Антошина Ірина Володимирівна
Постійний URI для цього зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Підготовка курсових робіт з загальної теорії права та держави : методичні рекомендації для здобувачів фахової передвищої освіти освітньо-професійного ступеня фаховий молодший бакалавр спеціальності 081 «Право» Юридичного фахового коледжу НУ «ОЮА»(Одеса : НУ «ОЮА», 2024) Завальнюк, Володимир Васильович; Антошина, Ірина Володимирівна; Іванчук, Віра Євстафіївна; Ковбасюк, Степан Валерійович; Завальнюк, Сергій ВолодимировичМетодичні рекомендації призначені для здобувачів фахової передвищої освіти освітньо-професійного ступеня фаховий молодший бакалавр спеціальності 081 «Право», що навчаються на другому курсі Юридичного фахового коледжу Національного університету «Одеська юридична академія» і пишуть курсову роботу з дисципліни загальна теорія права та держави. В методичних рекомендаціях розкрито порядок підготовки, написання та захисту курсової роботи, наведений перелік основних джерел, та надано приклади оформлення різних структурних частин курсової роботи.Документ Право та сучасне суспільство як інформаційне(Одеса : Фенікс, 2024-06-26) Антошина, Ірина Володимирівна; Антошина І. В.; Antoshyna, Iryna V.; Завальнюк, Ірина Володимирівна; Завальнюк, І. В.; Zavalniuk, Iryna V.Документ Інформація і право: діалектика взаємозв’язку(Одеса : Видавництво «Юридика», 2023) Антошина, Ірина Володимирівна; Антошина, І. В.; Antoshyna, Iryna V.Інформація та право тісно пов’язані між собою, та ефективне регулювання доступу до інформації, її використання є важливим аспектом ефективного функціонування правової системи. Інформація та право є важливими аспектами у сучасному суспільстві, їх зв’язок має велике значення для забезпечення свободи вираження поглядів та доступу до інформації, захисту персональних даних та комерційної конфіденційності, а також боротьби з проблемами в галузі інформації та права, пов’язаними з розвитком технологій.Документ Правові системи сучасності : навчально-методичний посібник(Одесса : Фенікс, 2022) Рязанов, Михайло Юрійович; Рязанов, М. Ю.; Рязанов, Михаил Юрьевич; Riazanov, Mykhailo Yu.; Чувакова, Ганна Михайлівна; Чувакова, Г. М.; Чувакова, Анна Михайловна; Chuvakova, Hanna M.; Антошина, Ірина Володимирівна; Антошина, Ирина Владимировна; Антошина, I. В.; Antoshyna, Iryna V.Навчально-методичний посібник «Правові системи сучасності» розроблено з метою сформувати у здобувачів вищої освіти цілісне уявлення про сутність та функціонування правової системи, її поняття, зміст та структуру, а також про особливості існування та функціонування різних правових систем, сприйняття інших правових культур та актуальні проблеми їх буття, навчити орієнтуватися на правовій карті світу. У посібнику зроблено аналіз основних правових систем, розкрито взаємовідносини та взаємовпливи правових систем сучасності, досліджено закономірності їх розвитку, виділено загальні, особливі та одиничні їх характеристики. Навчально-методичний посібник містить програму навчальної дисципліни, лекційний та курс практичних занять, завдання для самоконтролю, питання до заліку та іспиту.Документ Становлення інформаційного суспільства та інформаційної влади в Україні(ВД "Гельветика", 2018) Антошина, Ірина Володимирівна; Антошина, Ирина Владимировна; Антошина, I. В.; Antoshyna, Iryna V.Документ Інформаційна та державна влада: особливості взаємодії(ВД "Гельветика", 2019) Антошина, Ірина Володимирівна; Антошина, І. В.; Антошина, Ирина Владимировна; Antoshyna, Iryna V.Документ Традиції та новації у впливі інформаційної влади на сферу освіти у сучасних умовах(ПП "Фенікс", 2021) Антошина, Ірина Володимирівна; Антошина, I. В.; Антошина, Ирина Владимировна; Antoshyna, Iryna V.Документ Роль засобів масової інформації у формуванні інформаційної політики сучасної держави(Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2022) Антошина, Ірина Володимирівна; Антошина, І. В.; Antoshyna, Iryna V.Документ Smart contracts in the context of digitalization: the legal realities of world experience(Universidad del Zulia, 2021) Антошина, Ірина Володимирівна; Антошина, І. В.; Антошина, Ирина Владимировна; Antoshyna, Iryna V.; Клепікова, Ольга Вікторівна; Клепікова, О. В.; Клепикова, Ольга Викторовна; Klepikova, Olha V.; Klepikova, Olga; Гарагонич, Олександр Васильович; Гарагонич, О. В.; Гарагоныч, Александр Васильевич; Harahonych, Oleksandr V.The development of digital technologies is forcing lawyers to analyze phenomena that have recently looked fantastic. This means that a phenomenon like smart contracts has ceased to be a theoretical idea of improving commodity monetary transactions and now needs a legal justification. In this article, we have analyzed smart contracts in terms of their belonging to digital technologies and the legal field, that is, how they can be equated with legal agreements, if they are their analogues, what application can it find given the legislation in the field of civil (contractual) law. The purpose of our study was to establish a link between smart contacts and their legal regulation, with the feature of smart contract implementation perspectives. The methodology used are systemic and formal-legal methods, as well as methods of analysis and synthesis. The results found highlight that a smart contract is a computer code that is entered into a blockchain network to execute a transaction, the usual expression of which is an agreement between the parties. From a legal point of view, smart contracts are only a part of ordinary agreements (contracts) under the practice of international and national law.Документ Models of administrative and legal regulation of sponsorship and patronage in the EU(Baltija Publishing, 2019) Антошина, Ірина Володимирівна; Антошина, І. В.; Антошина, Ирина Владимировна; Antoshyna, Iryna V.; Бондаренко, Аліна Ігорівна; Бондаренко, А. І.; Бондаренко, Алина Игоревна; Bondarenko, Alina І.Today, patronage is the key source of non-governmental support of the socio-cultural advancement of the state because, as the world’s practice shows, the state funding is often not enough for conserving and developing the national and cultural heritage. Across the world and Europe, increasing attention is paid to the traditions of charity, corporate philanthropy is in progress, and business ethics are growing. In developed countries, the pursuit of charity activity is caused by a high level of social responsibility of business entities. Both large corporations and wealthy people establish charitable funds or provide a good deal of money for relevant purposes. The problems of patronage or sponsorship as means for guaranteeing the realization of socio-cultural programmes, research initiatives and continual activity of not-for-profit organizations are topical and need an extension study in terms of conditions and prospects for the development. The purpose of the article is the analysis of the experience of administrative regulation of patronage and sponsorship in different countries and its growth potential in Ukraine in the context of international integration and scientific and technological progress. The situation is complicated by the fact that this regulatory scope has originated more recently in the world’s practice, and many problems remain unsettled. For example, let’s consider some forms of financial rewards used in the rest of the world. In the developed countries, there are models of cooperation with a private fund in the social, cultural, academic and other spheres of social life. They are as follows: the state as a leader; private fund as a leader; partnership and functional division of labour between the state and capital. In social practices, they usually co-exist with a dominant one of them. The first model prevails in France and Italy, the second – in the USA, the third – in the Federal Republic of Germany. Recently, there has been a gradual transition to the third model, which will become dominant in Western countries. Compared to Western Europe, there has been no moral rehabilitation of wealth in Ukraine, which has affected the motivation of charity. It is noteworthy that in the last decade, especially in European countries, state and state-social funds, which are financed using budget funds and the contributions of patrons, have been created. In general, analyzing various forms of patronage and sponsorship in the field of culture of the countries of the European region, it can be argued that in modern Western countries there is a sweeping trend to decrease direct state support of culture by indirect. The attraction of funds of entrepreneurs and non-governmental organizations in various forms is purposefully stimulated by state cultural policy, laws on patronage. In Ukraine, state intervention in the charity area is minimal. It is limited to the statutory regulation of charity activity, registration and accounting of charity organizations. At the same time, some specific normalization of patronage and sponsorship is next to none because it is distinguished among other charity activities mostly by patrons, sponsors, and mass media.Документ Інформаціна влада: зміст і значимість у сучасних умовах(Одеса : Гельветика, 2019) Антошина, Ірина Володимирівна; Антошина, І. В.; Antoshyna, Iryna V.Формування інформаційної влади безпосередньо пов’язане зі становленням інформаційного суспільства, в якому інформація стає головним економічним ресурсом, а інформаційний сектор виходить на перше місце за темпами зростання. Інтелектуальна власність стає основною формою власності, важливим стає людський капітал; інформація стає предметом масового споживання, формуються нові правові основи функціонування інформаційного суспільства. Тепер свобода слова й інформації на засадах верховенства права та повага прав людини – це основні постулати створення громадянського суспільства, заява про справжню демократію. Тому межі існування інформаційної влади мають бути узгоджені з правами та свободами людини. Отже, право на доступ до інформації стає одним із невід’ємних прав людини та громадянина. Пріоритетним завданням Української держави є забезпечення свободи слова, свободи інформації, права на висловлення думок і позиції громадянина, права на отримання й поширення достовірної інформації без перешкод. Сутність інформаційної влади зводиться до здатності поширення за допомогою засобів масової інформації та міжособистісного спілкування певних ідей. Право на доступ до інформації стає одним із невід’ємних прав людини та громадянина. Пріоритетним завданням української держави є забезпечення свободи слова, свободи інформації, право на вираження думки й позиції громадянина, право на отримання й поширення достовірної інформації без перешкод. Найважливіше значення для подальшого розвитку українського суспільства полягає у взаємодії державної влади з інформаційною владою. У сучасних умовах інформаційна влада визначальним чином впливає на різні сфери суспільного розвитку, що трансформує багато політичних і державних інститутів. Ефективність державної влади багато в чому залежить від усебічного регулювання інформаційних відносин, що визначає характер її взаємодії з інформаційною владою.Документ Інформаційна влада та її вплив на сферу освіти у сучасній Україні(Видавничий дім «Гельветика», 2021) Антошина, Ірина ВолодимирівнаДокумент Інформаційна влада як об’єкт наукового дослідження(Одеса : Гельветика, 2020) Антошина, Ірина Володимирівна; Антошина, Ирина Владимировна; Антошина, І. В.; Antoshyna, Iryna V.Документ Інформаційна влада публічної адміністрації: вплив глобальних тенденцій(Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2019) Antoshina, Iryna; Антошина, І. В.The comprehensive informatization of a society, the widespread introduction of new information technologies updated the discussions about the information power as a function of public administration in its broadest understanding. In modern conditions the information power plays the defining role in the life of a society and globalization processes. Indeed, the globalization itself is the result of the exchange of an information, the implementation of an information influence on public institutions in the most modern states. Most politically-legal institutes, the political relations, the forms of political and information impact on the public relations and public consciousness change due to the influence of the information power. In general, the information power has the wide impact on the formation of behavior of a personality and a society. The forming of the information power directly bind with formation of an information society, in which information becomes the main economic resource, and the information sector comes out on the top on rate of growth in today’s globalized world. The intellectual property becomes the main form of ownership, a human capital becomes the important; an information becomes a subject of mass consumption, the new legal bases of functioning of an information society are formed. Now, freedom of speech and information on the basis of the rule of law and the respect of human rights are the main postulates of the creation of a civil society, the statement of a real democracy. Therefore, the limits of the existence of the information power have to be agreed with the rights and the freedoms of a person. So, the right for access to information becomes one of inalienable rights of a human and a citizen. A priority task of the Ukrainian state is the ensuring the freedom of speech, the freedom of an information, the right for expression of opinion and the citizen`s position, the right for the receipt and the dissemination of the reliable information without obstacles. Всеосяжна інформатизація суспільства, широке впровадження нових інформаційних технологій значно актуалізували дискусії про інформаційну владу як функцію публічної адміністрації у найбільш широкому її розумінні. У сучасних умовах інформаційна влада відіграє визначальну роль у житті суспільства та глобалізаційних процесах. Власне і сама глобалізація відбувається завдяки обміну інформацією, здійсненню інформаційного впливу на суспільні інститути у більшості сучасних держав. Завдяки впливу інформаційної влади змінюються більшість політико-правових інститутів, політичні відносини, форми політичного та інформаційного впливу на суспільні відносини і суспільну свідомість. Інформаційна влада чинить широкий вплив на формування поведінки особистості і суспільства в цілому. Формування інформаційної влади безпосередньо пов’язане зі становленням інформаційного суспільства, в якому інформація стає головним економічним ресурсом, а інформаційний сектор виходить на перше місце за темпами зростання у сучасному глобалізованому світі. Основною формою власності стає інтелектуальна власність, важливого значення набуває людський капітал; інформація стає предметом масового споживання, формуються нові правові засади функціонування інформаційного суспільства. На теперішній час свобода слова та інформації на основі верховенства права і поваги прав людини є основними постулатами побудов громадянського суспільства, утвердження справжньої демократії. Тому межі існування інформаційної влади повинні бути узгоджені з правами і свободами людини. Так, право на доступ до інформації стає одним з невід’ємних прав людини і громадянина. Пріоритетним завданням української держави є забезпечення свободи слова, свободи інформації, право на вираження думки і позиції громадянина, право на отримання і поширення достовірної інформації без перешкод.Документ Традиції та новації у функціональних характеристиках права(2018-12) Антошина, Ірина Володимирівна; Антошина, Ирина ВладимировнаДокумент Інтернет як інформаційний ресурс права(Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2018) Антошина, Ірина Володимирівна; Антошина, Ирина Владимировна; Antoshyna, Yryna V.Документ Можливості впливу права на інтернет-інформацію(Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2017) Антошина, Ірина Володимирівна; Антошина, Ирина Владимировна; Antoshina, IrinaУ статті мова йде про можливості права, коли основним об’єктом людської діяльності стає обмін інформацією. Розглянуто Інтернет як один з інформаційних каналів формування правової культури та правової свідомості особистості і суспільства, та один із засобів реалізації інформаційної функції права. Констатовано факт, що світ Інтернет повний недостовірної інформації та дезінформації. Розглянуто необхідність використання права для забезпечення достовірності інформації.Документ Інформаційна функція права як основа правової інформованості в Україні(ФОП Грінь Д. С., 2017) Антошина, І. В.; Антошина, И. В.; Antoshina, IrinaУ статті мова йде про специфіку інформаційної функції права як основи правової інформованості в Україні. Розглянута правова інформованість особистості та українського суспільства в цілому, як сукупність достовірних знань про діюче право та способи його реалізації в конкретних відносинах. Розглянуто проблемні сторони правової інформованості в сучасній Україні і засоби їх вирішення.Документ Связь информационной функции государства и информационной функции права(Одеса : Юрид. л-ра, 2012) Антошина, И. В.; Антошина, І. В.; Antoshyna, I. V.В статье речь идет об информационной функции государства, раскрыто ее содержание и понятие. Проанализирована связь между информационной функцией государства и информационой функци ей права. Рассмотрено их влияние на общественные отношения и субъектов этих правоотношений.Документ О понятии и назначении информационной функции права(Одеса : Юрид. л-ра, 2012) Антошина, И. В.; Антошина, I. В.; Antoshyna, I. V.В статье речь идет о связи регулятивной функции и информационной функции права, их влиянии на общественные отношения и на субъектов правоотношений. Раскрыта на элементном уровне взаимосвязь информационной и регулятивной функций права, что дало возможность прийти к выводу об информационном аспекте правового регулирования.