнем обслуговування. Найбільш затребувані два сегменти готельного господарства. Перший сегмент – це готелі економкласу (дві-три зірки), цільову аудиторію яких становлять іноземні та вітчизняні гості, що подорожують із культурно-пізнавальними, лікувально-оздоровчими цілями та для відпочинку або розваг. Другий сегмент – фешенебельні готелі (чотири-п’ять зірок), розташовані у центральній частині міста. Їхню цільову аудиторію становлять гості із діловими цілями по вирішенню власних робочих питань. Основні вимоги до таких готелів полягають у наданні гостям розширеного переліку бізнес-послуг. Таким чином пошук нових шляхів для створення готельних мереж національних, регіональних (вітчизняних) відновить динаміку у індустрії сфери гостинності міста Одеса включаючи і її область.
  • Документ
    Перспективи розвитку екоготелів Одещини
    (Харків, 2020) Тітомир, Л. А.; Коротич, О. М.; Солоницька, І. В.
  • Документ
    Сервіс у сучасному готельному господарстві
    (Харків : ХДУХТ, 2021) Тітомир, Людмила Анатоліївна; Тітомир, Л. А.; Савенко, А. А.
  • Документ
    Інфраструктура готелів туристичного класу
    (2014) Тітомир, Л. А.
    Розглянута інфраструктура готелів туристичного класу дві зірки на прикладі готелів «Вікторія» та ОК «Одеса». Відзначено, що вони повністю відповідають призначенню та, незважаючи на складні сучасні умови, динамічно розвиваються. Визначені чинники, які впливають на інтенсивність розвитку. З ’ясовані організаційні та технологічні моменти, які дозволять підвищити рівень послуг, зокрема завдя¬ки використанню висококваліфікованих спеціалістів - випускників ОНАХТ.
  • Документ
    Концептуальні засади стратегій розвитку готельно-ресторанних підприємств на Півдні України
    (2019) Тітомир, Л. А.; Данилова, О. І.
    Стаття присвячена аналізу стану готельно-ресторанних підприємств півдня України та спрямована на визначення перспектив розвитку сфери надання послуг при застосування сучасних маркетингових стратегій розвитку. Проведені дослідження дозволили з’ясувати основні фактори, що впливають на процес формування готельного бізнесу цього регіону. Основними є недостатність інвестицій, відсутність державної законодавчої підтримки та неузгодженість регіональних програм розвитку із сучасними реаліями. Сталий розвиток підприємств сфери гостинності можливий лише за умови достатнього фінансування, з якими на теперішній час в сфері надання послуг наявні значні проблеми. Комплексний підхід при впровадженні інновацій є найбільш придатним для вирішення основних проблем, що стоять перед готельними підприємствами. Важливим є поетапне планування при якому кошти, отримані на початкових етапах залучають для забезпечення фінансування наступних. Вагомим підґрунтям фінансування і отримання інвестицій є готельні ланцюги. Маркетингові стратегії повинні включати заходи з підвищення іміджу України для забезпечення просування вітчизняного туристичного продукту на світовий ринок туристичних послуг. Визначення стратегічних напрямів розвитку готельних підприємств різних категорій та їх маркетингове просування дозволяє обрати оптимальні шляхи для покращення ефективності роботи. Диференціонування груп гостей за потребами та фінансовими можливостями дозволить урізноманітнити спектр послуг та залучати різні верстви населення та закордонних туристів.
  • Документ
    Організація структури управління та контролю якості послуг в закладах розміщення Півдня України
    (2021) Тітомир, Людмила Анатоліївна; Д’яконова, Анджела Костянтинівна; Жовтяк, Каріна Олександрівна
    Впровадження в Україні ринкових відносин і створення конкурентного середовища змінили умови роботи готельного бізнесу. З переходом до ринкових відносин, структура управління в закладах готельного господарства повинна створювати умови для найкращого використання як матеріально-технічної бази підприємства, так і колективного потенціалу обслуговуючого персоналу, його творчих і інтелектуальних можливостей. Необхідність створення організаційної структури управління пов’язана з раціональним розподілом прав і обов’язків між окремими підрозділами організації, чітким визначенням взаємодії структурних ланок у виробничому процесі для оперативного контролю якості наданих послуг. Робота закладів готельного господарства повинна бути орієнтована на різні види послуг і потреби споживачів.
  • Документ
    Спосіб приготування бісквітного печива : Патент України на корисну модель
    (ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, 2020) Тітомир, Людмила Анатоліївна; Тітомир, Л. А.; Titomyr, Liudmyla A.; Данилова, Олена Іванівна; Пилипенко, Людмила Миколаївна
    Спосіб приготування бісквітного печива включає підготовку рецептурних компонентів, приготування тіста шляхом змішування зернової основи із солодким компонентом, структуроутворювачем і смаковою добавкою, перемішування рецептурних компонентів до однорідної їх консистенції, формування, випікання і охолодження. Спочатку змішують зернову основу із структуроутворювачем та солодким компонентом. Отримане тісто вимішують і ділять на дві нерівні частини. Після цього до першої частини тіста, яка складає 4/5 від загальної маси тіста, додають смакову добавку, спиртовмісний ароматизатор або коньяк і розпушувач та піддають формуванню. Другу частину, яка складає 1/5 від загальної маси тіста, укладають на сформовану першу частину та випікають. Як зернову основу використовують борошно пшеничне або пшеничну манну крупу, або кукурудзяну манну крупу, або суміш пшеничної манної крупи і пластівців вівсяних, або гречаних, або суміш пшеничної і кукурудзяної манної крупи, або суміш борошна рисового і пластівців перлових, або борошно рисове. Як солодкий компонент використовують цукор та/або ванільний цукор, або лактитол, або ксиліт, або сорбіт, або суміш ізомальту і меду, або суміш ізомальту і стевізиду. Як смакову добавку використовують суміш кураги і дині, або кураги і фініків, або кураги і родзинок, або кураги та інжиру, або кураги і банана, або кураги і журавлини, або журавлини і родзинок. Як структуроутворювач, окрім меланжу, використовують курячі яйця та/або крохмаль. При збиванні курячих яєць або меланжу додають сіль.
  • Документ
    Спосіб приготування бісквітного печива продовженого терміну зберігання : Патент України на корисну модель
    (ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, 2020) Тітомир, Людмила Анатоліївна; Тітомир, Л. А.; Titomyr, Liudmyla A.; Данилова, Олена Іванівна; Пилипенко, Людмила Миколаївна
    Спосіб приготування бісквітного печива подовженого терміну зберігання включає підготовку рецептурних компонентів, приготування тіста шляхом змішування зернової основи із солодким компонентом і структуроутворювачем, перемішування рецептурних компонентів до однорідної їх консистенції, формування, випікання і охолодження. Як зернову основу використовують борошно пшеничне, або безглютенове борошно, або пшеничну манну крупу, або кукурудзяну манну крупу, або суміш пшеничної манної крупи та подрібненої кукурудзяної крупи, або суміш пшеничної манної крупи та пластівців вівсяних, або гречаних, або суміш борошна рисового і пластівців перлових, або суміш кукурудзяної манної крупи та пластівців вівсяних, або гречаних, або перлових. Як солодкий компонент використовують цукор та/або ванільний цукор, або лактитол, або ксиліт, або сорбіт, або суміш ізомальта і меду, або суміш ізомальта і стевізида, або кленовий сироп. Як структуроутворювач, окрім меланжу, використовують курячі яйця та/або крохмаль. При збиванні курячих яєць або меланжу додають сіль.
  • Документ
    Інновації індустрії гостинності в Україні : глава монограіфії
    (Kaunas, Lithuania, 2018) Тітомир, Л. А.; Данилова, О. І.
    Підвищення конкурентоспроможності і зміцнення позицій на ринку послуг можливо завдяки розвитку “зеленого туризму”, етнотуризму, послуг із креативними творчими складовими та доброзичливою толерантною атмосферою. Для цього необхідно розширити асортимент та якість послуг, покращити інформатизацію на всіх етапах. Важливим фактором сервісу є врахування менталітету гостей та бажання їх отримати максимальне задоволення і користь від подорожі. Маркетингові стратегії повинні бути гнучкими, піддаватися постійному контролю. Розширення спектру засобів розміщення (апартаменти, вілли, будинки для відпочинку, заміські та гостьові будинки, шале тощо) дозволяє якнайкраще зорієнтувати різні групи туристів та урізноманітнити види відпочинку. Аналіз стану готельної індустрії та інноваційних процесів у цьому сегменті бізнесу в Україні дозволив позитивно оцінити перспективи розвитку індустрії гостинності. Практичне значення одержаних результатів полягає у розробці наукових та практичних підходів до ефективної організації готельно-ресторанного господарства в різних регіонах України з огляду на роботу сталих підприємств. Зроблені висновки і рекомендації можуть бути основою для формування стратегічних напрямів раціонального використання підприємств індустрії гостинності.
  • Документ
    Економічні передумови розвитку індустрії гостинності в Одеській області
    (2017) Тітомир, Л. А.; Данилова, О. І.; Пацела, О. А.
    Наведений аналіз сучасного стану готельної індустрії Одеської області, здійснено розгляд недоліків і визначення перспектив розвитку індустрії гостинності в цьому регіоні. Зазначено, що завдяки особливостям економіко—географічного розташування, розвинутій транспортній мережі, благодатним природно— кліматичним умовам, наявності пам ’ятників природи, архітектури, історії та культури в Одеській області наявні передумови для формування і розвитку високорентабельної інфраструктури гостинності. Відмічено, що в регіоні наявні як заклади розміщення готельного типу, так і спеціалізовані заклади. Важливим позитивним чинником є і наявність висококваліфікованих кадрів, які здатні надавати послуги на гідному рівні. Важливою складовою роботи є елементи РЕ8Т— та 8№ОТ—аналізу, що дозволили з ’ясувати перспективи розвитку індустрії гостинності в Україні та сильні і слабкі сторони розвитку готельної справи в Одеській області. Завдяки проведеній роботі можна зробити висновок, що одним з базових чинників можливого ефективного просування готельних послуг на ринок є невелика кількість готельних ланцюгів у сфері готельного бізнесу. Крім того, в Одесі і області недостатня кількість готелів VIР—класу, а платоспроможний попит на послуги готелів і пов'язані з ними, завдяки припливу туристів з—за кордону є. Зауважено, що слід провести ряд маркетингових і рекламних акцій, спрямованих на просування послуг в готельній справі. Рекламна кампанії в місцевих засобах масової інформації недостатня і характеризується однотипністю. На сайтах всіх засобів розміщення необхідно робити акцент на різноманітних додаткових послугах. Найбільш важливим чинником успішного просування послуг індустрії гостинності Одеси і області на ринок України і світу повинно бути не тільки акцентування на інфраструктурі та дуже вигідному місці розташування кожного окремого підприємства із урахуванням його специфіки (оздоровчі, лікувально—профілактичні, діловий туризм тощо), але й надання послуг на рівні світових стандартів. Регіональний ринок готельно—ресторанного бізнесу має формуватися за рахунок створення різних за розмірами, але із великими можливостями у наданні додаткових послуг підприємствами готельно—ресторанної сфери, наявності споживачів цих послуг та відповідності послуг підприємств потребам споживачів та світовому рівню. Розвиток туризму, рекреації, освіти в галузі готельно— ресторанного бізнесу, налагодження системи постачання, транспорту та сфери послуг, певна державна підтримка галузі буде сприяти розвитку гостинності як економічної категорії. Для успішного розвитку індустрії гостинності необхідною умовою є забезпечення сприятливого середовища для формування і розвитку цієї сфери, формування ланцюгів готелів, у тому числі для різних категорій клієнтів, розширення ринку туристських послуг, зокрема, створення умов для розвитку інформаційних систем управління, що дозволяють підвищити прозорість готельного бізнесу, розвиток реклами готельних послуг і освітлення проблем розвитку готельного бізнесу у засобах масової інформації, законодавча база для залучення інвесторів.
  • Документ
    Інноваційні тенденції в дизайні готелів з використанням сучасних матеріалів
    (Черкаси, 2020) Тітомир, Л. А.; Данилова, О. І.
  • Документ
    Інноваційні напрямки розвитку закладів готельного господарства
    (2021) Тітомир, Л. А.; Д’яконова, А. К.; Трішин, Ф. А.; Коротич, О. М.
    Готельний бізнес є найперспективнішим сектором економіки, який успішно розвивається в Україні. Розширюються культурні і ділові зв’язки з країнами світу, що вимагає розміщення гостей в готелях нашої країни Швидкий ріст індустрії гостинності і збільшення попиту на готельні послуги свідчить про необхідність забезпечення якості готельних послуг. Ринок готельних послуг вимагає ефективних змін у відповідності з світовими інноваційними і інформаційними досягненнями. Реінжиніринг є інструментом, використання якого відкриває нові можливості для побудови ефективного виробництва з надання послуг, побудованого на нових принципах управління і спрямованого на підвищення якості обслуговування та задоволення гостей, які користуються послугами готельного підприємства. Для моделювання бізнес-процесів була використана методологія IDEF0, яка заснована на побудові функціональної деревовидної моделі діяльності готельного підприємства. Бізнес-процес розглядається як послідовність дій, спрямованих на досягнення кінцевого конкретного результату, який можна виміряти і оцінити. Ефективне управління змінами відноситься до найважливіших факторів успішної дії підприємств на міжнародному ринку. Реінжиніринг слід розглядати як комплексний метод управління змінами, який передбачає перебудову або перепроектування бізнес-процесів з урахуванням аналізу різних показників діяльності підприємства – організаційних, інформаційних, екологічних та інженерних.