Барабанова Наталія Ростиславівна
Постійний URI для цього зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Професійна компетенція фахівця: соціокомунікативний аспект(ВД "Гельветика", 2018) Барабанова, Наталія Ростиславівна; Барабанова, Н. Р.; Barabanova, Nataliia R.; Грушевська, Юлія Андріївна; Грушевська, Ю. А.; Hrushevska, Yuliia A.Документ Технологии развития социально-деловой компетентности современных специалистов(ВД "Гельветика", 2019) Барабанова, Наталия Ростиславовна; Барабанова, Наталія Ростиславівна; Барабанова, Н. Р.; Barabanova, Natalyia R.; Грушевская, Юлия Андреевна; Грушевська, Юлія Андріївна; Грушевська, Ю. А.; Hrushevska, Yuliia A.Документ Оптимізація компонентів соціокомунікативної компетентності в сучасних освітніх стандартах підготовки фахівців(Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2022) Барабанова, Наталія Ростиславівна; Барабанова, Н. Р.; Barabanova, Nataliia R.Документ Методика створення тестів для визначення рівня знань студентів(Видавничий дім «Гельветика», 2021) Барабанова, Наталія Ростиславівна; Грушевська, Юлія АндріївнаДокумент Теорія та історія реклами : навчально-методичний посібник(Одеса : Фенікс, 2019) Грушевська, Юлія Андріївна; Грушевська, Ю. А.; Грушевская, Юлия Андреевна; Hrushevska, Yuliia A.; Барабанова, Наталія Ростиславівна; Барабанова, Н. Р.; Барабанова, Наталия Ростиславовна; Barabanova, Nataliia R.; Назаренко, Оксана Миколаївна; Назаренко, О. М.; Назаренко, Оксана Николаевна; Nazarenko, Oksana M.; Писаренко, Лариса Михайлівна; Писаренко, Л. М.; Писаренко, Лариса Михайловна; Pysarenko, Larysa M.У навчально-методичному посібнику розглядаються ключові теми для оволодіння матеріалом навчального курсу «Теорія та історія реклами». Відповідно до програми дисципліни висвітлюються основні поняття рекламної діяльності, питання історії розвитку реклами, основи рекламного менеджменту. Після теоретичного матеріалу представлені завдання для практичних занять, додатки та глосарій. Додатки містять різноманітні відомості, потрібні для практичного здійснення рекламної діяльності. У глосарії наведені визначення понять, розуміння яких необхідне для успішного засвоєння матеріалу дисципліни «Теорія та історія реклами». Посібник розрахований на студентів факультету журналістики (спеціалізація «реклама і зв’язки з громадськістю»).Документ Розробка навчально-методичного комплексу для гуманітарних дисциплін профілю «соціальні комунікації»(Одеса : Гельветика, 2020) Барабанова, Наталія Ростиславівна; Барабанова, Н. Р.; Барабанова, Наталия Ростиславовна; Barabanova, Natalyia R.; Грушевська, Юлія Андріївна; Грушевська, Ю. А.; Грушевская, Юлия Андреевна; Hrushevska, Yuliia A.Документ Соціокомунікативний аспект професійної компетенції фахівця(Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2018) Барабанова, Наталія Ростиславівна; Барабанова, Наталья Ростиславовна; Barabanova, Nataliia R.; Грушевська, Юлія Андріївна; Грушевская, Юлия Андреевна; Hrushevska, Yuliia A.Документ Соціально-ділові комунікації в професійній сфері діяльності(Одеса : Юридична література, 2016-05-20) Барабанова, Наталія Ростиславівна; Барабанова, Наталия Ростиславовна; Barabanova, N. R.