Горбачов Віктор Едуардович

Постійний URI для цього зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз відображається 1 - 12 з 12
  • Документ
    Робоча програма навчальної дисципліни Сучасні методи викладання інформатики. Галузь знань 01 «Освіта/Педагогіка». Спеціальність 014.09 – «Середня освіта (Інформатика)». Освітня програма «Інформатика та програмування». Другий (магістерський) рівень
    (Одеса, 2024) Горбачов, Віктор Едуардович
    Навчальна дисципліна «Сучасні методи викладання інформатики» відноситься до циклу дисциплін професійної підготовки та передбачає формування у майбутніх вчителів інформатики методичних компетенцій як складових професійної компетенції майбутнього вчителя шляхом засвоєння та апробації системного поєднання загально дидактичних методів навчання, сучасних технологій навчання, оптимальної організації навчального процесу.
  • Документ
    Інформаційно-комунікаційні технології : методичні рекомендації для самостійної роботи здобувачів
    (Одеса, 2024) Мірошник, Марина Анатоліївна; Горбачов, Віктор Едуардович; Григор’єва, Тетяна Ігорівна
    Методичні рекомендації з курсу «Інформаційно-комунікаційні технології» розроблено відповідно до навчального плану, вони складаються з навчальної програми курсу, методичних рекомендацій з проведення практичних занять і завдань для самостійної роботи здобувачів, списку рекомендованої літератури. Матеріали призначено для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 014.09 – «Середня освіта (Інформатика)». Вивчення дисципліни «Інформаційно-комунікаційні технології» сприятиме залученню здобувачів до науково-дослідницької діяльності та підготовки ними публікацій, кваліфікаційних й інших наукових робіт.
  • Документ
    Застосування методу аліоритмізації складного навчального матеріалу при вивченні встановлення операційної системи Linux
    (Одеса, 2024) Горбачов, Віктор Едуардович; Горбачов, В. Е.; Заянчуковський, О. В.; Горбачов, П. В.
    У роботі розглядаються особливості застосування методу алгоритмізації складного навчального матеріалу дія підвищення його доступності та покращення сприйняття при вивчені послідовності операцій і команд при встановленні операційної системи Linux. Вся інформація, що вивчається но темі, розбита на шість тематичних закінчених блоків тому що наприкінці кожного блоку студент м аж е перевірити правильність виконаного завдання. Отриманий таким чином алгоритм читка фіксує мету заняття, а його елементи будуть своєрідними структурними опорними сигналами па темі. Результати проведених за такою методикою занять свідчать про те. що більшість студентів за час навчання вивчають напам'ять назви шести блоків алгоритму, а сам процес встановлення ОС стає простим і навіть захоплюючим.
  • Документ
    Використання методики адаптивного навчання роботи з операційними системами
    (Одеса, 2024-07-17) Горбачов, В. E.; Горбачов, Віктор Едуардович; Морозов, M. В.; Горбачов, П. В.
    У роботі розглядаються особливості використання методики адаптивного навчання роботи з операційними системами. Сформовано тику структуру курсу вивчення процесу встановлення ОС на базі ядра Linux при якій студент у процесі навчання може вибрати індивідуальну сплановану послідовність блоків знань та навчальних завдань, ufo відповідає йога можливостям та здібностям. Як показує практика, учні з сприймають тику організацію навчального процесу через ясність поставленої мети та можливість самому’ приймати рішення про вибір складності шляху досягнення цієї мети.
  • Документ
    Combined Semiconductor Injection Magnetic Field Sensors for Wireless Information Networks
    (2020) Горбачов, Віктор Едуардович; Horbachov, V. E.; Vikulin, I. M.; Vikulina, I. F.; Mikhailov, N. S.
    The possibility o f sensitivity inerensiug of magnetic field sensors by combining different types of sensitive elements inane sensor circuit is experimentally investigated. For this purpose, four new sensor construct ions are proposed: based on bridge circuit based on maenetotransistor in combination wilb magueiodiode or with second magnetotransisior and with frequency output. More thermostable and radiation-resistant sensor with 1 Otirnes greater sensitivity than in conventional two-diode bridge sensor is obtained with four polar mttgnetodiodes in bridge circuit, instead of two nun-polar ones. Sensor construe Enins with two-col lector magneioiransistors in combination with two polar magnetodiodes or one additional niagnelotransislor are described. The sensitivity of such devices is 6 and 4 times higher compared to single-transistor sensors, while their temperature stability and radiation resistance increase. Relaxation generator circuit based on unijunction transistor is proposed as magnetic Held sensor with frequency output. Inclusion o f additional magnelodiodc in generator circuit increases sensitivity by 2.3 times іn comparison with single-transistor sensor and improves environmental Stability. The described devices can be used as effective magnetic field sensors in wireless eommuniealion networks.
  • Документ
    Сучасні методи викладання інформатики : методичні рекомендації для самостійної роботи здобувачів
    (Одеса, 2024) Стрелковська, Ірина Вікторівна; Горбачов, Віктор Едуардович; Григор’єва, Тетяна Ігорівна; Стрелковська, І. В.; Горбачов, В. Е.; Григор’єва, Т. І.
    Методичні рекомендації з курсу «Сучасні методи викладання інформатики» розроблено відповідно до навчального плану, вони складаються з навчальної програми курсу, методичних рекомендацій з проведення практичних занять і завдань для самостійної роботи здобувачів, списку рекомендованої літератури. Матеріали призначено для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 014.09 – «Середня освіта (Інформатика)». Вивчення дисципліни «Сучасні методи викладання інформатики» сприятиме залученню здобувачів до науково-дослідницької діяльності та підготовки ними публікацій, кваліфікаційних й інших наукових робіт.
  • Документ
    Чисельні методи : методичні рекомендації для самостійної роботи здобувачів
    (Одеса, 2024) Стрелковська Ірина Вікторівна; Григор’єва Тетяна Ігорівна; Горбачов Віктор Едуардович
    Методичні рекомендації з курсу «Чисельні методи» розроблено відповідно до навчального плану. Матеріали складаються з навчальної програми курсу, методичних рекомендацій з проведення практичних занять і завдань для самостійної роботи здобувачів, списку рекомендованої літератури. Призначено для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти факультету кібербезпеки, програмної інженерії та комп’ютерних наук Міжнародного гуманітарного університету.
  • Документ
    Термостабільний датчик магнітного поля з частотним виходом для цифрових сенсорних мереж
    (2022) Горбачов, Віктор Едуардович; Кононенко, Олексій Андрійович; Horbachov, Viktor E.
    Для підвищення температурної стабільності показань датчика магнітного поля з частотним виходом у роботі застосований метод комбінації кількох чутливих елементів з однаковим знаком магнітної чутливості та протилежним знаком температурної чутливості. Експериментально підтверджено, що внесення до схеми релаксаційного генератора на одноперехідному транзисторі допоміжного магнітодіода стабілізує показання датчика магнітного поля в широкому діапазоні робочих температур і одночасно збільшує чутливість датчика в 2 рази.
  • Документ
    Оптика. Фізика. Мод. 2.1. Ч. 3 : методичні вказівки до лабораторного циклу з фізики для студентів 2-го курсу всіх спеціальностей
    (Одеса : ОНАЗ ім. О. С. Попова, 2015) Горбачов, Віктор Едуардович; Коробіцин, Борис Васильович; Криськів, С. К.; Назаренко, О. А.
    Методичні вказівки спрямовані на практичне засвоєння фізики по курсу оптики. Вони містять вісім робіт по найважливішим темам геометричної та хвильової оптики. Вказівки розраховані на студентів за напрямом “Телекомунікації”.
  • Документ
    Електромагнетизм. Фізика. Мод. 1. Ч. 3 : методичні вказівки до лаб. практикуму з фізики для робіт № 2-1, 2-2, 2-3, 2-4, 3-1, 3-2, 3-3, 3-4
    (Одеса : ОНАЗ ім. О. С. Попова, 2013) Горбачов, Віктор Едуардович; Марколенко, П. Ю.; Ірха, В. І.; Коробіцин, Борис Васильович
    Методичні вказівки є стосовним до розділу “Електромагнетизм” курсу фізики для студентів технічного ВНЗ. На прикладі вісьмох лабораторних робіт вивчаються способи вимірювання основних характеристик електричного та магнітного полів за допомогою спеціальних технічних пристроїв, опрацювання прямих і непрямих вимірювань, обчислення довірчих інтервалів. Наведено достатній теоретичний матеріал, який включає опис конструкції та методів застосовування таких пристроїв, як лабораторна модель електричного поля, міст Уітстона, компенсаційна схема електричних вимірювань, потенціометр, тангенс-бусоль, двоелектродна електронна лампа, електронно-променева трубка, балістичний гальванометр, високочастотний трансформатор. Використано матеріали методичних вказівок попередніх років видання. Вказівки призначено студентам усіх спеціальностей за напрямом “Телекомунікації”.
  • Документ
    Фізика оптичного зв'язку : методичні вказівки та завдання для курсової роботи до модуля № 4 з фізики для студентів усіх спеціальностей за напрямом “Телекомунікації”, ч. 2
    (Одеса : ОНАЗ ім. О. С. Попова, 2008) Коробіцин, Борис Васильович; Горбачов, Віктор Едуардович; Криськів, С. К.
    Курсова робота спрямована на поглиблення розуміння і засвоєння фізичних процесів, що відбуваються в напівпровідникових приладах і середовищах з яких складаються оптичні лінії зв’язку. Запропоновано тридцять варіантів курсової роботи з фізики оптичного зв’язку. Посібник містить необхідний теоретичний і довідковий матеріал. Розраховано на студентів першого курсу навчання всіх спеціальностей за напрямом “Телекомунікації”.
  • Документ
    Фізика оптичного зв'язку. Мод. 2.3. Фізика оптичного зв'язку. Ч. 3 : методичний посібник до лабораторного практикуму з фізики оптичного зв'язку з робіт № 6-9, 8-5, 6-10.
    (Одеса : ОНАЗ ім. О. С. Попова, 2013) Горбачов, Віктор Едуардович; Коробіцин, Борис Васильович
    Методичний посібник є стосовним до навчальної дисципліни Фізика оптичного зв’язку для студентів технічного ВНЗ. На прикладі трьох лабораторних робіт вивчаються способи вимірювання основних характеристик випромінювальних та приймаючих елементів оптичного зв’язку за допомогою спеціальних технічних пристроїв, опрацювання прямих і непрямих вимірювань, обчислення довірчих інтервалів. Наведено достатній теоретичний матеріал, який включає опис конструкції та методів застосовування таких пристроїв, як лабораторна модель оптичного генератора та фотодетектора. Використано матеріали методичних керівництв попередніх років видання. Вказівки призначено для студентів всіх спеціальностей за напрямом Телекомунікації.