Цокур Ольга Степанівна

Постійний URI для цього зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз відображається 1 - 6 з 6
  • Документ
    Психолого-педагогічні засади інноваційного навчання здобувачів вищої освіти : монографія
    (Одеса : Міжнародний гуманітарний університет, 2024) Цокур, Ольга Степанівна; Цокур, О. С.
    У монографії обгрунтовано психолого-педагогічні засади інноваційного навчання як найефективнішої моделі організації освітнього процесу у сучасному закладі вищої освіти, спрямованої на позитивне сприйняття, освоєння, використання, створення інновацій з метою їх переведення в режим інтелектуально-творчого саморозвитку, неперервного особистісно-професійного самовдосконалення та успішної самореалізації його провідних суб’єктів. Доведено, що психологічна готовність здобувачів вищої освіти до інноваційного навчання постає активним психічним станом, за допомогою якого забезпечується їхня цілеспрямована включеність в сферу особливої - дослідницько-інноваційної (продуктивної) діяльності, що характеризується мобілізацією певних інтелектуально-творчих, ціннісно-мотиваційних та емоційно-вольових ресурсів. Монографія рекомендована здобувачам другого (магістерського) та третього (освітньо-наукового) рівнів вищої освіти, які опановують психолого-педагогічні засади організації освітнього процесу у сучасному закладі вищої освіти, а також науково-педагогічним працівникам, які розвивають ідеї освітньої інноватики та проектують моделі інноваційного навчання майбутніх фахівців.
  • Документ
    Практикум з освітнього менеджменту і моніторингу : навчально-методичний посібник для здобувачів другого (магістерського) та третього (освітньо-наукового) рівнів вищої освіти
    (Одеса : Міжнародний гуманітарний університет, 2024) Цокур, Ольга Степанівна; Татарнікова, Анжелика Анатоліївна
    Практикум з освітнього менеджменту і моніторингу містить систему індивідуальних завдань для опанування здобувачами другого (магістерського) та третього (освітньо-наукового) рівнів вищої освіти провідних інструментів і процедур, необхідних для ефективного здійснення функцій управлінської та моніторингової діяльності в сучасному закладі вищої освіти. Практикум рекомендовано для здобувачів другого (магістерського) та третього (освітньо-наукового) рівнів вищої освіти різних спеціальностей (011 Освітні, педагогічні науки, 025 Музичне мистецтво, 034 Культурологія, 035 Філологія, 053 Психологія та інш.), а також лідерам студентського самоврядування й фахівцям-початківцям, які займають адміністративні й організаційно-методичні посади у структурних підрозділах закладу вищої освіти.
  • Документ
    Інновації та науково-педагогічні дослідження в сфері вищої освіти : методичні рекомендації з організації самостійної роботи здобувачів другого (магістерського) та третього (освітньо-наукового) рівнів вищої освіти з навчальної дисципліни «Педагогіка вищої школи»
    (Одеса : Міжнародний гуманітарний університет, 2024) Татарнікова, Анжелика Анатоліївна; Цокур, Ольга Степанівна
    Методичні рекомендації спрямовані на вдосконалення способів управління й оцінювання якості самостійної роботи здобувачів другого (магістерського) та третього (освітньо-наукового) рівнів вищої освіти з навчальної дисципліни «Педагогіка вищої школи» шляхом здійснення належного інструктивно-методичного супроводу їхньої підготовки до семінарських занять, зокрема конкретизації способів навчально-пізнавальної та самостійно-дослідницької діяльності під час виконання індивідуальних завдань та засвоєння змісту означеної навчальної дисципліни.
  • Документ
    Інновації та науково-педагогічні дослідження в сфері вищої освіти: методичні рекомендації з організації самостійної роботи здобувачів другого (магістерського) та третього (освітньо-наукового) рівнів вищої освіти з навчальної дисципліни «Педагогіка вищої школи»
    (Одеса : Міжнародний гуманітарний університет, 2024) Татарнікова, Анжелика Анатоліївна; Цокур, Ольга Степанівна
    Електронні методичні рекомендації спрямовані на вдосконалення способів управління й оцінювання якості самостійної роботи здобувачів другого (магістерського) та третього (освітньо-наукового) рівнів вищої освіти з навчальної дисципліни «Педагогіка вищої школи» шляхом здійснення належного інструктивно-методичного супроводу їхньої підготовки до семінарських занять, зокрема конкретизації способів навчально-пізнавальної та самостійно-дослідницької діяльності під час виконання індивідуальних завдань та засвоєння змісту означеної навчальної дисципліни.
  • Документ
    Практикум з освітнього менеджменту і моніторингу : навчально-методичний посібник для здобувачів другого (магістерського) та третього (освітньо-наукового) рівнів вищої освіти
    (Одеса : Міжнародний гуманітарний університет, 2024) Татарнікова, Анжелика Анатоліївна; Цокур, Ольга Степанівна
    Практикум з освітнього менеджменту і моніторингу містить систему індивідуальних завдань для опанування здобувачами другого (магістерського) та третього (освітньо-наукового) рівнів вищої освіти провідних інструментів і процедур, необхідних для ефективного здійснення функцій управлінської та моніторингової діяльності в сучасному закладі вищої освіти. Практикум рекомендовано для здобувачів другого (магістерського) та третього (освітньо-наукового) рівнів вищої освіти різних спеціальностей (011 Освітні, педагогічні науки, 025 Музичне мистецтво, 034 Культурологія, 035 Філологія, 053 Психологія та інш.), а також лідерам студентського самоврядування й фахівцям-початківцям, які займають адміністративні й організаційно-методичні посади у структурних підрозділах закладу вищої освіти.
  • Документ
    Теоретико-методичні засади організації науково-дослідницької підготовки здобувачів вищої освіти : колективна монографія
    (Одеса : ФОП Бондаренко М. О., 2021) Цокур, Ольга Степанівна; Tsokur, Olha S.; Цокур, О. С.
    У монографії висвітлено актуальні проблеми, які стосуються організації, методичного супроводу та вдосконалення якості науково-дослідницької підготовки здобувачів першого (бакалаврського), другого (магістерського) та третього (освітньо-наукового) рівнів вищої освіти із дотриманням принципів академічної доброчесності. Розкрито теоретико-концептуальні засади підвищення якості науково-дослідницької діяльності здобувачів вищої освіти, обґрунтовано роль та узагальнено способи реалізації принципів компетентнісного та андрагогічного підходів упродовж організації науково-дослідницької підготовки здобувачів вищої освіти. Уточнено базові поняття теорії науково-дослідницької підготовки здобувачів вищої освіти в контексті сучасної європейської концепції дослідницької кар’єри, розкрито місце і роль академічного письма англійською мовою та знання методів математичної статистики для вдосконалення загальнонаукової підготовки здобувачів ступеня доктора філософії, формування їх універсальних дослідницьких вмінь та компетентностей упродовж опанування структурованих освітньо-наукових програм шляхом застосування засобів андрагогічного й компетентнісного підходів.