* Навчально-методичні видання кафедри іноземних мов (№ 2)

Постійний URI для цього зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз відображається 1 - 5 з 5
  • Документ
    Лінгвокраїнознавство німецькомовних країн : методичні рекомендції для здобувачів вищої освіти І освітнього ступеня спеціальності 035 Філологія
    (Одеса, 2023) Козак, Т. Б.; Тупікова, Т. В.; Ковальова, К. О.
    Методичні рекомендації до курсу «Лінгвокраїнознавство німецькомовних країн» містить тексти і лексико-граматичні завдання, що спрямовані на розвиток навичок мовного спілкування, збагачення словникового запасу, комунікативних умінь на нормативному рівні. Методичні рекомендації призначена для формування соціокультурної компетенції у здобувачів вищої освіти спеціальності 035 «Філологія». Включає тексти та комплекси вправ країнознавчої тематики для перевірки лексичних навичок, формування та розвитку умінь усного та писемного мовлення. Може використовуватися для занять з дисципліни «Лінгвокраїнознавство німецькомовних країн» і для самостійної роботи. Основною функцією лексико-граматичних завдань є контроль успішності навчання німецькій мові, тобто перевірка засвоєння лексичного та граматичного матеріалу.
  • Документ
    Аналіз наукового / професійного тексту : методичні рекомендації для здобувачів вищої освіти ІІІ (освітньо-наукового) ступеня юридичних спеціальностей
    (Одеса : Олді+, 2023)
    Методичні рекомендації призначені для здобувачів вищої освіти ІІІ (освітньо- наукового) ступеня юридичних спеціальностей. Методичні рекомендації містять 5 розділів, кожен з яких присвячений огляду особливостей того чи іншого типу наукових / професійних текстів, а також завдання для формування практичних навичок аналізу наукового / професійного дискурсу у здобувачів освіти.
  • Документ
    Аудіювання та професійне мовлення (Listening practice) : методичні рекомендації для здобувачів вищої освіти ІІІ (освітньо-наукового) ступеня юридичних спеціальностей
    (Одеса : Олді+, 2023)
    Методичні рекомендації призначені для здобувачів вищої освіти ІІІ (освітньо- наукового) ступеня юридичних спеціальностей. Видання складається з 14 розділів, кожен з яких містить стислий огляд особливостей того чи іншого явища академічного письма, а також практичні завдання для формування практичних навичок у здобувачів освіти.
  • Документ
    Академічне писемне мовлення : методичні рекомендації для здобувачів вищої освіти ІІІ (освітньо-наукового) ступеня юридичних спеціальностей
    (Одеса : Олді+, 2023)
    Методичні рекомендації призначені для здобувачів вищої освіти ІІІ (освітньо- наукового) ступеня юридичних спеціальностей. Видання складається з 14 розділів, кожен з яких містить стислий огляд особливостей того чи іншого явища академічного письма, а також практичні завдання для формування практичних навичок у здобувачів освіти.
  • Документ
    Das deutsche Strafrecht. Teil 1 : Vorlesungskurs in deutscher Sprache
    (Odessa : Phönix, 2021) Tomchakovska, Yu.; Lesnevska, K.; Varetska, O.; Hryshko, V.
    Dieses Lernprogramm ist für Aspiranten der Fachrichtung Rechtwissenschaften, die Deutsch in der Berufskommunikation stu- dieren, ausgearbeitet. Die Studierende sollen Grundkenntnisse in dem Rechtsgebiet „Das deutsche Strafrecht“ erwerben. Dieser Kurs befasst sich mit dem Allgemeinen Teil des Straf- rechts. Im Gegensatz zum Besonderen Teil des Strafrechts, in wel- chem die einzelnen Straftatbestände aufgeführt sind, enthält der All- gemeine Teil Regeln, die für alle Straftaten gleichermaßen gelten. Das vorliegende Lehrwerk besteht aus fünf Themen und be- schäftigt sich mit folgenden Themen: 1) Gegenstand und Aufgabe des Strafrechts; 2) Garantiefunktion des Strafgesetzes. Methoden der Auslegung; 3) Die Straftat; 4) Einteilung der Straftaten; 5) Tatbe- stand des vorsätzlichen Begehungsdeliktes. Dieses Lehrwerk soll Ih- nen einen Einblick in die Arbeit mit der juristischen Methodik geben. Gerade die Beschäftigung mit der juristischen Methodik führt aber zu einem tieferen Verständnis des Rechts. Deshalb werden fünf Übungs- fälle hinzugefügt. Die Übungsfälle sollen die Methodik der Gesetze- sauslegung und die Technik der Lösung von Strafrechtsfällen lehren. Zugleich sind diese Übungsfälle als schwerpunkthaft- systematische Wiederholung des Allgemeinen Teils.