Лазор Катерина Петрівна
Постійний URI для цього зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Ментальне здоров’я як основа психологічного благополуччя особистості(Одеса : Міжнародний гуманітарний університет, 2023) Лазор, К. П.; Лазор, Катерина Петрівна; Lazor, Kateryna P.Документ Cоціальна криза самоідентифікації особистості(Одеса : Видавництво «Юридика», 2023) Лазор, Катерина Петрівна; Лазор, К. П.; Lazor, Kateryna P.Соціальна криза самоідентифікації особистості виникає в результаті складної взаємодії між індивідом та соціумом. Особистість може відчувати дискомфорт та незадоволення через те, що її внутрішній світ не збігається з тим, яке їй місце належить відігравати в соціумі. Це може призводити до таких проблем, як депресія, тривога, відчуття самотності та неприйнятності.Документ Віртуальні мережі як нова форма політичної діяльності(London, United Kingdom, 2023) Лазор, Катерина Петрівна; Лазор, К. П.; Лазор, Екатерина Петровна; Lazor, Kateryna P.У статті розкривається нова форма політичної активності та взаємодії політичних акторів з потенційними виборцями. Саме мережа Інтернет сьогодні формує сучасний спосіб донесення інформації через постійне цілодобове існування в інформаційному полі людини. Та особливе значення набувають саме віртуальні мережі, адже віртуальна мережа особистості дає змогу проаналізувати суб‘єктам політичного життя психотип власника мережі, прихильність до тієї чи іншої політичної партії, схильність та будь-які інші вподобання потенційного виборця. Та проаналізувавши, скористатися цим на свою користь, задля залучення онлайн виборців у реальний політичний процес.Документ Психологічні особливості річниці війни як невід’ємної частини нашого життя(Osaka, Japan, 2023) Лазор, Катерина Петрівна; Лазор, К. П.; Лазор, Екатерина Петровна; Lazor, Kateryna P.Документ Психологія комунікації людини та суспільства(Vilnius, Lithuania, 2023) Лазор, Катерина Петрівна; Лазор, К. П.; Лазор, Екатерина Петровна; Lazor, Kateryna P.Документ Місцеве самоврядування в умовах відновлення України: виклики та перспективи(Київ, 2022) Лазор, Катерина Петрівна; Лазор, К. П.; Лазор, Екатерина Петровна; Lazor, Kateryna P.Після початку повномасштабної війни діяльність місцевого самоврядування та державних органів зазнала багатьох змін. Незважаючи на це, вони активно допомагали задовольнити потреби військових. Для організації роботи місцевого самоврядування проводилися різні зустрічі як на внутрішньому, так і на міжнародному рівні, і приймалися рішення щодо забезпечення демократичного управління в післявоєнний період, хоча ці ідеї потребують набагато більше часу, щоб ожити. Незважаючи на всі труднощі, які чекають країни, об'єднання місцевого самоврядування в такий важкий час і допомога військові, які виграли війну, стали справжньою моделлю для муніципальних утворень усіх держав, і вона заслуговує на повагу.Документ Інституціоналізація політики конвенційного випередження: роль міжнародних організацій(Одеса : Національний університет «Одеська юридична академія», 2017) Можарова, Катерина Петрівна; Можарова, К. П.; Можарова, Екатерина Петровна; Mozharova, Kateryna P.Документ Окремі психологічні прийоми організації передвиборчої кампанії(ВД «Гельветика», 2019) Лазор, Катерина Петрівна; Лазор, К. П.; Лазор, Екатерина Петровна; Lazor, Kateryna P.Документ Typology of individual values of combatants of the War in Eastern Ukraine(Carol Davila University, 2022) Лазор, Катерина Петрівна; Лазор, К. П.; Лазор, Екатерина Петровна; Lazor, Kateryna P.; Колесніченко, Олександр Сергійович; Колесніченко, О. С.; Колесниченко, Александр Сергеевич; Kolesnichenko, Oleksandr S.; Приходько, Ігор Іванович; Приходько, І. І.; Приходько, Игорь Иванович; Prykhodko, Ihor I.; Мацегора, Яніна Володимирівна; Мацегора, Я. В.; Мацегора, Янина Владимировна; Matsehora, Yanina V.; Большакова, Анастасія Миколаївна; Большакова, А. М.; Большакова, Анастасия Николаевна; Bolshakova, Anastasiia M.; Білик, Олена Миколаївна; Білик, О. М.; Билык, Елена Николаевна; Bilyk, Olena M.; Сторожук, Наталія Андріївна; Сторожук, Н. А.; Сторожук, Наталия Андреевна; Storozhuk, Nataliia A.; Трибулькевич, Катерина Георгіївна; Трибулькевич, К. Г.; Трибулькевич, Екатерина Георгиевна; Trybulkevych, Kateryna H.The individual values of combatants determine life goals, how to achieve them, and perform an important adaptive and protective function under conditions of combat stress. Understanding them enables mental health professionals to create an effective system of Combat and Operational Stress Control for military personnel. The purpose of this research was to determine the personal value sphere typology of individual values of combatants of the War in Eastern Ukraine, and, on its basis, to predict the vector of PTSD development. The value sphere (Rokeach Value Scale) and peculiarities of mental status (“Traumatic Stress Questionnaire”) of nine hundred forty three Ukrainian combatants were investigated. Cluster analysis made it possible to create a typology of combatants' values, consisting of five types: “Passionary”, “The one who does not leave the comfort zone”, “Romantic”, “Formal military man”, “Routine”. The most resistant to combat stress are combatants who are aimed at interiorizing values, expanding the boundaries of existing norms, and public recognition (“Passionary” (2.19%), “Romantic” (3.82%)), and the most vulnerable are those who are “Routine” (15.30%) and “Formal military man” (4.37%). The majority of Ukrainian combatants have a defined type of “The one who does not leave the comfort zone” type (74.32%). For them, safety and well-to-do life are the main priorities.Документ Основні теоретичні підходи до розуміння причин девіантної поведінки підлітків(Видавничий дім «Гельветика», 2021) Лазор, Катерина Петрівна; Лазор, К. П.; Лазор, Екатерина Петровна; Lazor, Kateryna P.На цей час немає єдиної концепції щодо однозначного трактування поняття девіантної поведінки. У своїй роботі ми звернемо увагу на основні концептуальні положення розуміння поняття девіації та їх форми прояву. Метою роботи є вивчення основних теоретичних підходів до розуміння причин девіантної поведінки. Методи дослідження: бібліографічний: аналіз, систематизація, теоретичних даних та літературних джерел, історичний: дослідження виникнення, формування та розвиток поняття девіації та її причин. З позиції полінаукового погляду на проблему девіації відокремлено три основних підходи: біологічний, психологічний та соціальний. Розглянуто їх особливості, так представники перших двох підходів стверджують, що людині від народження властива схильність до девіації. З погляду прихильників соціологічного підходу девіантна поведінка є наслідком засвоєння їм негативного соціального досвіду. В роботі зазначено, що девіантну поведінку більшість вчених розділяє на злочинну (кримінальну), дозлочинну (деліквентну) та аморальну. Під час розгляду девіантної поведінки потрібно враховувати, що поведінка підлітків не відповідає відхиленню в поведінці дорослої особи, тому їх поведінку слід розглядати окремо і виділяти як особливий вид девіантної поведінки. Так, підлітки не заперечують самого факту скоєного, але не визнають своєї провини або порушують правову заборону, яку у принципі не заперечують. Огляд різних теорій дає можливість отримати відносно цілісну картину досліджуваного явища. Біологічне і психологічне пояснення девіації пов’язане головним чином з аналізом природи девіантної особи. Соціологічне пояснення враховує соціальні і культурні фактори, на основі яких людей вважають девіантами. У кожній з вищеперерахованих теорій розглядаються ті чи інші причини (аспекти), які рано чи пізно можуть привести кожного (особливо підлітків) до девіантної поведінки.Документ Окремі психологічні прийоми організації передвиборчої кампанії(Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2019) Лазор, Катерина Петрівна; Лазор, К. П.; Лазор, Екатерина Петровна; Lazor, Kateryna P.Документ Генезис інституту президентства в умовах незалежної України(Одеса : Юрид. л-ра, 2015) Лазор, Катерина Петрівна; Лазор, К. П.; Лазор, Екатерина Петровна; Lazor, Kateryna P.; Можарова, К. П.Документ Застосування тренінгів під час навчальних занять у закладах вищої освіти(Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021) Лефтеров, Василь Олександрович; Лефтеров, В. О.; Лефтеров, Василий Александрович; Lefterov, Vasyl O.; Лазор, Катерина Петрівна; Лазор, К. П.; Лазор, Екатерина Петровна; Lazor, Kateryna P.Документ Роль імпліцитної теорії лідерства для побудови іміджу політичного лідера(Одеса : «Астропринт», 2020) Лазор, Катерина Петрівна; Лазор, К. П.; Лазор, Екатерина Петровна; Lazor, Kateryna P.Важливу роль у побудові ефективного, конкурентно-спроможного іміджу політичного лідера відіграє його сприйняття населенням особливо під час передвиборчої кампанії. Оскільки на сьогоднішній день у більшості українців спостерігається тенденція до персоніфікації політичних партій та фракцій. При побудові образу політичного лідера іміджмейкерам важливо враховувати імпліцитне сприяння. Адже правильно сформований іміджмейкерами імідж політичного лідера є запорукою перемоги та досягненням певних цілей які ставить перед собою політичний лідер. У роботі автор зосереджує увагу на психологічних основах імпліцитної теорії лідерства для адекватної побудови іміджу політичного лідера. Оскільки, імпліцитна теорія, незалежно від ступеню її істинності, дозволяє здійснювати категоризацію явищ дійсності і впливає на поведінку та дії людини. Мета дослідження — проаналізувати існуючі імпліцитні теорії лідерства та визначити їх роль при формуванні іміджу політичного лідера. Методи дослідження: бібліографічний: аналіз, систематизація, теоретичних даних та літературних джерел, історичний: дослідження виникнення, формування та розвитку імпліцитних теорій лідерства та поняття імідж політичного лідера. Проаналізовано наукові надбання щодо становлення імпліцитних теорій і теорій установок особистості. Вказано на різноманіття підходів до імпліцитних теорій із позицій психологічної, соціальної та політичної теорії. Роз’яснено вплив установок на сприйняття і побудови образів політичних лідерів серед населення. Відокремлено структурні компоненти іміджу політичного лідера: соціально-демографічні характеристики політика; ідеологічна складова; очікування цільової аудиторії. Розглянуто їх взаємозв’язок із імпліцитними уявленнями особистості. Підкреслено, що імідж політичного лідера повинен будуватись з урахуванням всіх трьох складових, і відповідати актуальним в період висування лідера потребам й образам суспільства. Все вищезазначене дозволяє розглядати «імпліцитну теорію» особистості в якості когнітивного механізму висування політичного лідера, що доповнює дію аналогічного по функції поведінкового механізму — психологічного обміну та формування установок.Документ Personality-oriented motives characteristics’ specialties of today’s medical students professional activity(IATED Digital Library, 2021) Артьоменко, Володимир Вікторович; Артьоменко, В. В.; Артеменко, Владимир Викторович; Artomenko, Volodymyr V.; Artyomenko, Volodymyr; Цільмак, Олена Миколаївна; Цільмак, О. М.; Цильмак, Елена Николаевна; Tsilmak, Olena M.; Форманюк, Юлія Валеріївна; Форманюк, Ю. В.; Форманюк, Юлия Валерьевна; Formaniuk, Yuliia V.; Лазор, Катерина Петрівна; Лазор, К. П.; Лазор, Екатерина Петровна; Lazor, Kateryna P.Introduction: To provide the medical industry with competent specialists, it is important to train motivated applicants in higher medical education institutions who aspire to be highly qualified medical doctors. Educational activity is depended and determined by certain individual psychological characteristics of its subjects, among which the leading place is occupied by motivation. Objective: The aim of our research was to establish the specialties and degree development of professional activity personality-oriented motives in foreign and Ukrainian medical students. We have solved the following tasks: 1) survey of medical university students on the types of physicians’ professional activity personality-oriented motives to group them by areas (personality-oriented, personality-socially oriented and personality-professionally oriented); 2) development of a questionnaire in Google form to ensure anonymity and facilitate the medical students questionnaires results calculation of established motives’ groups degree of development for their future professional medical activities; 3) anonymous questionnaires results’ analysis and qualitative and quantitative characteristics establishment of doctors activity personally aimed motives in foreign and Ukrainian medical students; 4) identification of possible differences and specialties in the degree development of doctors’ professional activity personality-oriented motives in foreign and Ukrainian medical students Materials and methods: The main methods were - anonymous survey and anonymous questionnaire, analysis, synthesis, comparison and description of research results. We offered to take a survey 4th, 5th and 6th year students from Odessa National Medical University, totally 316 students, 158 - citizens of foreign countries and 158 - Ukrainians. Results: For both groups, while studying, the motivation to "become a doctor" has changed positively: "Yes, it has increased my motivation" - so said 6.9% of foreign respondents and 27.1% of Ukrainians; "Partly increased motivation" - was indicated by 15.2% of foreign respondents and 38.8% of Ukrainians. The majority of respondents (60.8% of foreign medical students and 67.1% of Ukrainian) made their choice to become a doctor on their own, some not by their own vocation, but by parents, a mentor, etc. 80.4% of foreigners and 72.7% of Ukrainian strive for self-development, and this will allow them to discover and enrich their personal potential; 82.9% of foreign and 75.3% of Ukrainians strive for self-improvement, which determines professional and personal growth, ensures the acquisition of professional skills by a doctor; 82.9% of respondents are motivated to constantly improve the level of professional knowledge and skills. Conclusion: Personality-oriented motives of medical activity (cognitive, personal transformation, self-realization and personal benefit) relate to personal transformations towards self-development, self-improvement, realization of one's own potential due to the updated university curriculum and the introduction of a student-centered approach. Being of significant leading importance for the majority of foreign and Ukrainian students, this makes it possible to predict that in the process of carrying out medical activities, respondents will improve themselves as professionals in the intellectual, moral and spiritual aspects and achieve acme-professionalism.Документ Плани практичних занять з навчальної дисципліни «Психологія конфлікту»(Одеса : НУ «ОЮА», 2020) Цільмак, Олена Миколаївна; Цільмак, О. М.; Цильмак, Елена Николаевна; Tsilmak, Olena M.; Лазор, Катерина Петрівна; Лазор, К. П.; Лазор, Екатерина Петровна; Lazor, Kateryna P.У методичних рекомендаціях надані плани практичних занять з навчальної дисципліни «Психологія конфлікту», запропонована тематика індивідуальних завдань і самостійної підготовки, контрольні запитання, перелік рекомендованої літератури, психодіагностичні методики та вказана методика оцінювання знань. Методичні рекломендації будуть корисними здобувачам вищої освіти та науково-педагогічним працівникам закладів вищої освіти, які здійснюють підготовку фахівців галузі знань – 05 «Соціальні та поведінкові науки», спеціальність – 053 «Психологія».Документ Політична психологія : навчально-методичний посібник(Одеса : НУ "ОЮА"; Фенікс, 2019) Лазор, Катерина Петрівна; Лазор, К. П.; Лазор, Екатерина Петровна; Lazor, Kateryna P.Навчально-методичний посібник з курсу "Політична психологія" розроблено відповідно до навчального плану, складається з навчальної програми курсу, методичних рекомендацій із проведення практичних занять, підготовки до іспиту, завдань для самостійної роботи, тем рефератів, переліку рекомендованої актуальної наукової літератури для навчальної та самостійної роботи. Вивчення дисципліни "Політична психологія" спрямоване на засвоєння студентами основоположних категорій і проблемних питань політичної психології, необхідних для розуміння й аналізу психологічних аспектів формування політичної діяльності та політичної поведінки, визначення відповідних методів впливу на неї. Призначений для студентів факультету психології, політології та соціології Національного університету "Одеська юридична академія", для спеціальностей "Політологія" та "Психологія".Документ Соціально-політичні процеси : навчально-методичний посібник(Одеса : НУ "ОЮА"; Фенікс, 2019) Лазор, Катерина Петрівна; Лазор, К. П.; Лазор, Екатерина Петровна; Lazor, Kateryna P.; Третьякова, Тетяна Миколаївна; Третьякова, Т. М.; Третьякова, Татьяна Николаевна; Tretiakova, Tetiana M.Навчально-методичний посібник з курсу "Соціально-політичні процеси" розроблено відповідно до навчального плану. Складається з навчальної програми курсу, методичних рекомендацій із проведення практичних занять, підготовки до іспиту, завдань для самостійної роботи, тем рефератів, переліку рекомендованої актуальної наукової літератури для навчальної та самостійної роботи. Вивчення дисципліни "Соціально-політичні процеси" орієнтоване на формування студентами здібностей до дослідження соціальних аспектів політичних процесів, розуміння детермінант формування, трансформації та тривання соціально-політичних процесів, а також розкриття студентами власного особистого потенціалу та власної поведінки у триваючих соціально-політичних трансформаціях.Документ Історична обумовленість проблеми психологічних захистів(Будапешт, 2021) Лазор, Катерина Петрівна; Лазор, К. П.; Лазор, Екатерина Петровна; Lazor, Kateryna P.Документ Основні підходи до поняття девіації у підлітковому віці(Люксембург, 2021) Лазор, Катерина Петрівна; Лазор, К. П.; Лазор, Екатерина Петровна; Lazor, Kateryna P.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »