Горицька Олена Вікторівна
Постійний URI для цього зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Методичний посібник з дисципліни «Англійська мова за професійним спрямуванням» для студентів 1 курсу магістратури спеціальності 053 Психологія (заочна форма навчання)(Одеса, 2024) Шарапановська, Ю. В.; Рожелюк, Ірина Ярославівна; Першина, Любов Володимирівна; Горицька, Олена ВікторівнаНадані методичні вказівки містять рекомендації та опорний матеріал для студентів 1 курсу магістратури спеціальності 053 Психологія (заочна форма навчання) факультету лінгвістики та перекладу з дисципліни «Англійська мова за професійним спрямуванням».Документ Методичний посібник з дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням» для студентів 1 курсу магістратури спеціальності 053 Психологія (денна форма навчання)(Одеса, 2024) Шарапановська, Ю. В.; Рожелюк, Ірина Ярославівна; Першина, Любов Володимирівна; Горицька, Олена ВікторівнаНадані методичні вказівки містять рекомендації та опорний матеріал для студентів 1 курсу магістратури спеціальності 053 Психологія (денна форма навчання) факультету лінгвістики та перекладу з дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням».Документ Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Практичний курс основної іноземної мови» для студентів 2 курсу денної форми навчання факультету лінгвістики та перекладу(Одеса : Міжнар. гуманітар. ун-тет, 2024) Кабанцева, Надія Вікторівна; Рожелюк, Ірина Ярославівна; Горицька, Олена ВікторівнаНадані методичні вказівки містять рекомендації та опорний матеріал для самостійної роботи студентів 2 курсу факультету лінгвістики та перекладу з дисципліни «Практичний курс основної іноземної мови».Документ Академічна доброчесність як запорука забезпечення якості освіти(2022) Іванова, Оксана Станіславівна; Іванова, О. С.; Ivanova, Oksana S.; Горицька, Олена Вікторівна; Шаповалова, Тетяна Григорівна; Horytska, Olena Viktorivna; Shapovalova, Tetyana HryhorivnaСтаття присвячена оцінюванню значення академічної доброчесності як запоруки забезпечення якості освіти. Мета статті – розробити практичний інструментарій удосконалення забезпечення академічної доброчесності у закладах вищої освіти з метою підвищення якості навчання. Актуальність дослідження обумовлена низьким рівнем якості освіти та високим рівнем академічної недоброчесності закладів вищої освіти України у порівнянні з іншими країнами. В процесі дослідження використані методи загальнонаукового пізнання. Зокрема, аналіз літератури дозволив вивчити підходи до визначення суті академічної доброчесності та визначити ключові проблеми, з якими стикаються заклади вищої освіти в контексті академічної доброчесності. Синтезування та групування інформації дозволило провести класифікацію порушень академічної доброчесності, визначити відповідальних сторін, а також виокремити три рівні впливу на удосконалення академічної доброчесності. Використання методів індукції та дедукції в результаті дозволили визначити ключові проблеми та знайти напрями їх вирішення. Результати дослідження відображають критичний огляд сутності академічної доброчесності. В роботі визначені основні види порушень академічної доброчесності, до яких віднесено: плагіат, списування, фабрикування, корупція та необ’єктивне оцінювання. Визначені основні відповідальні сторони, що повинні забезпечувати академічну доброчесність, до яких віднесено викладачів, апарат управління закладу вищої освіти та студентів. В статті розглянуто заходи відповідальності за порушення академічної доброчесності. Також відображені напрями щодо покращення академічної доброчесності на рівні викладача, техніко-технологічного оснащення та студента. Запропоновані напрями удосконалення техніко-технологічного оснащення, що дозволить реалізувати на практиці процеси реалізації академічної доброчесності.Документ Освітня інтеграція крізь призму академічної мобільності студентів(2022) Іванова, Оксана Станіславівна; Іванова, О. С.; Ivanova, Oksana S.; Горицька Олена Вікторівна; Шаповалова ТетянаДослідження присвячене особливостям освітньої інтеграції крізь призму академічної мобільності студентів. Програми академічної мобільності студентів є типовими для сучасної освіти, оскільки служать ефективним і продуктивним інструментом розвитку професійних компетенцій майбутніх фахівців, крім того, такі програми підвищують професійні навички наукового персоналу. На сьогодні невід'ємною частиною навчального процесу являється співпраця закладів вищої освіти з європейськими, зокрема, у сфері навчання, стажування, проходження практики, участі у наукових конференціях, участі в олімпіадах, конкурсах з основних дисциплін за кордоном. Тому до важливих факторів, які впливають на розвиток студента належить академічна мобільність, яка являється складовою європейської інтеграції України. Метою роботи є дослідження особливостей освітньої інтеграції крізь призму академічної мобільності студентів. Встановлено, що проблематика академічної мобільності студентів в межах інтернаціоналізації процесів вищої освіти та освітньої інтеграції інтенсивно досліджується науковцями. Визначено, що під академічною мобільністю розуміють можливість навчання та/або дослідження в іншому навчальному (дослідницькому) закладі в рамках індивідуальної освітньої (дослідницької) програми. З’ясовано, що основними ознаками мобільності студентів є наступні: «за вибором» – вимушена і добровільна; «за часом» – повна і часткова; «за територіальною ознакою» – мобільність всередині країни; мобільність за кордоном; мобільність у закладі вищої освіти; «за способом організації» – організована та індивідуальна; «за метою» – горизонтальна та вертикальна мобільність. Встановлено, що не всі країни в рівній мірі беруть участь в академічній мобільності студентів, тому виокремлюють країни-реципієнти та країни-донори. Визначено, що Україна не входить до загальновизнаних країн-реципієнтів, що пов’язано з довготривалою політичною та економічною нестабільністю і низьким рівнем життя. З’ясовано, що за останні роки міжнародна академічна мобільність стала все більш важливою частиною інтернаціоналізації вищої освіти, оскільки освіта є ключовим аспектом людського капіталу та якості життя населення. The research is devoted to the peculiarities of educational integration through the prism of academic mobility of students. Academic student mobility programs are typical of modern education, as they serve as an effective and productive tool for the development of professional competencies of future professionals, in addition, such programs increase the professional skills of research staff. Today, an integral part of the educational process is the cooperation of higher education institutions with European ones: training, internships, internships, participation in scientific conferences, participation in competitions, contests in major disciplines abroad. Therefore, one of the important factors influencing the student's development, his potential and real opportunities is academic mobility, which is a component of Ukraine's European integration. The aim of the work is to study the features of educational integration through the prism of academic mobility of students. It is established that the issue of academic mobility of students in the framework of internationalization of higher education and educational integration is intensively studied by scientists. It is determined that academic mobility is understood as the possibility of studying and / or research in another educational (research) institution within the framework of an individual educational (research) program. It is determined that the main features of student mobility are the following: "by choice" – forced and voluntary; "in time" – complete and partial; "on a territorial basis" – mobility within the country; mobility abroad; mobility in higher education; "by way of organization" – organized and individual; "on purpose" – horizontal and vertical mobility. It has been found that not all countries participate equally in the academic mobility of students, so there are recipient countries and donor countries. It has been determined that Ukraine is not one of the recognized recipient countries due to long-term political and economic instability and low living standards. It has been established that in recent years, international academic mobility has become an increasingly important part of the internationalization of higher education, as education is a key aspect of human capital and quality of life.Документ Психологічна адаптація сучасних підприємців до умов воєнного стану(Одеса : Міжнародний гуманітарний університет, 2023) Горицька, О. В.; Горицька, Олена Вікторівна; Horytska, Olena V.; Єрмаков, М. Ю.