Строченко Леся Василівна
Постійний URI для цього зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Переклад у військовій галузі: виклики та перспективи(Одеса : Фенікс, 2024-06-26) Строченко, Леся Василівна; Строченко, Л. В.; Strochenko, Lesia V.Документ Філософські засади лінгвогеніоніки(Одеса, 2023) Строченко, Л. В.; Чабала, У.Документ Англомовний військовий дискурс як об’єкт лінгвістичних досліджень(Одеса : Юридика, 2023) Строченко Леся ВасилівнаДокумент Text linguistics : навч.-метод. посіб. для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 03 «Гуманітарні науки» спец. 035 «Філологія»(Суми : Університетська книга, 2024) Томчаковський, О. Г.; Строченко, Л. В.; Томчаковська, Ю. О.; Швелідзе, Л. Д.Навчально-методичний посібник “Text linguistics” призначений для здобувачів вищої освіти спеціальності 035 «Філологія» спеціалізації 035.04 «Германські мови та літератури (переклад включно)». У посібнику пропонується конспект лекцій та комплекс завдань для виконання на практичних заняттях / самостійної роботи при підготовці до практичних занять з навчальної дисципліни «Лінгвістика тексту». Комплекс завдань спрямований на вироблення навичок інтерпретації англомовних текстів художнього, публіцистичного та наукового функціональних стилів.Документ Lexicology : навч.-метод. посіб. для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 03 «Гуманітарні науки» спеціальності 035 «Філологія»(Суми : Університетська книга, 2024) Строченко, Леся Василівна; Томчаковська, Юлія Олегівна; Томчаковський, Олександр Георгійович; Швелідзе, Лідія ДмитрівнаНавчально-методичний посібник “Lexicology” призначений для здобувачів вищої освіти спеціальності 035 «Філологія» спеціалізації 035.04 «Германські мови та літератури (переклад включно)». У посібнику пропонується конспект лекцій та комплекс вправ для виконання на практичних заняттях / самостійної роботи при підготовці до практичних занять з навчальної дисципліни «Лексикологія». Комплекс вправ спрямований на вироблення навичок лексикологічних досліджень англійської мови.Документ Термінознавство : навчально-методичний посібник ля здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 03 «Гуманітарні науки» спеціальності 035 «Філологія»(Університетська книга, 2024) Ульянова, Галина Олексіївна; Томчаковська, Юлія Олегівна; Строченко, Леся Василівна; Єрьоменко, Світлана Василівна; Потенко Людмила ОлександрівнаНавчально-методичний посібник “Термінознавство” призначений для здобувачів вищої освіти спеціальності 035 «Філологія» спеціалізації 035.04 «Германські мови та літератури (переклад включно)». У посібнику пропонується конспект лекцій та перелік завдань для виконання на практичних заняттях / самостійної роботи при підготовці до практичних занять з навчальних дисциплін «Термінознавство» та «Термінологія міжнародного морського права (контрастивний аспект)». Запропоновані завдання спрямовані на вироблення навичок термінознавчих досліджень англійської мови.Документ Основи написання курсової роботи з філології : методичні рекомендації ля здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 03 «Гуманітарні науки» спеціальності 035 «Філологія»(Університетська книга, 2024) Томчаковська, Юлія Олегівна; Строченко, Леся Василівна; Єрьоменко, Світлана Василівна; Томчаковський, Олександр ГеоргійовичМетодичні рекомендації «Основи написання курсової роботи з філології» призначені для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 03 «Гуманітарні науки» спеціальності 035 «Філологія». Мета рекомендацій полягає в описі та ознайомленні здобувачів вищої освіти з основоположними принципами виконання і написання наукової роботи з філології. Методичні рекомендації окреслюють як загальну методологію наукової роботи, так і конкретні змістовні та технічні вимоги до курсових робіт з філології.Документ English for media and philosophy : практикум з іноземної мови за професійним спрямуванням для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти факультету журналістики(Університетська книга, 2024) Томчаковська, Ю. О.; Строченко, Л. В.Практикум “English for media and philosophy” призначений для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти факультету журналістики. Видання складається з 8 розділів, кожен з яких містить стислий огляд особливостей того чи іншого явища англомовного наукового стилю, професійного медійного та філософського дискурсів та спеціалізованої англомовної лексики, а також практичні завдання для формування мовних та мовленнєвих навичок у здобувачів вищої освіти.Документ Практика перекладу з англійської мови : практикум для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 03 «Гуманітарні науки» спеціальності 035 «Філологія»(Університетська книга, 2023) Єрьоменко, С.В.; Томчаковська, Ю. О.; Томчаковський, О. Г.; Строченко, Л. В.Практикум «Практика перекладу з англійської мови» призначений для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 03 «Гуманітарні науки» спеціальності 035 «Філологія» спеціалізації 035.041 «Германські мови та літератури (переклад включно)». У практикумі пропонується комплекс вправ для виконання на практичних заняттях з практики перекладу з англійської мови, для самостійної роботи при підготовці до практичних занять. Комплекс вправ спрямований на вироблення навичок перекладу різножанрових текстів з урахуванням їх лексико-граматичних особливостей, а також на здійснення реферативного, анотаційного перекладу та перекладу з аркушу.Документ Переклад юридичних текстів : практикум для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 03 «Гуманітарні науки» спеціальності 035 «Філологія»(Університетська книга, 2023) Єрьоменко, С.В.; Томчаковська, Ю. О.; Томчаковський, О. Г.; Строченко, Л. В.Практикум «Переклад юридичних текстів» призначений для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 03 «Гуманітарні науки» спеціальності 035 «Філологія» спеціалізації 035.041 «Германські мови та літератури (переклад включно)». У практикумі пропонується комплекс вправ для виконання на практичних заняттях з дисципліни «Галузевий переклад (юридичний), для самостійної роботи при підготовці до практичних занять. Комплекс вправ спрямований на вироблення навичок перекладу юридичних текстів з урахуванням їх лексико-граматичних особливостей, а також на формування термінологічної бази перекладача у сфері юридичного перекладу.Документ Intensive Reading : метод. рекомендації для самостійної роботи для здобувачів вищої освіти І освітнього ступеня спеціальності 035 Філологія(Одеса : Гельветика, 2023) Томчаковська, Ю. О.; Строченко, Л. В.; Єрьоменко, С.В.; Лесневська, К. В.Документ Аналіз наукового / професійного тексту : методичні рекомендації для здобувачів вищої освіти ІІІ (освітньо-наукового) ступеня юридичних спеціальностей(Одеса : Олді+, 2023)Методичні рекомендації призначені для здобувачів вищої освіти ІІІ (освітньо- наукового) ступеня юридичних спеціальностей. Методичні рекомендації містять 5 розділів, кожен з яких присвячений огляду особливостей того чи іншого типу наукових / професійних текстів, а також завдання для формування практичних навичок аналізу наукового / професійного дискурсу у здобувачів освіти.Документ Концепт genіus в англомовних біографіях Ісаака Ньютона(Одеса, 2017) Строченко, Л. В.; Строченко, Леся Василівна; Strocienko, L. V.Стаття присвячена дослідженню особливостей вербалізаціі концепту GENІUS в англійській мові та мовленні. У роботі наведені основні аспекти дослідження феномена геніальності у філософіі та психологіі, проаналізовані дефініціі лексичноі одиниці genius в англомовних словниках, виокремлені головні ознаки досліджуваного концепту в науково-популярних біографіях Ісаака Ньютона.Документ Вербалізація концепту GENIUS/ГЕНІЙ в англомовних біографіях Леонардо да Вінчі(2016) Строченко, Л. В.; Строченко, Леся Василівна; Strochenko, L. V.Стаття присвячена дослідженню особливостей вербалізації концепту GENIUS в англомовних біографіях Леонардо да Вінчі. У роботі наведено основні аспекти дослідження феномену геніальності у філософії та психології; проаналізовано дефініції лексичної одиниці genius в англомовних словниках різної функціональної спрямованості; виокремлено концептуальні ознаки досліджуваного концепту в науково-популярних біографіях Леонардо да Вінчі.Документ The Poly Code Character of the English Learners’ Dictionaries(AWEJ, 2020) Колегаєва, Ірина Михайлівна; Колегаєва, І. М.; Колегаева, Ирина Михайловна; Kolehaieva, Iryna M.; Строченко, Леся Василівна; Строченко, Л. В.; Строченко, Леся Васильевна; Strochenko, Lesia V.; Томчаковська, Юлія Олегівна; Томчаковська, Ю. О.; Томчаковская, Юлия Олеговна; Tomchakovska, Yuliia О.; Томчаковський, Олександр Георгійович; Томчаковський, О. Г.; Томчаковский, Александр Георгиевич; Tomchakovskyi, Oleksandr H.; Kolegaeva, IrinaThe paper deals with one of the most relevant questions of semiosis in English lexicography. The article studies the mechanism of double encoding a message (verbally and pictographically) to optimize the perception, processing, and storage of information by the user of the dictionary. The aim of the given research is to determine the features of an English poly code dictionary entry as a communicative phenomenon of educational lexicography. The study is based on five lexicographic sources, traditionally called the big five. The research material includes 1640 poly code entries. The article suggests a new interpretation of a poly code entry as a threefold unity of a lemma (the headword), a verbal definition, and a picture. These three constituents jointly name, interpret, and visualize the meaning of a dictionary entry. The article also analyzes the configuration of a poly code entry informational potential in terms of increasing/decreasing of the information presented by the iconic constituent in comparison with the verbal one. The research proves that the whole set of poly code dictionary entries reflects a particular view of the world characterized by absolute anthropocentricity and specific Anglo-Saxon bias. The results of the performed research are significant for English language teaching and learning as they prove that pictographic illustrations that accompany verbal explanations are not purely ornamental. They optimize the readers’ activity of searching, understanding, and memorizing the necessary information.