* Навчально-методичні видання кафедри мистецтвознавства та загальногуманітарних дисциплін
Постійний URI для цього зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Методичні рекомендації до проведення практичних занять та організації самостійної роботи з навчальної дисципліни «Філософія» (для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей 022 «Дизайн», 025 «Музичне мистецтво», 021 «Аудіовізуальне мистецтво та виробництво»(Одеса : Міжнародний гуманітарний університет, 2025) Петінова, Оксана БорисівнаУ методичних рекомендаціях викладено сучасний підхід до організації та проведення практичних занять, а також самостійної роботи здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня. Рекомендації охоплюють основні філософські теми, адаптовані до специфіки професійної діяльності здобувачів, та містять методичні інструменти для активізації навчального процесу. Особливу увагу приділено розробці завдань для самостійного опрацювання, розвитку критичного мислення, а також формуванню навичок аналізу філософських проблем у контексті професійної підготовки. Методичні рекомендації стануть у пригоді викладачам та студентам як практичний інструмент для оптимізації навчального процесу й забезпечення ефективного засвоєння дисципліни «Філософія».Документ Конспект лекцій з навчальної дисципліни «Філософія» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (спеціальностей 022 «Дизайн», 025 «Музичне мистецтво», 021 «Аудіовізуальне мистецтво та виробництво») факультету мистецтва та дизайну(Одеса : Міжнародний гуманітарний університет, 2024) Петінова, Оксана БорисівнаКонспект лекцій є важливим навчальним ресурсом для студентів факультету мистецтва та дизайну. Він узагальнює основні теоретичні положення дисципліни, надаючи стислий та структурований матеріал, що сприяє ефективному засвоєнню знань. Конспект допомагає студентам швидко орієнтуватися у ключових темах курсу, формує базу для подальшої самостійної роботи, підготовки до практичних занять, а також виконання наукових досліджень. Особливо корисним він є для студентів творчих спеціальностей, оскільки містить адаптовані приклади застосування філософських концепцій у сфері мистецтва та дизайну. Матеріал охоплює ключові аспекти філософської науки, зокрема її предмет, методологію, основні концепції та категорії. Конспект спрямований на розвиток у студентів критичного мислення, формування світоглядних основ та здатності до рефлексії. У лекціях представлено історичний розвиток філософських ідей, основні напрямки та школи, а також їхній вплив на сучасну науку, культуру і суспільство. Особлива увага приділяється зв’язку філософії з іншими дисциплінами та її ролі в науково-дослідницькій діяльності. Конспект стане корисним для студентів під час підготовки до семінарів, самостійного опрацювання матеріалу, підготовки до складання іспитів, а також для осмислення теоретичних і практичних аспектів філософських проблем.Документ Практикум з освітнього менеджменту і моніторингу : навчально-методичний посібник для здобувачів другого (магістерського) та третього (освітньо-наукового) рівнів вищої освіти(Одеса : Міжнародний гуманітарний університет, 2024) Цокур, Ольга Степанівна; Татарнікова, Анжелика АнатоліївнаПрактикум з освітнього менеджменту і моніторингу містить систему індивідуальних завдань для опанування здобувачами другого (магістерського) та третього (освітньо-наукового) рівнів вищої освіти провідних інструментів і процедур, необхідних для ефективного здійснення функцій управлінської та моніторингової діяльності в сучасному закладі вищої освіти. Практикум рекомендовано для здобувачів другого (магістерського) та третього (освітньо-наукового) рівнів вищої освіти різних спеціальностей (011 Освітні, педагогічні науки, 025 Музичне мистецтво, 034 Культурологія, 035 Філологія, 053 Психологія та інш.), а також лідерам студентського самоврядування й фахівцям-початківцям, які займають адміністративні й організаційно-методичні посади у структурних підрозділах закладу вищої освіти.Документ Інновації та науково-педагогічні дослідження в сфері вищої освіти : методичні рекомендації з організації самостійної роботи здобувачів другого (магістерського) та третього (освітньо-наукового) рівнів вищої освіти з навчальної дисципліни «Педагогіка вищої школи»(Одеса : Міжнародний гуманітарний університет, 2024) Татарнікова, Анжелика Анатоліївна; Цокур, Ольга СтепанівнаМетодичні рекомендації спрямовані на вдосконалення способів управління й оцінювання якості самостійної роботи здобувачів другого (магістерського) та третього (освітньо-наукового) рівнів вищої освіти з навчальної дисципліни «Педагогіка вищої школи» шляхом здійснення належного інструктивно-методичного супроводу їхньої підготовки до семінарських занять, зокрема конкретизації способів навчально-пізнавальної та самостійно-дослідницької діяльності під час виконання індивідуальних завдань та засвоєння змісту означеної навчальної дисципліни.Документ Методичні рекомендації до проведення практичних занять та організації самостійної роботи з навчальної дисципліни «Філософія» (для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей 181 «Харчові технології», 242 «Туризм», 241 «Готельно-ресторанна справа», 073 «Менеджмент», факультету менеджменту, готельно-ресторанної справи та туризму(Одеса : Міжнародний гуманітарний університет, 2025) Петінова, Оксана Борисівна; Петінова, О. Б.У методичних рекомендаціях викладено сучасний підхід до організації та проведення практичних занять, а також самостійної роботи здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня. Рекомендації охоплюють основні філософські теми, адаптовані до специфіки професійної діяльності здобувачів, та містять методичні інструменти для активізації навчального процесу. Особливу увагу приділено розробці завдань для самостійного опрацювання, розвитку критичного мислення, а також формуванню навичок аналізу філософських проблем у контексті професійної підготовки. Методичні рекомендації стануть у пригоді викладачам та студентам як практичний інструмент для оптимізації навчального процесу й забезпечення ефективного засвоєння дисципліни «Філософія».Документ Конспект лекцій з навчальної дисципліни «Філософія» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (спеціальностей 181 «Харчові технології», 242 «Туризм», 241 «Готельно-ресторанна справа», 073 «Менеджмент») факультету менеджменту, готельно-ресторанної справи та туризму(Одеса : Міжнародний гуманітарний університет, 2025) Петінова, Оксана Борисівна; Петінова, О. Б.Конспект лекцій з філософії створений для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Матеріал охоплює ключові аспекти філософської науки, зокрема її предмет, методологію, основні концепції та категорії. Конспект спрямований на розвиток у студентів критичного мислення, формування світоглядних основ та здатності до рефлексії. У лекціях представлено історичний розвиток філософських ідей, основні напрямки та школи, а також їхній вплив на сучасну науку, культуру і суспільство. Особлива увага приділяється зв’язку філософії з іншими дисциплінами та її ролі в науково-дослідницькій діяльності. Конспект стане корисним для студентів під час підготовки до семінарів, самостійного опрацювання матеріалу, підготовки до складання іспитів, а також для осмислення теоретичних і практичних аспектів філософських проблем.Документ Інновації та науково-педагогічні дослідження в сфері вищої освіти: методичні рекомендації з організації самостійної роботи здобувачів другого (магістерського) та третього (освітньо-наукового) рівнів вищої освіти з навчальної дисципліни «Педагогіка вищої школи»(Одеса : Міжнародний гуманітарний університет, 2024) Татарнікова, Анжелика Анатоліївна; Цокур, Ольга СтепанівнаЕлектронні методичні рекомендації спрямовані на вдосконалення способів управління й оцінювання якості самостійної роботи здобувачів другого (магістерського) та третього (освітньо-наукового) рівнів вищої освіти з навчальної дисципліни «Педагогіка вищої школи» шляхом здійснення належного інструктивно-методичного супроводу їхньої підготовки до семінарських занять, зокрема конкретизації способів навчально-пізнавальної та самостійно-дослідницької діяльності під час виконання індивідуальних завдань та засвоєння змісту означеної навчальної дисципліни.Документ Практикум з освітнього менеджменту і моніторингу : навчально-методичний посібник для здобувачів другого (магістерського) та третього (освітньо-наукового) рівнів вищої освіти(Одеса : Міжнародний гуманітарний університет, 2024) Татарнікова, Анжелика Анатоліївна; Цокур, Ольга СтепанівнаПрактикум з освітнього менеджменту і моніторингу містить систему індивідуальних завдань для опанування здобувачами другого (магістерського) та третього (освітньо-наукового) рівнів вищої освіти провідних інструментів і процедур, необхідних для ефективного здійснення функцій управлінської та моніторингової діяльності в сучасному закладі вищої освіти. Практикум рекомендовано для здобувачів другого (магістерського) та третього (освітньо-наукового) рівнів вищої освіти різних спеціальностей (011 Освітні, педагогічні науки, 025 Музичне мистецтво, 034 Культурологія, 035 Філологія, 053 Психологія та інш.), а також лідерам студентського самоврядування й фахівцям-початківцям, які займають адміністративні й організаційно-методичні посади у структурних підрозділах закладу вищої освіти.Документ Методичні рекомендації щодо організації та виконання самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни «Культурологія» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти(2023) Татарнікова, Анжелика Анатоліївна; Татарнікова, А. А.; Tatarnikova, Anzhelyka A.Документ Історія та культура України : методичні рекомендації до самостійної роботи для здобувачів освітнього рівня «молодший бакалавр» для всіх спеціальностей(Одеса : Міжнародний гуманітарний університет, 2023) Семко, Яна Сергіївна; Панасюк, Валентин АнатолійовичДокумент Естетика : методичні рекомендації для самостійної роботи здобувачів освітнього рівня «бакалавр»(Одеса, 2022) Мараховська, К. Д.; Крижановська, Т. О.Навчально методичні рекомендації з курсу «Естетика» розроблену відповідно навчального плану, вони складаються з навчальної програми курсу, методичних рекомендацій з проведення практичних занять і завдань для самостійної роботи здобувачів, списку рекомендованої літератури. Матеріали призначено для студентів факультету мистецтва і дизайну Міжнародного гуманітарного університету. Вивчення дисципліни «Естетика» допоможе студентам розібратися зі специфікою естетичного відношення людини до світу, що є необхідною складовою духовної культури.Документ Історія Української культури : навчально-методичні рекомендації (для студентів всіх спеціальностей)(Одеса, 2022) Маслова, Ю. В.Навчально-методичні рекомендації з курсу «Історія та культура України» розроблені відповідно до навчального плану і складаються з навчальної програми курсу, методичних рекомендацій із проведення практичних занять, підготовки до іспиту, завдань для самостійної роботи, списку рекомендованої літератури. Навчальна дисципліна «Історія української культури» дає уявлення про основні етапи розвитку української культури, забезпечує розуміння системного зв’язку всіх складових культури – мистецтва, етнографії, матеріальної і духовної культури, спрямована на збагачення і розширення гуманітарної підготовки студентів, формування творчої активності майбутніх фахівців, сприяє формуванню ціннісних орієнтацій та світогляду здобувачів освіти. Матеріали призначені для бакалаврів всіх факультетів Міжнародного гуманітарного університету.Документ Філософія : навчально-методичні рекомендації (для студентів всіх спеціальностей)(Одеса, 2022) Маслова, Ю. В.Навчально-методичні рекомендації з курсу «Філософія» розроблені відповідно до навчального плану і складаються з навчальної програми курсу, методичних рекомендацій із проведення практичних занять, підготовки до іспиту, завдань для самостійної роботи, списку рекомендованої літератури. Вивчення дисципліни Філософія завданням якої є забезпечити загальну теоретичну й практичну підготовку здобувачів з питань актуальних проблем генезису наукової методології і її історії, формування парадигми наукового мислення, осягнення основних напрямків розвитку філософії науки, її становлення в рамках світової та вітчизняної філософської думки. Набуті знання, уміння та навички бакалаври зможуть застосувати у подальшому вивченні навчальних курсів професійного та філософського спрямування. Матеріали призначені для бакалаврів всіх факультетів Міжнародного гуманітарного університету.Документ Основи філософських знань : методичні рекомендації до вивчення дисципліни (для студентів всіх спеціальностей)(Одеса : Фенікс, 2022) Маслова, Ю. В.Методичні рекомендації з курсу «Основи Філософських знань» розроблені відповідно до навчального плану і складаються з навчальної програми курсу, методичних рекомендацій із проведення практичних занять, підготовки до іспиту, завдань для самостійної роботи, списку рекомендованої літератури. Вивчення дисципліни « Основи філософських знань» завданням якої є забезпечити загальну теоретичну й практичну підготовку здобувачів з питань актуальних проблем генезису наукової методології і її історії, формування парадигми наукового мислення, осягнення основних напрямків розвитку філософії науки, її становлення в рамках світової та вітчизняної філософської думки. Набуті знання, уміння та навички бакалаври зможуть застосувати у подальшому вивченні навчальних курсів професійного та філософського спрямування. Матеріали призначені для бакалаврів всіх факультетів Міжнародного гуманітарного університету.